abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112790523
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar zijn condooms voor?
Condooms zijn saai en voorspelbaar, zonder condoom neuken lijkt me dan meer in jouw straatje, spannend joh ;-)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:58:08 #252
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112790566
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Condooms zijn saai en voorspelbaar, zonder condoom neuken lijkt me dan meer in jouw straatje, spannend joh ;-)
Enkel met de vaste partner..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112790580
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:48 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nou ja, als het voor hun zo werkt, prima natuurlijk, maar nu lijkt het toch alsof ze dat niet gedaan hebben en/of tekort komen bij hun partner.
Je snapt er echt geen hol van en gezien je misbruik-vergelijking wil je dat ook niet.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_112790602
quote:

[..]

Jij bent iig een soort forum-soa EN ook nog eens saai en voorspelbaar.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_112790670
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je snapt er echt geen hol van en gezien je misbruik-vergelijking wil je dat ook niet.
Natuurlijk snapt iedere kerel dat een nieuw lichaam om te ontdekken af en toe prettig is alleen sommigen zijn te beschaafd en ontwikkeld om rond te neuken alsof het schijten is.
Bovendien is het zeer onmannelijk om je vrouw aan andere mannen te gunnen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:01:11 #256
37769 erodome
Zweefteef
pi_112790682
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef Kluts het volgende:

[..]

En dat kan je niet bij je partner vinden?
Tuurlijk wel, maar dat betekend niet dat je het niet ook buiten je partner om kan krijgen ;)

Mag jij ook geen diepe gesprekken meer hebben met een goede vriend/vriendin? Want he, dat kan je toch ook bij je partner kwijt?
Je deelt zoveel met andere mensen, zonder dat dat de liefde tussen jou en je partner schaad, zo is het met seks ook voor ons, het is geen tekortkomen, het is extra ernaast. Het is wel degelijk intiem, maar dat is het ook als ik iets wat me dwars zit praat met mijn beste vriendin.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:02:37 #257
37769 erodome
Zweefteef
pi_112790745
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:00 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Natuurlijk snapt iedere kerel dat een nieuw lichaam om te ontdekken af en toe prettig is alleen sommigen zijn te beschaafd en ontwikkeld om rond te neuken alsof het schijten is.
Of juist heel mannelijk om zo zeker te zijn van jezelf dat je je niet bedreigt voelt door andere mannen.
Het is maar net hoe je het bekijkt, alhoewel het allemaal net zulke grote onzin is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_112790794
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Of juist heel mannelijk om zo zeker te zijn van jezelf dat je je niet bedreigt voelt door andere mannen.
Het is maar net hoe je het bekijkt, alhoewel het allemaal net zulke grote onzin is.
Dat is het hem juist helemaal niet, ik ben super zelfverzekerd op relatie gebied en seks gebied :{w
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:04:15 #259
37769 erodome
Zweefteef
pi_112790817
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Dat is het hem juist helemaal niet, ik ben super zelfverzekerd op relatie gebied en seks gebied :{w
Dat is te merken met die bewijsdrang van je ;)
pi_112790845
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ten eerste ging die opmerking niet over jou, maar over hoe Ticootje en partner zich hier profileren. Ten 2e snap ik het prima, is het niks voor mij, en geef ik aan dat ze op mij de indruk maken dat niets anders hebben geprobeerd om aan de sleur te ontsnappen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:07:27 #261
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112790935
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:04 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ten eerste ging die opmerking niet over jou, maar over hoe Ticootje en partner zich hier profileren. Ten 2e snap ik het prima, is het niks voor mij, en geef ik aan dat ze op mij de indruk maken dat niets anders hebben geprobeerd om aan de sleur te ontsnappen.
Sorry? Hoe wij ons profileren?
Ik zeg, sex is maar sex... En dan maak jij dus de vergelijking met kinderverkrachters.. wtf?

We zeggen, als het gebeurd, is het geen probleem... Dan praten we erover.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:07:55 #262
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112790959
Mensen die rondneuken, prima, als de partner het niet erg vindt.
Kan me voorstellen dat het heel spannend is, want het is net alsof je de kennismaking met sex steeds opnieuw meemaakt.

Het is echter de vraag, wat je belangrijker vindt. Ik vind de exclusiviteit van de sex die ik heb met iemand ook erg opwindend. Precies zoals sex kunnen hebben met een ander spannend is, is de sex met je eigen partner bijzonder en ook extra spannend, omdat je weet dat het allemaal alleen voor jou is.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_112791004
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:00 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik maak me niet zo druk om mijn mannelijkheid en durf vergelijkend waren onderzoek best aan.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:09:09 #264
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112791018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef erodome het volgende:

[..]

En toch snap ik zijn punt wel.
pi_112791101
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sorry? Hoe wij ons profileren?
Ik zeg, sex is maar sex... En dan maak jij dus de vergelijking met kinderverkrachters.. wtf?

We zeggen, als het gebeurd, is het geen probleem... Dan praten we erover.
Het gaat om de manier hoe je het brengt. Prima dat jij er zo over denkt, dat moet je helemaal zelf weten, maar je brengt het alsof het voor iedereen zo moet gelden, en nee, dat is niet zo. Dat ik dan een vreemde vergelijking maak, toegegeven, die is op het randje, maar ik hecht meer waarde aan seks, dus voor mij is seks niet zo maar seks.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:11:49 #266
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112791142
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar dat betekend niet dat je het niet ook buiten je partner om kan krijgen ;)

Mag jij ook geen diepe gesprekken meer hebben met een goede vriend/vriendin? Want he, dat kan je toch ook bij je partner kwijt?
Je deelt zoveel met andere mensen, zonder dat dat de liefde tussen jou en je partner schaad, zo is het met seks ook voor ons, het is geen tekortkomen, het is extra ernaast. Het is wel degelijk intiem, maar dat is het ook als ik iets wat me dwars zit praat met mijn beste vriendin.
Je kunt een diep gesprek met anderen niet vergelijken met sex met je partner.
Dat is juist waar het om gaat, het enige wat je niet doet met een ander is intiem sexueel contact, DAT maakt het juist bijzonder. Voor de rest zijn er weinig dingen die je niet met een ander zou kunnen doen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:12:11 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112791157
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het gaat om de manier hoe je het brengt. Prima dat jij er zo over denkt, dat moet je helemaal zelf weten, maar je brengt het alsof het voor iedereen zo moet gelden, en nee, dat is niet zo. Dat ik dan een vreemde vergelijking maak, toegegeven, die is op het randje, maar ik hecht meer waarde aan seks, dus voor mij is seks niet zo maar seks.
Maar dat is toch prima?
pi_112791158
quote:

[..]

Alsjeblieft zeg. Kan je eens kappen met A) je kutopmerkingen B) je kuttopics en C) je uit de hoogte posts? Dank je.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_112791376
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat is juist waar het om gaat, het enige wat je niet doet met een ander is intiem sexueel contact, DAT maakt het juist bijzonder. Voor de rest zijn er weinig dingen die je niet met een ander zou kunnen doen.
Onzin. Ik woon niet samen met een ander, heb geen kinderen bij een ander, heb geen leven opgebouwd rondom een ander etc
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:19:14 #270
37769 erodome
Zweefteef
pi_112791465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niet, je kan je zielenroerselen niet vergelijken met seks, je echte zielenroerselen strooi je zonder probleem in het rond, die zijn niet alleen geschikt voor een zeer selecte groep mensen?

Wat het voor mij bijzonder maakt is dat ik zijn hart heb en hij de mijne, dat we beide gewoon erg graag ons leven samen delen. Mijn hart heeft niemand anders, die heb ik hem geschonken.

Ik kan prima begrijpen dat jij monogaam zijn voor jezelf beter vindt hoor, het een is niet beter dan het ander, het is gewoon een persoonlijke keuze die past bij je eigen emotie's, hoe jij die beleefd.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:20:46 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112791547
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Onzin. Ik woon niet samen met een ander, heb geen kinderen bij een ander, heb geen leven opgebouwd rondom een ander etc
Dat klopt ook wel, dat is iets wat je niet opgebouwd hebt met een ander, maar ik had het ook alleen over het feit of sex ALLEEN sex is. Ik vind het wel een fijne gedachte als mijn partner ervoor kiest om dat alleen met mij te delen. Juist omdat ik weet dat de verleidingen groot zijn, maakt het voor mij nog meer speciaal.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:24:55 #272
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_112791763
Zijn de vreemdgangers onder ons dan nooit bang om SOAs door te geven aan hun partner? Heb je wel wat uit te leggen, en vermoedelijk een tijdbom onder je relatie
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:26:46 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112791854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet, je kan je zielenroerselen niet vergelijken met seks, je echte zielenroerselen strooi je zonder probleem in het rond, die zijn niet alleen geschikt voor een zeer selecte groep mensen?

Wat het voor mij bijzonder maakt is dat ik zijn hart heb en hij de mijne, dat we beide gewoon erg graag ons leven samen delen. Mijn hart heeft niemand anders, die heb ik hem geschonken.

Ik kan prima begrijpen dat jij monogaam zijn voor jezelf beter vindt hoor, het een is niet beter dan het ander, het is gewoon een persoonlijke keuze die past bij je eigen emotie's, hoe jij die beleefd.
Eens, ik snap wat je zegt, echter voor mij is het een no-go. Mijn en zijn hart hoort bij de sex, juist omdat ik het niet met een ander deel, zolang ik met hem ben.
Mijn gevoelsleven is te intens om te marchanderen als het om intieme momenten gaat. Om dezelfde reden loop ik ook niet naakt, omdat het prive is.
Ik kan me wel voorstellen als het beleven van sex met meerdere mensen belangrijker is, dat men daarvoor kiest, maar bij mij zou het niet werken. De partners die ik kies, daar verwacht ik het ook van.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 16:33:32 #274
37769 erodome
Zweefteef
pi_112792186
Het is niet zo dat seks met anderen belangerijker is dan bv die intense gevoelens in een relatie, ik denk dat ik wel mag zeggen dat voor mensen met een niet monogame relatie het gevoel in de relatie net zo belangerijk is als bij mensen die wel monogaam zijn.

Het is vooral zo dat er geen negatief gevoel is als de partner seks heeft met een ander, dat kan ik gewoon fijn voor mijn partner vinden(zelfs erg genieten van genot dat hij beleefd), net zoals ik het erg fijn kan vinden dat hij buiten mij om ook een paar hele goede vrienden heeft met wie hij ook zware onderwerpen kan bespreken als ze er zijn, dat hij die steun ook heeft buiten mij om.
pi_112792465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 16:33 schreef erodome het volgende:
Het is niet zo dat seks met anderen belangerijker is dan bv die intense gevoelens in een relatie, ik denk dat ik wel mag zeggen dat voor mensen met een niet monogame relatie het gevoel in de relatie net zo belangerijk is als bij mensen die wel monogaam zijn.

Het is vooral zo dat er geen negatief gevoel is als de partner seks heeft met een ander, dat kan ik gewoon fijn voor mijn partner vinden(zelfs erg genieten van genot dat hij beleefd), net zoals ik het erg fijn kan vinden dat hij buiten mij om ook een paar hele goede vrienden heeft met wie hij ook zware onderwerpen kan bespreken als ze er zijn, dat hij die steun ook heeft buiten mij om.
Is het dan zo dat jij geen jaloerse gevoelens kent, en ik er vol van zit? Ik vind het bewonderenswaardig dat je het je partner gunt, en er zelfs van kan genieten, voor mij zou het de hel op aarde zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')