SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhm. Ja..
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef Steve het volgende:
Videoclip van de volgende aflevering:Hmm, ik weet t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhm. Ja..
![]()
Vond de zwembroeken van deze afleveringen wel een beetje jammer trouwensEn ben het wel eens met de afvaller..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
In mijn hoofd had Michael geen zwembroek aan. En voelde ik me vies. Want te jong.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hmm, ik weet t niet![]()
Vond de zwembroeken van deze afleveringen wel een beetje jammer trouwensEn ben het wel eens met de afvaller..
ik vind haar wel goed hoor!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:29 schreef ejiraM het volgende:
Het feit dat ze Shanna heet en geen Shannon zegt wel hoeveel ze opvalt
Oh ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:29 schreef ejiraM het volgende:
Het feit dat ze Shanna heet en geen Shannon zegt wel hoeveel ze opvalt
En ik weer van mijn voorganger, maar het zegt wel watquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja.. Ik nam het gewoon over van Ang3l.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was het erg eens met wie er deze week uitging, helemaal niet mee eens wie er volgende week uitgaat![]()
Da's waarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik zal blij zijn als Nellie eruit gaat, niet omdat ik haar niet leuk vind (ze is geweldig) maar omdat ze meer verdient dan 7 afleveringen lang op een stoel zitten in een choir room, zij moet gewoon een album maken
Je ziet ook dat ze bij zo'n last chance performance, in haar eentje (of met z'n tweetjesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik zal blij zijn als Nellie eruit gaat, niet omdat ik haar niet leuk vind (ze is geweldig) maar omdat ze meer verdient dan 7 afleveringen lang op een stoel zitten in een choir room, zij moet gewoon een album maken
Precies. Ze is een zangeres, super dat mensen haar zo leren kennen, maar ik denk dat ze uiteindelijk meer heeft aan niet winnen dan wel winnen. Net zoals dat Dani bijvoorbeeld ook meer een zangeres was dan een Glee-type wat mij betreft.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:10 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze bij zo'n last chance performance, in haar eentje (of met z'n tweetjes) op een podium zoveel beter tot haar recht komt dan in de groepsvideo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |