SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 09:44 schreef KneusTeun het volgende:
Tuurlijk wel, ik ben ook vaak al klaar voordat je weg mag... en dan lekker irritant met je pen op tafel gaan trommelen zodat je toch weg mag
Gewoon z'n extra grote aanvragen dan ben je langer bezig met lezen als met invullenquote:Op maandag 11 juni 2012 09:44 schreef KneusTeun het volgende:
Tuurlijk wel, ik ben ook vaak al klaar voordat je weg mag... en dan lekker irritant met je pen op tafel gaan trommelen zodat je toch weg mag
had ik toen ook met mijn examen scheikunde, en had er een 8 voorquote:Op maandag 11 juni 2012 09:36 schreef Pixell het volgende:
Net 45min gedaan over een toets waar 2u voor stond
Krijg je een tentamen op het formaat bushokjeposterquote:Op maandag 11 juni 2012 10:17 schreef sjimster het volgende:
[..]
Gewoon z'n extra grote aanvragen dan ben je langer bezig met lezen als met invullen
Nou dat hadden sjimster en ik wel een keer, zat een heel boekwerk bij met info, had je er eigenlijk helemaal niks van nodig en lees je een dikke 15min voor niks alles door XDquote:Op maandag 11 juni 2012 10:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Krijg je een tentamen op het formaat bushokjeposter
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:05 schreef Kutstudent het volgende:
Morgen m'n eerste tentamen. Echt weinig zin in. Moet een advies schrijven over een te bouwen brug.
Was het maar zo.quote:
omdat het gewoon awesome is om een nieuwe te bouwen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was het maar zo.Denk eerder aan 4 of 5 kantjes schrijven over waarom er beter een nieuwe brug gebouwd kan worden dan de huidig verbreed.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat het gewoon awesome is om een nieuwe te bouwen.
Vragen?
Geen internet,anders kwam ik wel even poffenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:20 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf iedereen heeft een leven, er is Niemand online
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat het gewoon awesome is om een nieuwe te bouwen.
Vragen?
Working class hero mi mang, ik steel alleen van die rijke tata's.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:20 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf iedereen heeft een leven, er is Niemand online
Je zou afgelopen vrijdag toch al internet krijgen?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen internet,anders kwam ik wel even poffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |