abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112743231
Iets meer dan een jaar geleden ben ik in mijn huidige woning ingetrokken. Echter zat er praktisch op bijna alleen deurpost ramen (ribbelglas) verfresten van de vorige bewoners.

Op een aantal manieren geprobeerd deze resten te verwijderen, namelijk:

Terpentine i.c.m. afsteekmes / plamuurmes
Lukt nagenoeg niet

HG Verfafbijter
Werkt wel. Scherpe, niet prettige lucht en het klaren van de taak gaat me niet snel genoeg, puur door het geribbelde glas.

Heeft iemand tips hoe ik deze klus effectief aan kan pakken?
Bij voorbaat dank!
pi_112743982
Ik heb het ooit eens opgelost met verfafbijt. De verf in de ribbeltjes was toch een kwestie van veel krabben. Je zou een stevige harde bostel kunnen proberen om het uit de ribbeltjes te halen zolang je er maar veel afbijt op blijft smeren...
Religion : Mankind's worst invention !
pi_112744054
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:11 schreef Flierp het volgende:
Ik heb het ooit eens opgelost met verfafbijt. De verf in de ribbeltjes was toch een kwestie van veel krabben. Je zou een stevige harde bostel kunnen proberen om het uit de ribbeltjes te halen zolang je er maar veel afbijt op blijft smeren...
Een harde borstel is een goed idee. Ik ga het morgen gelijk even proberen. Dank je wel voor het meedenken!
pi_112744174
Brillo?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_112744633
Verfafbijt van welk merk dan ook. Ik heb goede ervaring met het HEMA spul. En inderdaad, veel herhalen, veel krabben en 't kost een hoop tijd.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')