Je begint te klinken als een voetbal gekkiequote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef Michhas het volgende:
Nog zo'n mooie.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik veel liever naar Frankrijk en Engeland kijk dan bijvoorbeeld Duitsland, Spanje en Italië.
Vooral Engeland, zo'n eigen manier van spelen die je eigenlijk nergens anders ziet, geweldig.
Ik volg het ook semi door die poelquote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je begint te klinken als een voetbal gekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ik loop niet elke zondag als een idioot te tetteren, omdat de mannen in rode shirts hebben gewonnen van de mannen in blauwe shirts. Ik vind het gewoon leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je begint te klinken als een voetbal gekkie
probleem bij Engeland is dat ze na de poulefase al naar huis zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef Michhas het volgende:
Nog zo'n mooie.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik veel liever naar Frankrijk en Engeland kijk dan bijvoorbeeld Duitsland, Spanje en Italië.
Vooral Engeland, zo'n eigen manier van spelen die je eigenlijk nergens anders ziet, geweldig.
Dat weet ik niet hoor, ze spelen best netjesquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
probleem bij Engeland is dat ze na de poulefase al naar huis zijn
Ja true, had dit ook niet meteen verwachtquote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ze spelen best netjes
Ze spelen tantoe slecht mi mang. Bovendien mogen ze als ze de poule door komen tegen Spanje waarschijnlijk en dan is het klaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ze spelen best netjes
Ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true, had dit ook niet meteen verwacht. Heb 2-2 als uitslag
Ik zei ook niet dat ze supergoed spelen, ik zei dat ze best netjes spelenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze spelen tantoe slecht mi mang. Bovendien mogen ze als ze de poule door komen tegen Spanje waarschijnlijk en dan is het klaar.
Zag het net jaquote:
Soms zijn ze wel lachen jaquote:
Die is hendig sjiek juist!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Cliffy het volgende:
Die keeper van Engeland zal blij zijn met z'n tenue zeg... tering wat lelijk
Babyblauwquote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Cliffy het volgende:
Dan moet je eens naar dat keepershirt kijken van Evertonquote:Op maandag 11 juni 2012 19:04 schreef Cliffy het volgende:
toch punten danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |