Dat verklaart waarom hij in Engeland topscorer is geworden afgelopen seizoen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:18 schreef rosepetals het volgende:
Misschien heeft van Persie moeite met presteren onder druk. Zou me niks verbazen als hij hem ook vaak niet omhoog krijgt.
Jaja, ik ben op de hoogte.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom hij in Engeland topscorer is geworden afgelopen seizoen.
Klopt. Je ziet gewoon dat hij stijf staat van de spanning. Hem nu eruit halen zou je hem echt mee kapot maken (en hij heeft al grijs haar!). Gewoon beide spitsen opstellen. BvM moet voor 1x eens logisch denken i.p.v. vasthouden aan het systeem.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:18 schreef rosepetals het volgende:
Misschien heeft van Persie moeite met presteren onder druk. Zou me niks verbazen als hij hem ook vaak niet omhoog krijgt.
Spelen in twee totaal verschillende elftallen heeft ook een invloed hè.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom hij in Engeland topscorer is geworden afgelopen seizoen.
Verklaar dan eens waarom hij een zeer goed WK gespeeld heeft en een top seizoen bij Arsenal maar hier faalt.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Spelen in twee totaal verschillende elftallen heeft ook een invloed hè.
Je kan bij team A geweldig spelen maar bij team B als een rasmongool.
Na het EK is er geen donker haartje meer op zijn hoofdquote:Op maandag 11 juni 2012 12:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Klopt. Je ziet gewoon dat hij stijf staat van de spanning. Hem nu eruit halen zou je hem echt mee kapot maken (en hij heeft al grijs haar!). Gewoon beide spitsen opstellen. BvM moet voor 1x eens logisch denken i.p.v. vasthouden aan het systeem.
Dit ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:21 schreef SaxoPower het volgende:
ik snap niet waarom van persie en huntelaar niet samen spelen
Bert kan niet logisch nadenken want Bert is een mongool.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Klopt. Je ziet gewoon dat hij stijf staat van de spanning. Hem nu eruit halen zou je hem echt mee kapot maken (en hij heeft al grijs haar!). Gewoon beide spitsen opstellen. BvM moet voor 1x eens logisch denken i.p.v. vasthouden aan het systeem.
Gilf is more like itquote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Na het EK is er geen donker haartje meer op zijn hoofd
Maar hij zou wel een goede dilf zijn
Komt mede door Von Bommel waardoor voorhoede sowieso een rif zo groot als de Grand Canyon van de verdediging en de 2 CVM's verwijderd zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Knaller het volgende:
Bij Arsenal draait alles om hem, alle spelers zoeken hem op.
Bij het Nederlands elftal is dat anders, staat ie meer op een eiland.
Zeer goed WK ja?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom hij een zeer goed WK gespeeld heeft en een top seizoen bij Arsenal maar hier faalt.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat ze het gruwelijk onderschat hebben, de Denen.
Was ook hoe onder andere Robben speelde.
Ik vind hem juist een goede speler, maar niet in elk team kan je net zo goed spelen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom hij een zeer goed WK gespeeld heeft en een top seizoen bij Arsenal maar hier faalt.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat ze het gruwelijk onderschat hebben, de Denen.
Was ook hoe onder andere Robben speelde.
Onder andere, en Van Persie laat zich ook veels te vaak terugzakken om die bal te vragen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Komt mede door Von Bommel waardoor voorhoede sowieso een rif zo groot als de Grand Canyon van de verdediging en de 2 CVM's verwijderd zijn
Het was toen een team ja, nu niet.quote:
op een gegeven moment stond Robin linksback... geen grapquote:Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef Knaller het volgende:
[..]
Onder andere, en Van Persie laat zich ook veels te vaak terugzakken om die bal te vragen.
Moet ie niet doen. Hij moet gewoon voorin blijven staan en z'n kansjes op die manier afwachten.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Komt mede door Von Bommel waardoor voorhoede sowieso een rif zo groot als de Grand Canyon van de verdediging en de 2 CVM's verwijderd zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |