Condooms zijn saai en voorspelbaar, zonder condoom neuken lijkt me dan meer in jouw straatje, spannend joh ;-)quote:
Enkel met de vaste partner..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Condooms zijn saai en voorspelbaar, zonder condoom neuken lijkt me dan meer in jouw straatje, spannend joh ;-)
Je snapt er echt geen hol van en gezien je misbruik-vergelijking wil je dat ook niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, als het voor hun zo werkt, prima natuurlijk, maar nu lijkt het toch alsof ze dat niet gedaan hebben en/of tekort komen bij hun partner.
Jij bent iig een soort forum-soa EN ook nog eens saai en voorspelbaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Condooms zijn saai en voorspelbaar, zonder condoom neuken lijkt me dan meer in jouw straatje, spannend joh ;-)
Natuurlijk snapt iedere kerel dat een nieuw lichaam om te ontdekken af en toe prettig is alleen sommigen zijn te beschaafd en ontwikkeld om rond te neuken alsof het schijten is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je snapt er echt geen hol van en gezien je misbruik-vergelijking wil je dat ook niet.
Tuurlijk wel, maar dat betekend niet dat je het niet ook buiten je partner om kan krijgenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat kan je niet bij je partner vinden?
Of juist heel mannelijk om zo zeker te zijn van jezelf dat je je niet bedreigt voelt door andere mannen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Natuurlijk snapt iedere kerel dat een nieuw lichaam om te ontdekken af en toe prettig is alleen sommigen zijn te beschaafd en ontwikkeld om rond te neuken alsof het schijten is.
Bovendien is het zeer onmannelijk om je vrouw aan andere mannen te gunnen.
Dat is het hem juist helemaal niet, ik ben super zelfverzekerd op relatie gebied en seks gebiedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Of juist heel mannelijk om zo zeker te zijn van jezelf dat je je niet bedreigt voelt door andere mannen.
Het is maar net hoe je het bekijkt, alhoewel het allemaal net zulke grote onzin is.
Dat is te merken met die bewijsdrang van jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat is het hem juist helemaal niet, ik ben super zelfverzekerd op relatie gebied en seks gebied
Ten eerste ging die opmerking niet over jou, maar over hoe Ticootje en partner zich hier profileren. Ten 2e snap ik het prima, is het niks voor mij, en geef ik aan dat ze op mij de indruk maken dat niets anders hebben geprobeerd om aan de sleur te ontsnappen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je snapt er echt geen hol van en gezien je misbruik-vergelijking wil je dat ook niet.
Sorry? Hoe wij ons profileren?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ten eerste ging die opmerking niet over jou, maar over hoe Ticootje en partner zich hier profileren. Ten 2e snap ik het prima, is het niks voor mij, en geef ik aan dat ze op mij de indruk maken dat niets anders hebben geprobeerd om aan de sleur te ontsnappen.
Ik maak me niet zo druk om mijn mannelijkheid en durf vergelijkend waren onderzoek best aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:00 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Natuurlijk snapt iedere kerel dat een nieuw lichaam om te ontdekken af en toe prettig is alleen sommigen zijn te beschaafd en ontwikkeld om rond te neuken alsof het schijten is.
Bovendien is het zeer onmannelijk om je vrouw aan andere mannen te gunnen.
En toch snap ik zijn punt wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Of juist heel mannelijk om zo zeker te zijn van jezelf dat je je niet bedreigt voelt door andere mannen.
Het is maar net hoe je het bekijkt, alhoewel het allemaal net zulke grote onzin is.
Het gaat om de manier hoe je het brengt. Prima dat jij er zo over denkt, dat moet je helemaal zelf weten, maar je brengt het alsof het voor iedereen zo moet gelden, en nee, dat is niet zo. Dat ik dan een vreemde vergelijking maak, toegegeven, die is op het randje, maar ik hecht meer waarde aan seks, dus voor mij is seks niet zo maar seks.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sorry? Hoe wij ons profileren?
Ik zeg, sex is maar sex... En dan maak jij dus de vergelijking met kinderverkrachters.. wtf?
We zeggen, als het gebeurd, is het geen probleem... Dan praten we erover.
Je kunt een diep gesprek met anderen niet vergelijken met sex met je partner.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat betekend niet dat je het niet ook buiten je partner om kan krijgen
Mag jij ook geen diepe gesprekken meer hebben met een goede vriend/vriendin? Want he, dat kan je toch ook bij je partner kwijt?
Je deelt zoveel met andere mensen, zonder dat dat de liefde tussen jou en je partner schaad, zo is het met seks ook voor ons, het is geen tekortkomen, het is extra ernaast. Het is wel degelijk intiem, maar dat is het ook als ik iets wat me dwars zit praat met mijn beste vriendin.
Maar dat is toch prima?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het gaat om de manier hoe je het brengt. Prima dat jij er zo over denkt, dat moet je helemaal zelf weten, maar je brengt het alsof het voor iedereen zo moet gelden, en nee, dat is niet zo. Dat ik dan een vreemde vergelijking maak, toegegeven, die is op het randje, maar ik hecht meer waarde aan seks, dus voor mij is seks niet zo maar seks.
Alsjeblieft zeg. Kan je eens kappen met A) je kutopmerkingen B) je kuttopics en C) je uit de hoogte posts? Dank je.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Onzin. Ik woon niet samen met een ander, heb geen kinderen bij een ander, heb geen leven opgebouwd rondom een ander etcquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt een diep gesprek met anderen niet vergelijken met sex met je partner.
Dat is juist waar het om gaat, het enige wat je niet doet met een ander is intiem sexueel contact, DAT maakt het juist bijzonder. Voor de rest zijn er weinig dingen die je niet met een ander zou kunnen doen.
Niet, je kan je zielenroerselen niet vergelijken met seks, je echte zielenroerselen strooi je zonder probleem in het rond, die zijn niet alleen geschikt voor een zeer selecte groep mensen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt een diep gesprek met anderen niet vergelijken met sex met je partner.
Dat is juist waar het om gaat, het enige wat je niet doet met een ander is intiem sexueel contact, DAT maakt het juist bijzonder. Voor de rest zijn er weinig dingen die je niet met een ander zou kunnen doen.
Dat klopt ook wel, dat is iets wat je niet opgebouwd hebt met een ander, maar ik had het ook alleen over het feit of sex ALLEEN sex is. Ik vind het wel een fijne gedachte als mijn partner ervoor kiest om dat alleen met mij te delen. Juist omdat ik weet dat de verleidingen groot zijn, maakt het voor mij nog meer speciaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onzin. Ik woon niet samen met een ander, heb geen kinderen bij een ander, heb geen leven opgebouwd rondom een ander etc
Eens, ik snap wat je zegt, echter voor mij is het een no-go. Mijn en zijn hart hoort bij de sex, juist omdat ik het niet met een ander deel, zolang ik met hem ben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet, je kan je zielenroerselen niet vergelijken met seks, je echte zielenroerselen strooi je zonder probleem in het rond, die zijn niet alleen geschikt voor een zeer selecte groep mensen?
Wat het voor mij bijzonder maakt is dat ik zijn hart heb en hij de mijne, dat we beide gewoon erg graag ons leven samen delen. Mijn hart heeft niemand anders, die heb ik hem geschonken.
Ik kan prima begrijpen dat jij monogaam zijn voor jezelf beter vindt hoor, het een is niet beter dan het ander, het is gewoon een persoonlijke keuze die past bij je eigen emotie's, hoe jij die beleefd.
Is het dan zo dat jij geen jaloerse gevoelens kent, en ik er vol van zit? Ik vind het bewonderenswaardig dat je het je partner gunt, en er zelfs van kan genieten, voor mij zou het de hel op aarde zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:33 schreef erodome het volgende:
Het is niet zo dat seks met anderen belangerijker is dan bv die intense gevoelens in een relatie, ik denk dat ik wel mag zeggen dat voor mensen met een niet monogame relatie het gevoel in de relatie net zo belangerijk is als bij mensen die wel monogaam zijn.
Het is vooral zo dat er geen negatief gevoel is als de partner seks heeft met een ander, dat kan ik gewoon fijn voor mijn partner vinden(zelfs erg genieten van genot dat hij beleefd), net zoals ik het erg fijn kan vinden dat hij buiten mij om ook een paar hele goede vrienden heeft met wie hij ook zware onderwerpen kan bespreken als ze er zijn, dat hij die steun ook heeft buiten mij om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |