Who cares ... genoeg ouwe rotten in dit vak.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Origineel.Nog niet eerder op FOK! gepost ook.
TS is tienervader?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:46 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Who cares ... genoeg ouwe rotten in dit vak.
Ik deel dit met de nieuwe generaties, zodat het van vader op zoon wordt doorgegeven.
Na drie keer gebruik extra korstig?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tip 3: Maak een gat in het handschoentje, je zaad verwdijnd nu in het schuursponsje
ja, maar heb een dochtertje ...quote:
Post dan effe een filmpje.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga er nu een maken, en dan lesbo seks mee hebben
Faal, fokkers hebben geen seksquote:Op maandag 11 juni 2012 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Mmm ja, lekker rubber likken.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Inderdaad... Hoog zolderkamer-gehaltequote:Op maandag 11 juni 2012 16:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
0.001 seconden, om precies te zijn.
Jammie!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Na drie keer gebruik extra korstig?
Gewoon aardbeien erin stoppen, hmmmquote:Op maandag 11 juni 2012 15:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mmm ja, lekker rubber likken.
quote:
Ik ben ook een FOK!kster.quote:
Draai de schuursponsjes de andere kant opquote:Op maandag 11 juni 2012 16:05 schreef DeSamenvatting het volgende:
Aanpassingen, aanbevelingen of varianten van deze blauwdruk zijn uiteraard van harte welkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |