Ik ben m nu aan het binnenhalen, hij staat erop dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Nu maar weer wachten tot de nieuwe aflevering online is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben nog bezig met kijken
♥ scars make us who we are ♥
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:35 schreef Steve het volgende:
Clip van volgende week:Nelly is erg mooi als ze uit het water komt..... en dat tongetje als ze tegen Blake zingtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit lag. Ik loop me zo aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te ergeren.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Ik was blijer geweest wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit lag. Ik loop me zo aanWaarom??? Dat vind ik nou juist echt een lieffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te ergeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik ben langzaam, nog steeds met de ep bezig
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh ik erger me ZO aanO ja, zo heette rolstoelchick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik ben langzaam, nog steeds met de ep bezig
Ik erger me idd ook aan die knijperige hoge schrille stem. Vreselijk.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja erg he! En ze is ook helemaal niet leuk. Ze zal wellicht aardig zijn maar ze heeft totaal geen toegevoegde waarde vind ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, zo heette rolstoelchick.
Ik erger me idd ook aan die knijperige hoge schrille stem. Vreselijk.
Klinkt het naar om te zeggen dat ik denk dat ze zonder rolstoel wellicht nooit in the Glee project had gezeten?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:42 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja erg he! En ze is ook helemaal niet leuk. Ze zal wellicht aardig zijn maar ze heeft totaal geen toegevoegde waarde vind ik.
Dat idee had ik ook en datzelfde dacht ik eerlijk gezegd ook wel over Tyler en ook bij Mario twijfelde ik eraan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Klinkt het naar om te zeggen dat ik denk dat ze zonder rolstoel wellicht nooit in the Glee project had gezeten?
@Hierboven ergens; vond Blakes stem in de homework assignment ook niet prettig, maar de last chance performance met Nellie daarentegen
Had ik ook wel ja, dat gevoel, al was het bij Mario minder omdat die duidelijk een goede stem heeft. Maar ze kiezen toch vaak voor mensen met een verhaal, wat op zich wel logisch is als je de underdog moet gaan spelen in Glee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook en datzelfde dacht ik eerlijk gezegd ook wel over Tyler en ook bij Mario twijfelde ik eraan.
Blake viel een beetje uit de toon bij You oughta know. Vooral bi de compilatie van al die you'squote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Klinkt het naar om te zeggen dat ik denk dat ze zonder rolstoel wellicht nooit in the Glee project had gezeten?
@Hierboven ergens; vond Blakes stem in de homework assignment ook niet prettig, maar de last chance performance met Nellie daarentegen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |