abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 juli 2012 @ 10:21:39 #51
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_114523289
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb op het moment niets uit te spelen van FF. Bummer.
Ik ook niet, daarom heb ik maar VIII en IX gehaald voor de ps3 :')
pi_114601397
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:41:12 #53
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114609690
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_114696593
Square Enix announces redesigned FFX|V - A Realm Reborn [PS3/PC "Soon"]


LOS ANGELES (July 26, 2012) – Square Enix, Inc., the publishers of SQUARE ENIX® interactive entertainment products in the Americas, announced today the fully-redesigned, massively multiplayer online adventure FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™. Previously referenced as “version 2.0,” this title has been rebuilt from the ground up, and centers on the core concept of rebirth, featuring a new world to explore and storyline to experience.

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn offers visually-stunning graphics and game design that appeal to both Windows PC and PlayStation®3 computer entertainment system players.

“Since announcing our plans for the future of the title last October, we have been working tirelessly to include all of the elements that we have promised in FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn. This new title not only becomes a symbol of a completely new FINAL FANTASY XIV, but also marks the beginning of a new stage as the latest title in the FINAL FANTASY series. I hope you’re looking forward to it!” said Naoki Yoshida, producer/director of FINAL FANTASY XIV.

A new website dedicated to FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn (http://www.finalfantasyxiv.com/) also went live today, which offers background information on the realm of Eorzea, its inhabitants and the much larger world of Hydaelyn. The website will also serve as the central location for regular updates and news about the game.

Players are invited to visit the official Facebook™ page (https://www.facebook.com/FinalFantasyXIV) and participate in the official forum at http://lodestone.finalfantasyxiv.com. Also, the FINAL FANTASY XIV YouTube page features the new launch trailer.


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_114734980
Speel FF14 sinds CE release en het is echt heel veel beter geworden. Ik denk wel dat het een spel is die je of echt niks vindt of geweldig vindt. Het is anders dan de andere MMO's, maar denk dat ze met de nieuwe versie toch aardig wat mensen terug weten te winnen en misschien wat nieuwe spelers kunnen aantrekken.

Ik blijf in ieder geval met erg veel plezier spelen :D
  maandag 30 juli 2012 @ 19:00:47 #56
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114859300
Ik zat nog altijd te twijfelen of ik FFXIII-2 nou wel of niet moest kopen, maar ik ben vanmiddag dan toch overstag gegaan. Zag toevallig de Collector's Edition voor de normale prijs liggen (of goedkoper zelfs: hij kostte 40 euro) en kon hem voor de prijs niet laten liggen. Nog even een tegoedkaart kopen zodat ik de leukste goodies kan downloaden en ik ben er helemaal klaar voor. Ik weet al dat het verhaal vrij matig is, maar de gameplay schijnt best goed te zijn, dus ach.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 01:26:30 #57
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114880834
Twee uurtjes gespeeld nu, speelt best tof. Lekker snelle gameplay en alles wat sinds het vorige deel is gebeurd wordt snel uitgelegd. Dat was echt wel een nadeel aan FFXIII, de eeuwigheid die het duurde voordat er een beetje tempo in kwam.

Ik lag trouwens dubbel toen Serah opeens in sneltreinvaart (compleet met hamsterstemmetje) begon op te sommen wat Snow nou zo'n toffe gozer maakt. :D Arme Noel, meteen cockblocked. :'(
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_114885954
Ik vond dat laatste stuk zo irritant dat ik niet meer verder ben gegaan... Of was ik nou aan het grinden omdat ik eindelijk dubbel CP had? Weet het niet meer. Misschien weer eens mijn PS aan zetten :D
pi_114895399
Kaartjes voor Gamescom gehaald. Ben benieuwd naar FFXIV gameplay :)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 07:40:28 #60
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114934368
De Gamescom is in augustus toch? Ik ben zelf vooral benieuwd waar Square-Enix mee komt op dat Anniversary Event begin september. Stiekem hoop ik dat ze heel FFXIII-2 non-canon verklaren en met een compleet nieuw vervolg op FFXIII komen. :') :D

Op zich is het verhaal wel onderhoudend tot nu toe, maar ik weet natuurlijk al hoe het afloopt en dan zit ik toch een beetje te gamen met het knagende gevoel dat het verhaal zoveel beter had kunnen zijn.

Voorbeeldje: Er is een X aantal jaar verstreken na de gebeurtenissen van FFXIII. Het leven in New Bodhum gaat zijn gangetje, maar het ontbreken van Fang en Vanille blijft onze helden dwarszitten. De oude gang komt bij elkaar en besluit op zoek te gaan naar een manier om hun twee vrienden te bevrijden uit hun gekristalliseerde staat. Lightning, Snow, Sazh en Hope worden vergezeld door Serah en al vroeg op hun reis komen ze een zekere Noel tegen, één van de weinige oorspronkelijke bewoners van Pulse die nog leeft. Met z'n zessen moeten ze de strijd aanbinden met Caius, een man die eerst in naam van Etro vocht maar nu een manier zoekt om het werk van Barthandalus en Orphan af te maken en Cocoon alsnog in Pulse te laten storten.

Zie? Volgens mij denkt die Toriyama gewoon veel te ingewikkeld. Zo moeilijk is het niet om een tof en potentieel episch verhaal te verzinnen zonder dat tijdreisgedoe en, nog belangrijker, zonder alle characters uit FFXIII te degraderen tot cameo's. Bovendien had het ons de kans gegeven om andere gebieden van Pulse te verkennen. Het lijkt me een wereld met een enorm interessante geschiedenis, maar in FFXIII-2 blijft het verkennen ervan vooralsnog beperkt tot gebieden die je al kent uit het vorige deel, alleen dan in een andere tijd. Voelt als een gemiste kans.

Dat allemaal gezegd hebbende, de gameplay van FFXIII-2 is wel ver-schrik-ke-lijk verslavend. _O_ Echt een hele verbetering in vergelijking met FFXIII. _O_ Dat je Serah en Noel als enige "echte" party members hebt is een beetje teleurstellend, maar de monsters en hun invloed op de diverse paradigms zijn leuk uitgewerkt. Ik heb bijvoorbeeld net bijna een uur grinden achter de rug om een Behemoth te temmen. Was nog een flinke opgave, maar mijn Pulse Knight (Sentinel) bracht uitkomst. Uitvogelen wat de beste manier is om zo'n reus effectief aan te pakken was een leuke uitdaging.

De gevechten zijn snel en bij tijd en wijle best uitdagend, zeker een pluspunt. Het wisselen van paradigms gaat sneller (geen 'strike a pose' zoals in FFXIII meer) en de 'dood' van je party leader betekent gelukkig geen automatische game over meer. Het enige minpunt vind ik de random gevechten. Voor het grootste deel kun je er wel voor wegrennen als je wilt, maar vijanden die uit het niets opduiken? Ik blijf het niets vinden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_114934494
Er komt toch gewoon een FF XIII-3
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:46:49 #62
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_114956100
Dat is nog niet officieel bevestigd, maar daar ziet het er wel naar uit, ja. Iets over een "Lightning Saga"... Ik ben benieuwd.

Net trouwens ook Final Fantasy IX gekocht in de store. Als ik klaar ben met FFXIII-2 kan ik daarmee beginnen dus. Leek me altijd al een leuk spel, maar ik heb geen PS1. Dan biedt zo'n online store toch uitkomst. :)
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_114958471
FFIX is top :D Erg van genoten en al heeeeel lang niet meer gespeeld. Ook maar eens gaan doen binnenkort :D

Gamescom is in augustus inderdaad in Koln. Heb kaartjes voor de donderdag. SE komt in ieder geval met FFXIV: A Realm Reborn, FF Dimension, FFVII voor PC, Tomb Raider en nog wat andere spellen waar ik geen interesse in heb :p

Ben inderdaad ook erg benieuwd naar de 25th anniversary event. Je zou toch denken dat ze met iets groots gaan komen. FFXIV? FFVII remake for real? A man can hope right :D
pi_115088136
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:32:19 #65
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_115272252
Nou, het gaat lekker tot nu toe in FFXIII-2. Ik moet het spel nog uitspelen, maar ik heb nu al bijna mijn crystariums maxed en zo'n beetje alle bonus bosses zijn al dood (Long Gui, Yomi, Raspatil...) Ben nu nog bezig met alle sidequests en daarna wil ik nog alle Colloseum DLC uitspelen. Lightning + Amodar en Nabaat heb ik al verslagen, nu de rest nog. En ik wil ze ook nog recruiten, dus ik ben nog wel even bezig. :')

Het verhaal tot nu toe vind ik intrigerend, maar tegelijkertijd een beetje vlakjes. Er had meer mee gedaan kunnen worden. De gameplay is echter geweldig. _O_ Als ze het verhaal van XIII combineren met de gameplay van XIII-2 en die kuttige tijdpuzzels eruit slopen, dan kan XIII-3 wel eens een heel goede game gaan worden. :Y
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 07:02:23 #66
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_115324363
Uitgespeeld! :)

De final boss viel uiteindelijk nog wel mee, duurde maar een minuutje of twee voordat ik hem dood had. :') Maar ja, ik was dan ook gigantisch overleveled. Zegt wel iets over de kwaliteit van de gameplay, want normaal gesproken wil ik dit soort dingen zo snel mogelijk afraffelen en kunnen sidequests me niet echt boeien.

Niet dat ik helemaal klaar ben overigens. Ik mis nog vier trophies en 16 fragments... en ik ben wel van plan om ze te halen. Gelukkig heb ik de ergste al gehad: die van de slot machines in Serendipity. De gast die dat bedacht heeft moet echt ontslagen worden. En hetzelfde geldt voor de ontwerper van Academia 500AF. Kutlevels. :r
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_115403074
Final Fantasy Symphony

• Muziek uit Final Fantasy VI, VII en X
• 11 mei 2013
• Wuppertal, Duitsland
• ¤22 + boekingskosten
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_115405230
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Aniron het volgende:
FFIX is top :D Erg van genoten en al heeeeel lang niet meer gespeeld. Ook maar eens gaan doen binnenkort :D
Net weer mee verder gegaan :)
Heb meerdere FF's liggen, maar om de een of andere reden nooit uitgespeeld. Daar moet nu maar eens verandering in komen :)
pi_115416978
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 07:02 schreef Rikketik het volgende:
Uitgespeeld! :)

De final boss viel uiteindelijk nog wel mee, duurde maar een minuutje of twee voordat ik hem dood had. :') Maar ja, ik was dan ook gigantisch overleveled. Zegt wel iets over de kwaliteit van de gameplay, want normaal gesproken wil ik dit soort dingen zo snel mogelijk afraffelen en kunnen sidequests me niet echt boeien.

Niet dat ik helemaal klaar ben overigens. Ik mis nog vier trophies en 16 fragments... en ik ben wel van plan om ze te halen. Gelukkig heb ik de ergste al gehad: die van de slot machines in Serendipity. De gast die dat bedacht heeft moet echt ontslagen worden. En hetzelfde geldt voor de ontwerper van Academia 500AF. Kutlevels. :r
Complete Bestiary fragment is ook vervelend om te halen }:|
  zondag 12 augustus 2012 @ 06:13:46 #70
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_115453641
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:47 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Complete Bestiary fragment is ook vervelend om te halen }:|
Mjah, die was inderdaad ook niet echt leuk, maar die heb ik uiteindelijk nog redelijk snel kunnen halen door gewoon alle beesten die ik nog gemist had (en hun locatie) op te schrijven en ze gewoon één voor één af te kruisen. Het hielp natuurlijk dat ik sowieso alle bonus bosses al verslagen had, anders was ik daar nog wel even mee zoet geweest.

Maar goed, ik heb het spel nu echt helemaal, honderd procent uitgespeeld. Volgens mij de één van de eerste games waarin me dat is gelukt, dus ik ben wel even blij nu. :D

Nu nog even voor de volledigheid Yomi en Long Gui farmen voor de beste weapons en dan vind ik het ook wel goed geweest. Dan ga ik maar eens met FFIX beginnen. :7
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_115462488
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 07:02 schreef Rikketik het volgende:
Die van de slot machines in Serendipity. De gast die dat bedacht heeft moet echt ontslagen worden.
Inderdaad zeg. Wat had ik daar een hekel aan -O-
Kitase: "You're a good gamer!"
  zondag 12 augustus 2012 @ 17:06:20 #72
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_115467437
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 06:13 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Mjah, die was inderdaad ook niet echt leuk, maar die heb ik uiteindelijk nog redelijk snel kunnen halen door gewoon alle beesten die ik nog gemist had (en hun locatie) op te schrijven en ze gewoon één voor één af te kruisen. Het hielp natuurlijk dat ik sowieso alle bonus bosses al verslagen had, anders was ik daar nog wel even mee zoet geweest.

Maar goed, ik heb het spel nu echt helemaal, honderd procent uitgespeeld. Volgens mij de één van de eerste games waarin me dat is gelukt, dus ik ben wel even blij nu. :D

Nu nog even voor de volledigheid Yomi en Long Gui farmen voor de beste weapons en dan vind ik het ook wel goed geweest. Dan ga ik maar eens met FFIX beginnen. :7
IX is in mijn opinie een van de leukste en droogste FF games! Het is dat ik hem al een stuk of 3x helemaal heb uitgespeeld.

Ik zit er wel aan te denken om FF12 een keer opnieuw te doen! Ook weer eens leuk. Verder wacht ik met smart op FFX HD

edit: gister begonnen aan FFXII :D

[ Bericht 4% gewijzigd door 67Impala op 13-08-2012 10:31:08 ]
  maandag 13 augustus 2012 @ 23:05:44 #73
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_115535538
Boxart voor 14: A Realm Reborn


Maar ik kijk het meeste uit naar X HD en ook wel Versus als die ooit nog komt.
pi_115567358
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_115589065
https://store.eu.square-e(...)INAL-FANTASY-VII.php

Tot 12 september is ie een tientje. Wel Securom :')
deal with it
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')