Wat zal je dag eventueel goed kunnen maken?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:16 schreef Barbusse het volgende:
Vandaag gaat een goede dag worden, ik voel het!
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:17 schreef Barbusse het volgende:
En mag ik een TR maken om de TT te laten wijzigen? Of doe ik dan een DG-tje?
Goed etenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zal je dag eventueel goed kunnen maken?
HIJ WOONT OP MALTA EN HET IS DAAR ZEVENENTWINTIG GRADEN HIHAHO!!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zal je dag eventueel goed kunnen maken?
Ik ben jaloersquote:Op maandag 11 juni 2012 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
HIJ WOONT OP MALTA EN HET IS DAAR ZEVENENTWINTIG GRADEN HIHAHO!!!!!!
quote:
Ja, jij mag mij likken. Overal. More tongue please.quote:
Mag ik dan ook zachtjes bijtenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij mag mij likken. Overal. More tongue please.
Capslockhoerquote:Op maandag 11 juni 2012 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
HIJ WOONT OP MALTA EN HET IS DAAR ZEVENENTWINTIG GRADEN HIHAHO!!!!!!
quote:
Toch maar gaan opschieten met dat vliegveldquote:
Graag jaquote:Op maandag 11 juni 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch maar gaan opschieten met dat vliegveld
Fijne dag schatquote:
Ja, want alleen FOK!kers willen neuken natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik nou gewoon een appje stuur met "hoi, neuken?" erin, gaat dat werken dan? Of werkt dat alleen bij FOK!kers?
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want alleen FOK!kers willen neuken natuurlijk.
Wat voor handschoenen dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie sites waarop je leuke handschoenen kunt kopen die niet te warm zijn om in de zomer te dragen?
Hierquote:Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
Kennen jullie sites waarop je leuke handschoenen kunt kopen die niet te warm zijn om in de zomer te dragen?
Ehm, gewoon stoffen handschoenen tot iets onder je polsen zegmaar, zodat mensen m'n handen niet zienquote:
Waarom?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, gewoon stoffen handschoenen tot iets onder je polsen zegmaar, zodat mensen m'n handen niet zien
quote:
Wat is er mis met je handen?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ehm, gewoon stoffen handschoenen tot iets onder je polsen zegmaar, zodat mensen m'n handen niet zien
Wordt dat niet erger als je je handen in handschoenen opsluit?quote:
Vooral mijn vingers juist, en handpalmen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:45 schreef Myraela het volgende:
Oh. Ook over je vingers? Want anders zou ik van die vingerloze nemen, dan kan je nog een beetje de alto kant op
Is dat sinds kort zo?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie boven. Mensen schrikken ervan als ik ze een hand geef en da's niet chill.
Een paar maanden geleden werd het ineens heel erg, één vinger had het al een jaar, nu is het verder gegaanquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden werd het ineens heel erg, één vinger had het al een jaar, nu is het verder gegaan
En behandelingen werken gewoon niet op een of andere manier, ik ben nogal vaste klant geworden bij de huidarts, zwaarste hormoonzalf is al geprobeerd, alles. Maar het wordt steeds erger. Leuk als er huidproblemen in je familie zitten
Niet dat ik weet. Maar het is vervelend als je mensen 'gatverdamme' ziet denken als je ze handen met ze schudt. Dus beter doe ik er wat overheen denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:51 schreef twi het volgende:
[..]M'n moeder had het ook, m'n tante heeft het. Lijkt me niet leuk, nee. Maar kun je niet afleiden of het op is gaan spelen na een bepaalde verandering? Qua voedsel of medicijnen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar het is vervelend als je mensen 'gatverdamme' ziet denken als je ze handen met ze schudt. Dus beter doe ik er wat overheen denk ik.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt dat niet erger als je je handen in handschoenen opsluit?
Leugenschquote:Op maandag 11 juni 2012 11:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Eczeem is toch sowieso besmettelijk dus dan zou het aso zijn om er niks over heen te doen?
Chicks diggen dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Mur ziet mogelijkheden om een rasperige pik te krijgen
Wel als je er rubberen/latex handschoenen over doet. Van een stof die enigszins ademt wordt het niet erger.quote:
Niet besmettelijk, deze vorm.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Eczeem is toch sowieso besmettelijk dus dan zou het aso zijn om er niks over heen te doen?
Drommel, verander s.v.p. je usericon. Ik denk telkens dat bob praat en werd oprecht blij voor hem en zijn pener.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja klopt, laatst wou er 1 niet omdat mijn pik er te perfect uitzag
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
Drommel, verander s.v.p. je usericon. Ik denk telkens dat bob praat en werd oprecht blij voor hem en zijn pener.
Beter dushi?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
Drommel, verander s.v.p. je usericon. Ik denk telkens dat bob praat en werd oprecht blij voor hem en zijn pener.
Dodezeezout badjes geprobeerd?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden werd het ineens heel erg, één vinger had het al een jaar, nu is het verder gegaan
En behandelingen werken gewoon niet op een of andere manier, ik ben nogal vaste klant geworden bij de huidarts, zwaarste hormoonzalf is al geprobeerd, alles. Maar het wordt steeds erger. Leuk als er huidproblemen in je familie zitten
Geen gewoon zout he!quote:
Heeft een heel erg positieve werking bij huidproblemen. Door de mineralen.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar hoe helpt dat tegen eczemen dan?
True story.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb gehoord dat Murdera's sperma ook fantastisch werkt tegen huidproblemen
Google ze maar eens. Volgens mij helpt honing ook bij eczeem.quote:
Alzheimer?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google ze maar eens. Volgens mij helpt honing ook bij eczeem.
Je weet mijn secretaresse te bereiken neem ik aan?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wat puistjes op m'n gezicht, kan ik een afspraak maken?
Wat moeilijker de laatste tijd, maar gelukkig heb ik haar nummer.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
Je weet mijn secretaresse te bereiken neem ik aan?
Vrouwen hebben een knikje nodig dat je ze hebt begrepen/verstaan/gelezen. Anders blijven ze hetgeen ze hebben gezegd herhalen totdat dat het geval is. Je moet nog een hoop leren, Drommel.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Wat moeilijker de laatste tijd, maar gelukkig heb ik haar nummer.
Nee, jij?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook honing proberen, koudgeslagen that is. Rechtstreeks van de imker.
My badquote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google ze maar eens. Volgens mij helpt honing ook bij eczeem.
* Drommeldaris geeft een knikje naar Twiquote:Op maandag 11 juni 2012 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een knikje nodig dat je ze hebt begrepen/verstaan/gelezen. Anders blijven ze hetgeen ze hebben gezegd herhalen totdat dat het geval is. Je moet nog een hoop leren, Drommel.
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ze het eerst even moet googlen omdat ik het niet meer zeker weet. Maar goed, dan heb ik maar alzheimer, als.jij dat leuk vindt.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, jij?
[..]
[..]
My bad_!
[..]
* Drommeldaris geeft een knikje naar Twi
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
Oud collega had het ook heel er op zijn handen. Die had speciale zalf die hij s'nachts moest gebruiken en dan handschoentjes aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
http://www.perfectehuid.nl/geirriteerdehuid_eczeem.htm
Hier Loka, misschien is het het waard eens te proberen. Zo zijn er wel meer linkjes op google te vinden die spreken over goede werking van honing bij verschillende soorten eczeem.
Probeer het wel rechtstreeks van de imker te kopen, dan zitten alle werkzame stoffen er nog in.
Hoe komt dat dan?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ze het eerst even moet googlen omdat ik het niet meer zeker weet. Maar goed, dan heb ik maar alzheimer, als.jij dat leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Check deze vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Check deze vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is daar mee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is het opeens dood in dit topic?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
ja ach maar dat is voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 16:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hoop dat het weer NLD - POR in deze stijl word
Een compilatie van overtredingen van 6 minuten van 1 wedstrijd
Homotjes trouwens, de meeste overtredingen worden ze amper aangeraakt
Hater.quote:
Ze isquote:Op maandag 11 juni 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is daar mee dan?
En wat is het opeens dood in dit topic?
quote:
en tot zover de twitter berichten van marbasnarfquote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef marbasnarf het volgende:
he... ik weet zeker dak gister op de website van de lidl zag staan dat ze zon ledsnoer hadden om onder je keukenkastje boven t aanrecht te hangen.... maar tis van de website.... stom... wilde graag hebben!
Ga je zo boodschappen doen bij de Lidl ofniet? Anders wil ik vanavond nog wel even kijken of er nog wat ligt.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef marbasnarf het volgende:
he... ik weet zeker dak gister op de website van de lidl zag staan dat ze zon ledsnoer hadden om onder je keukenkastje boven t aanrecht te hangen.... maar tis van de website.... stom... wilde graag hebben!
jij werkt voor de lidl toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga je zo boodschappen doen bij de Lidl ofniet? Anders wil ik vanavond nog wel even kijken of er nog wat ligt.
Hier regen en onweerquote:
jij werkt bij lidl...? is t van site gehaald wegens meesterlijk groot succes of heb ik t verkeerd onthouden welke winkel t was...? zit nu namelijk de folders door te zoekenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga je zo boodschappen doen bij de Lidl ofniet? Anders wil ik vanavond nog wel even kijken of er nog wat ligt.
denk dat t hier ook zo losbarstquote:
Nee ik ga daar vanavond boodschappen doenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij werkt bij lidl...? is t van site gehaald wegens meesterlijk groot succes of heb ik t verkeerd onthouden welke winkel t was...? zit nu namelijk de folders door te zoeken
hm... ik ga nu wel ff snel naar de lidl... haal ik meteen ff vis uit de oven (die van de lidl is t lekkerst!! en nee heb geen aandelenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hier is het prachtigen maar beter ook want ik heb geen jas bij me
Hehe, ik hoop dat ze er nog liggen!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... ik ga nu wel ff snel naar de lidl... haal ik meteen ff vis uit de oven (die van de lidl is t lekkerst!! en nee heb geen aandelen)
Ik heb helemaal geen kleren bij mequote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hier is het prachtigen maar beter ook want ik heb geen jas bij me
staan niet op de site... misschien wast t foutje en komen ze er volgende week in.... (hoop ik!) want ik wil wil wil nee.. MOET de lampjes hebben! ghehe laat zo wel ff weten tozzo!!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe, ik hoop dat ze er nog liggen!
Lekker fris aan de bips!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kleren bij me
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Uft en Steven!
Ik kom woensdag jullie date verzieken
Working on itquote:
Hoi mooie manquote:Op maandag 11 juni 2012 17:24 schreef xFriendx het volgende:
Hi Lidl-bezoekers, daters en niet-Groningers
Hihiquote:Op maandag 11 juni 2012 17:29 schreef xFriendx het volgende:
Hi Lidl-bezoekers, daters en niet-Groningers
[..]
*reactie uitprint*
Ik rand uft sowieso wel aan of je er nou bij bent of nietquote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Uft en Steven!
Ik kom woensdag jullie date verzieken
Heb je extra paar handboeien nodig om haar in bedwang te houden?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik rand uft sowieso wel aan of je er nou bij bent of niet
Ghb en chloroform moeten het werk doen, niet ikquote:Op maandag 11 juni 2012 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je extra paar handboeien nodig om haar in bedwang te houden?
Heb je niet liever dat ze bij is?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ghb en chloroform moeten het werk doen, niet ik
Straks praat ze terug, dat vind ik maar engquote:Op maandag 11 juni 2012 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je niet liever dat ze bij is?
Naja ik hoor het wel als je ze wel nodig hebt
Gagball!!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Straks praat ze terug, dat vind ik maar eng
Zo erg ben ik nou ook weer nietquote:
Valt me tegen van je hoorquote:
Ook ik heb mijn minpuntenquote:
Pas jij nou maar op, straks ben ik helemaal niet zo lief en rand ik jou aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik rand uft sowieso wel aan of je er nou bij bent of niet
Ah jammer.quote:
Omg hawtquote:
Ik ben trouwens om kwart over 7 op Amsterdam CS.quote:
Ja ik doe mijn best hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op, straks ben ik helemaal niet zo lief en rand ik jou aan.
[..]
Ah jammer.
[..]
Omg hawt
Ik ben er ook rond die tijd, maar het is niet moeilijk te vindenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben trouwens om kwart over 7 op Amsterdam CS.
En dan ben ik een uur op zoek naar de starbucks
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op, straks ben ik helemaal niet zo lief en rand ik jou aan.
[..]
Ah jammer.
[..]
Omg hawt
Het is niet de grote die er toe doet maar wat je ermee doetquote:
Heb hem sowieso al te lang niet gezienquote:
Lieverd, ik verdwaal nog in mijn eigen bhquote:Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben er ook rond die tijd, maar het is niet moeilijk te vinden
[..]
[..]
Het is niet de grote die er toe doet maar wat je ermee doet
Het is niet in de grote entree hal maar in een zijhal van csquote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, ik verdwaal nog in mijn eigen bh
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik ben er al tig keer geweest. Moet me lukken!!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is niet in de grote entree hal maar in een zijhal van cs
Naast de hema
Throwing your hotdog down the hallway ftw.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is niet de grote die er toe doet maar wat je ermee doet
Ik moet opeens denken aan de avonturenfilm A never ending story....quote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mond dicht jijquote:
Zeg woensdag maar op welk spoor je aankomt en dan wacht ik je daar wel op okequote:Op maandag 11 juni 2012 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik ben er al tig keer geweest. Moet me lukken!!
Komt goud, anders bel ik je wel.
Ho wacht!
Ik moest lachen, hardop, nu wil mijn moeder uitlegquote:Op maandag 11 juni 2012 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan de avonturenfilm A never ending story....
14bquote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg woensdag maar op welk spoor je aankomt en dan wacht ik je daar wel op oke
Ghehe ik ga gewoon mn best doen om rond half 8 bij de Starbucks te zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja gaan jullie nou om kwart over 7 afspreken?Dan ben ik er ook
Daarom zeg ik ook: vertel woensdag maarquote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
14b
Maar dat kan nog veranderen hoor![]()
Ja ik ben serieus echt om 19.15 op csquote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja gaan jullie nou om kwart over 7 afspreken?Dan ben ik er ook
Komt goed, en als ik jullie niet bij de starbucks kan vinden dan ga ik wel op zoek naar de old sailorquote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: vertel woensdag maar
[..]
Ja ik ben serieus echt om 19.15 op cs
Doe maar niet, je vindt de kroeg moeilijker dan de starbucksquote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed, en als ik jullie niet bij de starbucks kan vinden dan ga ik wel op zoek naar de old sailor
Die is niet zo moeilijk te vinden hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed, en als ik jullie niet bij de starbucks kan vinden dan ga ik wel op zoek naar de old sailor
Ghehe dat idee had ik ook alquote:Op maandag 11 juni 2012 17:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar niet, je vindt de kroeg moeilijker dan de starbucks
Ja ik nu dus ookquote:Op maandag 11 juni 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: vertel woensdag maar
[..]
Ja ik ben serieus echt om 19.15 op cs
Je bent welkom om mee te gaan hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef xFriendx het volgende:
As woensdag? Dan ben ik hoogstwaarschijnlijk ook nog in A'dam
Lief ben je toch ookquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
Nu al zin in om Nederland te zien verliezen
[insert diverse doodsverwensingen hier]quote:Op maandag 11 juni 2012 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
Nu al zin in om Nederland te zien verliezen
Gezelligquote:
Volgens mij niet, Smoofie kon niet iig.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Komen er eigenlijk nog meer?
De 22stequote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef Royco1 het volgende:
Wanneer is er eigenlijk weer een keer een meet in Amsterdam?
Kom ookquote:Op maandag 11 juni 2012 17:58 schreef xFriendx het volgende:
As woensdag? Dan ben ik hoogstwaarschijnlijk ook nog in A'dam
Jaquote:
Waarom Amsterdam?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef Royco1 het volgende:
Wanneer is er eigenlijk weer een keer een meet in Amsterdam?
Omdat rolstoelenquote:
Al geweest, tuin zal nooit meer de oude zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil nog wel eens een Rotterdam-meet zodat we ook eens naar Myra gaan.
De myra-meetquote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil nog wel eens een Rotterdam-meet zodat we ook eens naar Myra gaan.
Klopt. Hij komt niet echt doorquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Hij komt niet echt door![]()
Nu wel geloof ik
Dat wil ik wel bij jou doen hoorquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De myra-meet![]()
Over episch gesproken
Ik was er niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al geweest, tuin zal nooit meer de oude zijn
Geen idee. Hij staat bekend als autistenmeetquote:Op maandag 11 juni 2012 18:07 schreef Royco1 het volgende:
Maar de 22e dus.
Vanuit welk topic wordt die georganiseerd?
Is er nergens een topic over?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Hij staat bekend als autistenmeet
Ik heb geen idee schat, ik werd door Steven uitgenodigd want die heeft een chauffeur nodigquote:Op maandag 11 juni 2012 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is er nergens een topic over?
Wie gaan er allemaal?
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Starbucks bekertje er naast en dan kan die zo op Facebook voor ettelijke 'likes'.
ik heb echt helemaal niks aan je hequote:Op maandag 11 juni 2012 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee schat, ik werd door Steven uitgenodigd want die heeft een chauffeur nodig![]()
Verder weet ik er niks over, ik ga ook niet, denk ik
Nopequote:
Nee geen topic, alleen op Facebookquote:Op maandag 11 juni 2012 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is er nergens een topic over?
Wie gaan er allemaal?
stuur eens een link danquote:Op maandag 11 juni 2012 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen topic, alleen op Facebook
Ja echt ik meen hetquote:Op maandag 11 juni 2012 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[insert diverse doodsverwensingen hier]
Is dat die verjaardag van Faye dan? Die is toch pas in Juli?quote:
Verjaardag van Faye is 14-07 volgens mijquote:Op maandag 11 juni 2012 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat die verjaardag van Faye dan? Die is toch pas in Juli?
En niemand die er aan denkt om mij dan uit te nodigenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verjaardag van Faye is 14-07 volgens mij
22-06 is de autistenmeetMeer een ONZ meet volgens mij
Dat gaat vast een prikkelende meet wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verjaardag van Faye is 14-07 volgens mij
22-06 is de autistenmeetMeer een ONZ meet volgens mij
Hoelaat kom je mij ophalen?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En niemand die er aan denkt om mij dan uit te nodigen
Ja Steven maar die uit eigen belang
Awwwwwwwwwwwwwwww, ik heb er niet opgelet wie er allemaal uitgenodigd wasquote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En niemand die er aan denkt om mij dan uit te nodigen
Ja Steven maar die uit eigen belang
Nietquote:
Wij gaan vrijdag nog steeds naar Paddy's?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwwwwwww, ik heb er niet opgelet wie er allemaal uitgenodigd was
Maar ik ga niet denk ik! Volop voetbal![]()
Vind het een kutdatum
Was er niet één of andere parkmeet? Incrowd enzo, dus ik ben welkom nu.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gaan vrijdag nog steeds naar Paddy's?
Ja hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gaan vrijdag nog steeds naar Paddy's?
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:18 schreef twi het volgende:
[..]
Was er niet één of andere parkmeet? Incrowd enzo, dus ik ben welkom nu.
Nederland doet dan toch niet meer meequote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwwwwwww, ik heb er niet opgelet wie er allemaal uitgenodigd was
Maar ik ga niet denk ik! Volop voetbal![]()
Vind het een kutdatum
Gaan we het laat maken? Als in rond middernacht is dateding pas beschikbaarquote:
Ik kijk ALLE wedstrijden, dus ook de 22e Maakt niet uit wie er speeltquote:Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nederland doet dan toch niet meer meenog 2 daagjes en dan kan al die oranje rommel weer de afvalbak in
Wie moet hij eerst blij maken?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we het laat maken? Als in rond middernacht is dateding pas beschikbaar
Zn dartteam!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we het laat maken? Als in rond middernacht is dateding pas beschikbaar
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nederland doet dan toch niet meer meenog 2 daagjes en dan kan al die oranje rommel weer de afvalbak in
Nou hij zei al als ik er nog laat zit dan komt ie ook wel ff kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik vind alles goed
Ik kan de laatste metro pakken of de nachtbus
No problem
![]()
Komt Dateding ook naar Paddys?
Die heeft al een vakantie naar Ibiza geboekt hoor, Zondag vertrekt hij!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
My main man Robin van Persie schiet ons woensdag naar de overwinning
Nee hoor de Duitsers gaan ons in maken net zoals ze in het verleden wel vaker hebben gedaan. Zoals een groot toernooi in 1940quote:Op maandag 11 juni 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
My main man Robin van Persie schiet ons woensdag naar de overwinning
Jij hebt er ook totaal geen verstand van hequote:Op maandag 11 juni 2012 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft al een vakantie naar Ibiza geboekt hoor, Zondag vertrekt hij!
Nope, daarom ben ik voor de club met al 31 landstitelsquote:Op maandag 11 juni 2012 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt er ook totaal geen verstand van he
Dat wordt Denemarken - Polen.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk ALLE wedstrijden, dus ook de 22e Maakt niet uit wie er speelt
Gezelligquote:Op maandag 11 juni 2012 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou hij zei al als ik er nog laat zit dan komt ie ook wel ff kijken
ja via OAD tochquote:Op maandag 11 juni 2012 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft al een vakantie naar Ibiza geboekt hoor, Zondag vertrekt hij!
succes supporterquote:Op maandag 11 juni 2012 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, daarom ben ik voor de club met al 31 landstitels
Hahahaha ik kom niet meer bij tijn, hoe kom jij ineens aan zulke humor?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor de Duitsers gaan ons in maken net zoals ze in het verleden wel vaker hebben gedaan. Zoals een groot toernooi in 1940
Ik moest zo hard lachen om dat plaatjequote:
Denemarken wint de overige 2 wedstrijden, Nederland ook.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denemarken wordt groepswinnaar????
Het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denemarken wordt groepswinnaar????
Kom je ook de 22e?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef twi het volgende:
Ik hoor dat er een autistenmeet is. Waar komt ik kwijlen?
Ja dat weet ik ook niet. Talent denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:24 schreef twi het volgende:
[..]
Hahahaha ik kom niet meer bij tijn, hoe kom jij ineens aan zulke humor?
Mag ik als echte autist ook komen?quote:
ja ik ook welquote:Op maandag 11 juni 2012 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen om dat plaatje
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:24 schreef twi het volgende:
[..]
Denemarken wint de overige 2 wedstrijden, Nederland ook.
Nee denk het niet. Ik denk overigens dat Nederland 1-0 van Duitsland wint, Duitsland was niete echt geweldigquote:
Ja hoor, ze zoeken nog iemand om achter te latenquote:
Linkje of korte toelichten over wat er is en wie er komt. Al kan ik je enthousiasme begrijpen wanneer ik zou komen.quote:
Zie Facebookquote:Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef twi het volgende:
[..]
Linkje of korte toelichten over wat er is en wie er komt. Al kan ik je enthousiasme begrijpen wanneer ik zou komen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor, ze zoeken nog iemand om achter te laten
Hehehe, dan moet iemand die jou op feestboek heeft even uitnodigen.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef twi het volgende:
[..]
Linkje of korte toelichten over wat er is en wie er komt. Al kan ik je enthousiasme begrijpen wanneer ik zou komen.
Wat mij betreft is iedereen welkomquote:
Alleen als ik ook aangerand en beroofd wordtquote:Op maandag 11 juni 2012 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor, ze zoeken nog iemand om achter te laten
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Dateding heeft nog geen idee waar hij de wedstrijd gaat kijken.
Ik heb gevraagd of hij mee gaat. Uitzicht op de hoeren moet vast wel de doorslag geven
Oh, dat wordt moeilijk danquote:Op maandag 11 juni 2012 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen als ik ook aangerand en beroofd wordt
Zit gespannen te wachten op antwoordquote:
We verloren van Denemarkenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
Christiano Ronaldo kan woensdag niet spelen omdat er op onverklaarbare wijze geen 1 potje gel meer te vinden is in het hele land, en als zijn haar niet goed zit dan komt hij de kleedkamer niet uit, winst dus voor Denemarken.
Duitsland wordt door ons tot op het bot vernederd as woensdag waarna ze collectief zichzelf opsluiten in Auschwitsch. Automatisch winst dus voor Denemarken.
Denemarken 1 wij 2 en dan halen we die titel binnen
Misschien als ik mijn bavaria jurkje ga en in een hombosje ga zittenquote:
verliefde puberquote:Op maandag 11 juni 2012 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit gespannen te wachten op antwoord![]()
Bah, voel me net een meisje van 16
Helemaal niks.quote:
quote:
"Eerst Paddy's, daarna neuken?" zou beter zijn geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Hmm dateding gaat er ff over nadenken.
* Huppelmuts gaat duimen
Dat werkt altijdquote:Op maandag 11 juni 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
"Eerst Paddy's, daarna neuken?" zou beter zijn geweest.
Wat voor shirtje?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:34 schreef twi het volgende:
[..]
In de groep. Heb jij al zo'n shirtje van de etos?
Neehee. Woensdag naar amsterdam!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
"Eerst Paddy's, daarna neuken?" zou beter zijn geweest.
echtquote:Op maandag 11 juni 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
De Wo_ Men heeft shirtjes met fuck Duitsland
Heldinquote:
Likje over je tong.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen ik heb 0-1 dus mag er nu niks meer gebeuren
[..]
[ afbeelding ]
Geen paars op de muur gedaan zeker?quote:
jawel, maar verf is op.... heb nu een doelloos stuk geverft... niet eens van plafond tot vloer....quote:Op maandag 11 juni 2012 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen paars op de muur gedaan zeker?
Ik verwijs je door naar Samzz!!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
[..]
Wat is de Wo_ Men![]()
Schatje toch!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawel, maar verf is op.... heb nu een doelloos stuk geverft... niet eens van plafond tot vloer....
tape liet los... en toen zat mn vloer onder en had wondje in mn hand en toen deed de terpentine zeer
Maar dan ga je toch gewoon verf bij halen.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawel, maar verf is op.... heb nu een doelloos stuk geverft... niet eens van plafond tot vloer....
tape liet los... en toen zat mn vloer onder en had wondje in mn hand en toen deed de terpentine zeer
wo_Men @ work.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
[..]
Wat is de Wo_ Men![]()
tis ook nog midden in mn huiskamer... donker paarse verf op mn witte muur... valt best op dat t niet de bedoeling was op deze manier... en pas donderdag tijd om nieuwe verf te halen....quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet leuk. Of ik snap hem niet, dat kan ook.quote:
Engeland gaat gewoon scoren weerquote:
welke shirtjequote:Op maandag 11 juni 2012 18:39 schreef twi het volgende:
Jammer, c_a. Zo zie je maar, jij hebt ook zo'n shirtje nodig
?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:39 schreef twi het volgende:
Jammer, c_a. Zo zie je maar, jij hebt ook zo'n shirtje nodig
Origineel is het welquote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef marbasnarf het volgende:
lijkt me niet verstandig als ik nu verf ga halen en ga verven... ben zo opgefokt dak uit pur wanhoop die pot verf tegen mn muur leegkwak (wara waarschijnlijk een leuker effect had gehad dan deze poging..)
drifkikkerquote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef marbasnarf het volgende:
lijkt me niet verstandig als ik nu verf ga halen en ga verven... ben zo opgefokt dak uit pur wanhoop die pot verf tegen mn muur leegkwak (wara waarschijnlijk een leuker effect had gehad dan deze poging..)
De beter. Want de harder ze smijt de mooier en groter de flatsquote:
ja... nou echt he....quote:
ik ben wel benieuwd hoe het er nu uit ziet danquote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef marbasnarf het volgende:
had alleen hoek gedaan, nu nog baan midden op de muur..quote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe het er nu uit ziet dan
Maar je had toch al geverfd? of heb je nu nog een baan gedaan dan?
komt wel goed schatjequote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... nou echt he....moet gewoon toegeven bij deze dat ik helemaal gene zelfstandige vrouw ben... dat probeer ik alleen maar, omdat ik niet echt ene klusteam heb om op terug te vallen... ben gewoon een klus-kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |