4-3.
LEKKER LEKKER
LEKKER
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 04-08-2002 22:32]
quote:.... en gelukkig maar.
Op zondag 04 augustus 2002 22:23 schreef Juan Zueco het volgende:
Hé! Witschge doet nog steeds mee.J.
J.
En leuk
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 04-08-2002 22:33]
JOEPIE!!!!
AJAX
quote:Wereldspeler.
Op zondag 04 augustus 2002 22:32 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
.... en gelukkig maar.
J.
quote:Dit wordt het nieuwe joden lied!
Op zondag 04 augustus 2002 22:33 schreef JSR het volgende:
en we tsjoppen met z'n allen naar de winst,
en we tsjoppen met z'n allen,
we tsjoppen met z'n allen,
we tsjoppen met z'n allen naar de winst !!
quote:ROFLOL!
Op zondag 04 augustus 2002 22:33 schreef JSR het volgende:
en we tsjoppen met z'n allen,
we tsjoppen met z'n allen,
we tsjoppen met z'n allen naar de winst !!
De eerste prijs van het seizoen is weer binnen, ook neit echt een belangrijke maar wel een leuke
Ajax doet zijn naam weer eer aan?
quote:van Gaal heeft gewoon gelijk
Op zondag 04 augustus 2002 22:41 schreef tong80 het volgende:
Kraay likt zich in.
Maar toch lekker gewonnen
quote:Het eerste doelpunt was al geen doelpunt dus ze hebben nog mazzel dat ze niet helemaal afgegaan zijn tegen Ajax
Op zondag 04 augustus 2002 22:42 schreef Magic666 het volgende:
Barca nog een afkeurd doelpunt ook.......Ajax doet zijn naam weer eer aan?
quote:Wie weet zitten er 18 dure Breitling-horloges in. Dan is 't toch niet zo'n bar diep dieptepunt.
Op zondag 04 augustus 2002 22:45 schreef RAiDEN het volgende:
Van Gaal weer met z'n humorEn daaarvoor die handtasjes. Het dieptepunt van 't toernooi:(
quote:Ik denk eerder aan wat suf spul dat niet eens het showen waard is (vandaar in die tasjes).
Op zondag 04 augustus 2002 22:46 schreef twi het volgende:[..]
Wie weet zitten er 18 dure Breitling-horloges in. Dan is 't toch niet zo'n bar diep dieptepunt.
quote:Ate smakelijk.
Op maandag 05 augustus 2002 00:00 schreef Gravedigger het volgende:
We ate the champions
quote:Daar zeg je wat
Op maandag 05 augustus 2002 00:06 schreef tong80 het volgende:[..]
Ate smakelijk.
quote:LOL
Op zondag 04 augustus 2002 22:32 schreef Magic666 het volgende:
het zag er wel aardig uit
wat een geweldige reactie van je Magic666.
Maar serieus nu, beginnen ze in Eindhoven nu ook in te zien dat het dit jaar niet tussen 2 maar tussen 3 teams zal gaan om het kampioenschap, dit in tegenstelling tot vorig seizoen. En waar er twee vechten gaat de derde ermee vandoor
quote:Eigenlijk zouden alle wedstrijden zonder publiek gespeeld moeten worden. De ene helft van het publiek kijkt toch niet naar de wedstrijd en is bezig met zakendoen, de andere helft heft alleen maar rascistische spreekkoren aan en slaat elkaar de hersens in
Op maandag 05 augustus 2002 14:53 schreef Barca het volgende:
Na al die "Joden, joden" koren is het natuurlijk wel zo consequent dat de wedstrijd om de JC-schaal zonder publiek wordt gespeeld.
quote:Mij interesseert het SPELLETJE toch niet, maar als je hooliganisme wilt aanpakken en komt dan met een maatregel als het spelen zonder publiek, dan moet je ook consequent zijn. Maar van een pvda-er hoef je dat niet te verwachten, die draaien steeds om als een blad aan een boom. Meningloze windvaantjes!
Op maandag 05 augustus 2002 15:15 schreef keeper het volgende:[..]
Eigenlijk zouden alle wedstrijden zonder publiek gespeeld moeten worden. De ene helft van het publiek kijkt toch niet naar de wedstrijd en is bezig met zakendoen, de andere helft heft alleen maar racistische spreekkoren aan en slaat elkaar de hersens in
quote:In het stadion was het nog indrukwekkender...
Op zondag 04 augustus 2002 22:33 schreef Doc het volgende:
Indrukwekkend toch wel...En leuk
En leuker
Man dat was genieten geblazen wat een come back zeg woosh!
Damn hoe je van je behoorlijk klote voelen na de onnodige 1-3 na een zeer riskante pass in de bretepass van euh wie eigenlijk Naar de schitterende 'Zidane'actie van vd Vaart de aansluitingstreffer en gelijkmaker van hem schitterend gewoon!
En ik denk echt dat de strijd die Witsche leverde veel temaken had met die come back en natuurlijk de 4-4-2 en de strijd van de rest en een ontketende vd Vaart en Wampi met z'n snelheid
Dat Witsche dan de winnende maakt heeft hij verdiend en was helemaal ongelooflijk mooi en had niet veel later moeten vallen *pfew*
Iemand noemde Bonano een prutser maar vergeleken met de keeper van Parma in de eenzijdige en nergens over gaande wedstrijd tegen Man.U was Bonano heel redelijk en vind dus niet dat die doelpunten alleen zijn fouten waren ofzo. Dat ene afgekeurde doelpunt weet niet of dat terrecht was maar als de grensrechter al heel lang met z'n vlag staat te zwaaien en de scheids laat doorspelen zonder de vlag gezien te hebben tja.
Overigens wil ik ook Kluivert een pluim geven voor zijn schitterende acties die was duidelijk gedreven om wat te laten zien gister En Chivu was de hele partij zeer goed op 1 door mij opgevallen zwakke pass na.
Ik heb genoten en zal zeker dit seizoen nog een paar keer in het stadion te vinden zijn ondanks de behoorlijke reistijd en kosten
quote:geen idee...... ik woon niet in Eindhoven
Op maandag 05 augustus 2002 08:41 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
LOL
wat een geweldige reactie van je Magic666.
Maar serieus nu, beginnen ze in Eindhoven nu ook in te zien dat het dit jaar niet tussen 2 maar tussen 3 teams zal gaan om het kampioenschap, dit in tegenstelling tot vorig seizoen. En waar er twee vechten gaat de derde ermee vandoor
We zien de 11e wel waar we staan tov Ajax en vice versa.
quote:Je wilt de oefenpot om de JC-schaal toch niet echt als een serieuze graadmeter beschouwen?! WHOEHAHAHAHAHA!!!
Op maandag 05 augustus 2002 15:45 schreef Magic666 het volgende:[..]
geen idee...... ik woon niet in Eindhoven
Men verwacht wel dat we kampioen worden omdat Guus weer rondloopt.
Zo voorbarig ben ik niet.We zien de 11e wel waar we staan tov Ajax en vice versa.
Just a reminder of why some people hate him.
quote:Kluifje speelde het hele toernooi goed.
Op maandag 05 augustus 2002 15:37 schreef Machiel het volgende:[..]
Overigens wil ik ook Kluivert een pluim geven voor zijn schitterende acties die was duidelijk gedreven om wat te laten zien gister
![]()
Ik vind de keepers van Barça toch zwak, maar dat vind ik ook van een aantal veldspelers.
quote:Ja, wat een stomme vragen van Hans Kraay jr.
Op maandag 05 augustus 2002 16:03 schreef Choller het volgende:
Heeft iemand al iets te zeggen over dat interview met Van Gaal aan het eind.Just a reminder of why some people hate him.
Om maar even duidelijk te maken dat er in Nederland maar weinig goede journalisten zijn!
quote:Ten eerste: Hans Kraay jr. is de grootste drol die er op een voetbalveld met een microfoon rondloopt.
Op maandag 05 augustus 2002 16:03 schreef Choller het volgende:
Heeft iemand al iets te zeggen over dat interview met Van Gaal aan het eind.Just a reminder of why some people hate him.
Ten tweede: ik vind van Gaal aan hele symphatieke vent (ik begrijp hem vaak iig) maar ik vond zijn reactie wel erg flauw ja. Om het op conditie te gaan schuiven..
quote:Hm ... 3 weken minder in training, dus zou wel waar kunnen zijn. Alleen ... toonde de wedstrijd aan dat het spel van Ajax gewoon verbeterde. (En Reiziger een aantal enorme blunders maakte.) Van conditioneel gebrek was niks te zien.
Op maandag 05 augustus 2002 16:10 schreef keeper het volgende:[..]
Ten eerste: Hans Kraay jr. is de grootste drol die er op een voetbalveld met een microfoon rondloopt.
Ten tweede: ik vind van Gaal aan hele symphatieke vent (ik begrijp hem vaak iig) maar ik vond zijn reactie wel erg flauw ja. Om het op conditie te gaan schuiven..
quote:Ik weet dat het pijn doet dat jullie nog nooit de schaal hebben gewonnen.
Op maandag 05 augustus 2002 15:57 schreef Barca het volgende:[..]
Je wilt de oefenpot om de JC-schaal toch niet echt als een serieuze graadmeter beschouwen?! WHOEHAHAHAHAHA!!!
quote:Inderdaad. Vorig jaar moesten we de bitterballen op de Open Dag rond laten gaan in een van die Europacups. Opzich geen probleem, maar dat ding past niet goed in de vaatwasser. Dus zo'n schaaltje er bij is wel praktisch..
Op maandag 05 augustus 2002 16:22 schreef Magic666 het volgende:
Ik weet dat het pijn doet dat jullie nog nooit de schaal hebben gewonnen.
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 16:17 schreef Barca het volgende:[..]
Hm ... 3 weken minder in training ten opzichte van de 4 1/2 week van Ajax, dus zou heel eventueel wel waar kunnen zijn. Alleen ... toonde de wedstrijd aan dat het spel van Ajax gewoon verbeterde. (En Reiziger een aantal enorme blunders maakte.) Van conditioneel gebrek was niks te zien.
Over de fitheid van Barcelona tja is mij totaal niet opgevallen en is bestwel gelul ik bedoel als je in 3,5 week niet fit bent dan ben je dat 1 week later ook nog niet. Maar met Mendieta en Riquelme hadden ze idd wel gewonnen denk ik dat wel.
quote:Met Rivaldo wonnen ze ook niks.
Op maandag 05 augustus 2002 22:18 schreef Machiel het volgende:
Maar met Mendieta en Riquelme hadden ze idd wel gewonnen denk ik dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |