Klopt, maar door Boulah er neer te zetten en Mathijssen weer erbij, heb je in principe geen 2 CVM's nodig. Ik verlies liever met 4-3 dan met 2-0 to be honestquote:Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
De Nederlandse verdediging is anders ook om te huilen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Klopt, zo hou je Kuyt, Narsingh en VdV over voor de 2de helft, mocht dit nodig zijn. Kuyt inderdaad voor het werken en opjagen, VdV als je diepgang en aanvallende intenties nodig hebt en Narsingh voor voorzetten vanaf rechts of voor wanneer Ibi toch tegen blijkt te vallen.
Ofcourse is dit slechts Utopie en zal Bert weer met 4-2-3-1 starten
Ik snap het ergens wel. V Bommel is zijn schoonzoon en hoe je het ook went of keert. Dit speelt echt wel mee. Alsof hier niet over gesproken is en alsof Mark niet kwaad geworden was wanneer Bert dit ook maar opperde.quote:
Mark kan een team wel op sleeptouw nemen als het moet, maar zaterdag was er geen team, geen collectief.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel. V Bommel is zijn schoonzoon en hoe je het ook went of keert. Dit speelt echt wel mee. Alsof hier niet over gesproken is en alsof Mark niet kwaad geworden was wanneer Bert dit ook maar opperde.
Zolang die Van der Wiel maar niet meedoet, wat een overgewaardeerde epische prutser is dat zeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Klopt, maar door Boulah er neer te zetten en Mathijssen weer erbij, heb je in principe geen 2 CVM's nodig. Ik verlies liever met 4-3 dan met 2-0 to be honest
Zaterdag was er helemaal niks. Het begon goed , maar na het eerste doelpunt zag je het fundament kraken. Gespannenheid alom, nerveusiteit en het team leek gewoon echt geschrokken er van. Uiteindelijk kwam er behalve aardig voetbal zo nu en dan niks meer uit. Sneijder speelde wel echt goed overigensquote:Op maandag 11 juni 2012 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mark kan een team wel op sleeptouw nemen als het moet, maar zaterdag was er geen team, geen collectief.
En dan kan hij het wel proberen of iemand anders, maar als het wil dan wil het niet helaas....
Boulah op rechtsback.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:50 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Zolang die Van der Wiel maar niet meedoet, wat een overgewaardeerde epische prutser is dat zeg.
lekker dingquote:Op maandag 11 juni 2012 12:50 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Zolang die Van der Wiel maar niet meedoet, wat een overgewaardeerde epische prutser is dat zeg.
Daar is elke vrouw het wel over eens. Hij brengt echter niks in dit elftal.quote:
Het zou juist een zegen zijn om hem voortaan op de reservebank te houden. Hij scoort tocvh niet dus je hebt er niets aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar wel een snotaap die hard gewerkt heeft om te komen waar hij nu is. Ik ben het met je eens dat robin niet rendeert in de spits. Maar hem eruit halen slaat nergens op en is funest.
Bondscoach nummer 76543 meldt zich weer.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef Arolsen het volgende:
Waarom blijft Bert van Marwijk toch steeds vertrouwen hebben in deze kerel. Heeft in het NL elftal nog nooit een deuk in een pak boter geschopt. En toch steeds maar weer blijven opstellen.
MIsschien kan hij nog dienst doen als doelpaal of cornervlagquote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef EVH001 het volgende:
Van Persie en Van Marwijk weg. Robben op links en Afellay op rechts en The Hunter in de spits. Probleem opgelost
Bitch please.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:18 schreef rosepetals het volgende:
Misschien heeft van Persie moeite met presteren onder druk. Zou me niks verbazen als hij hem ook vaak niet omhoog krijgt.
Right.quote:
Bitch zelfs. Relax.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Bitch please.
Hij heeft Arsenal praktisch championsleague voetbal in zijn eentje bezorgd.
Hij pas gewoon niet in het systeem van het NL, wat ik persoonlijk ontzettend zonde vind.
Dit is een grap? van Persie was veruit de minste op het WKquote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom hij een zeer goed WK gespeeld heeft
Nu nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dit is een grap? van Persie was veruit de minste op het WK
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |