abonnement Unibet Coolblue
pi_113307269
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 00:29 schreef Marsenal het volgende:
Giroud ben ik blij mee. Samen met Poldi en van Persie. _O_
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-over-voor-sulejmani

Mag best wat meer gelachen worden hier. :P
Zo'n onzin. :') Dit gerucht wordt al een aantal jaar herhaalt.
pi_113309743
Sulejmani :')

Ik heb zin in het nieuwe seizoen *O*
Feyenoord Rotterdam
  maandag 25 juni 2012 @ 14:36:54 #53
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_113364080
quote:
19s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sulejmani :')

Ik heb zin in het nieuwe seizoen *O*
Had ik vorig seizoen ook, staat het ineens 8-2. :')
Maar eigenlijk had ik er helemaal niet zo'n zin in, is toch nog best meegevallen.
pi_113403663
Officieel: Giroud naar Arsenal
pi_113407114
pi_113408135
mooie aankopen tot nu toe. zou het eindelijk het jaar van arsenal worden...
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:11:20 #57
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_113408662
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 18:34 schreef OreO het volgende:

[..]

Heb je het EK niet gekeken? Als hij net zo slecht is zou een goede 2e wel nodig zijn... Ze noemen fabianski niet voor niets flappyhandski
Je faalt. :')
Hij is vanwege een schouderblessure niet gegaan. Goede poging though.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 14:05:07 #58
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_113410709
M'villa die misschien nog wel komt, een versterking voor de verdediging, dan heb je ook wat kracht in de breedte.
pi_113415334
Het is ieder geval goed te zien dat er lessen zijn getrokken uit het falen op de transfermarkt van vorig jaar. Twee spelers die al iets toevoegen, voordat daadwerkelijk de transfermarkt geopend is. Nu nog hopen dat RVP tekent.
pi_113450078
Het wordt nog druk voorin mocht Van Persie 'gewoon' blijven.
Feyenoord Rotterdam
pi_113464332
Straks mag hij nog vrezen voor zijn plaats. :P

Ik verwacht nu dat hij gewoon blijft, nu het bestuur wat makkelijker geld uitgeeft. Het word een leuk team zo.
-nee-
pi_113672870
L'Equipe says Arsenal are ready to offer ¤15 million for Lyon goalkeeper Hugo Lloris, with Wojciech Sczcesny to be dropped to the bench.

Zou een goede eerste gk zijn
  maandag 2 juli 2012 @ 15:07:16 #63
123170 alors
zlata1234
pi_113673245
Ik ken Lloris niet, maar ben dik tevreden over Szczesny, hij is bovendien nog superjong en zal waarschijnlijk nog beter worden. Ik denk ook niet dat hij blijft als hij op de bank moet, zullen genoeg clubs geïnteresseerd zijn.

Ik zie liever dat ze dat geld steken in betere verdedigers en middenvelders.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_113673448
hugo is een bekende keeper hoor, als je sneezy op het EK zag.. zou ik me wel zorgen gaan maken. En goede concurrentie is altijd goed, flappyhandski is dat niet en volgens mij wil hij ook weg.
pi_113674494
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:12 schreef OreO het volgende:
hugo is een bekende keeper hoor, als je sneezy op het EK zag.. zou ik me wel zorgen gaan maken. En goede concurrentie is altijd goed, flappyhandski is dat niet en volgens mij wil hij ook weg.
Lekker opportunistisch.
Ja, sczcesny maakt op het EK een high-profile fout, maar dat maakt hem niet meteen een kluns of onwaardig van een basisplaats in het team.
Je hebt wel gelijk dat er nog een keeper moet komen, als Fabianski en Mannone vertrekken. Maar dat zal een goedkopere en minder goede keeper zijn, die eerder tevreden is met een plaats op de bank.
Want tenslotte is Szczesny de keeper voor langere termijn, alhoewel ik ook wel benieuwd begin te worden naar Damian Martinez. Er wordt namelijk vol lof gesproken over deze reserve-keeper.
  maandag 2 juli 2012 @ 16:02:05 #66
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_113675552
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:12 schreef OreO het volgende:
hugo is een bekende keeper hoor, als je sneezy op het EK zag.. zou ik me wel zorgen gaan maken. En goede concurrentie is altijd goed, flappyhandski is dat niet en volgens mij wil hij ook weg.
Zolang jij fabianski en sczcesny niet uit elkaar kan houden, vind ik 't allemaal niet erg geloofwaardig.
Overigens, op basis van het EK zou je ook een compleet ander NL elftal neer moeten zetten, maar 't feit blijft gewoon dat de als nog beste spelers zijn. Zelfde geldt voor SCZC, je kan beter naar zijn afgelopen seizoen kijken dan naar het gefaalde zomercircus dat een EK moest voorstellen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_113676848
Lloris is ook zon standaard Arsenal gerucht wat al jaren rond gaat. Maar met Sczcesny moet arsenal nu zeker niet miljoenen investeren in een nieuwe keeper. Die miljoenen kunnen veel beter gebruikt worden voor de verdediging/middenveld.

Wilshere schijnt trouwens weer niet fit te zijn en seizoensstart halen wordt een grote uitdaging. :'(
  maandag 2 juli 2012 @ 18:53:54 #68
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_113682622
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef lordteddybeer het volgende:
Lloris is ook zon standaard Arsenal gerucht wat al jaren rond gaat. Maar met Sczcesny moet arsenal nu zeker niet miljoenen investeren in een nieuwe keeper. Die miljoenen kunnen veel beter gebruikt worden voor de verdediging/middenveld.

Wilshere schijnt trouwens weer niet fit te zijn en seizoensstart halen wordt een grote uitdaging. :'(
Was al een tijdje bekend.
pi_113691495
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:02 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Zolang jij fabianski en sczcesny niet uit elkaar kan houden, vind ik 't allemaal niet erg geloofwaardig.
Overigens, op basis van het EK zou je ook een compleet ander NL elftal neer moeten zetten, maar 't feit blijft gewoon dat de als nog beste spelers zijn. Zelfde geldt voor SCZC, je kan beter naar zijn afgelopen seizoen kijken dan naar het gefaalde zomercircus dat een EK moest voorstellen.
ik kan ze heel goed uit elkaar houden, volgens mij snap jij het niet helemaal :') En SCZC heeft talent, maar is zeker niet een van de betere keepers in the EPL.

En er moet een compleet ander NL eftal komen... elk land doet dat kijk maar naar italie , engeland. Ze houden hier en daar wel 3 oude spelers, maar die zullen niet echt slecht ...
pi_113691761
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:38 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Lekker opportunistisch.
Ja, sczcesny maakt op het EK een high-profile fout, maar dat maakt hem niet meteen een kluns of onwaardig van een basisplaats in het team.
Je hebt wel gelijk dat er nog een keeper moet komen, als Fabianski en Mannone vertrekken. Maar dat zal een goedkopere en minder goede keeper zijn, die eerder tevreden is met een plaats op de bank.
Want tenslotte is Szczesny de keeper voor langere termijn, alhoewel ik ook wel benieuwd begin te worden naar Damian Martinez. Er wordt namelijk vol lof gesproken over deze reserve-keeper.
Niks opportunistisch, almunia is weg en flappy en mannone hebben bewezen nog niet echt het niveau te hebben. Szc heeft geen enkele concurentie, buiten dat is hij ook nog jong. Bij gebrek aan beter mocht hij vaak spelen, maar ik zie arsenal met hem op doel niet veel prijzen winnen.
pi_113708890
In tegenstelling tot de meesten hier vind ik Giroud echt geen supertransfer. Hij is een leuke spits, maar niet veel meer of minder dan dat. Daarnaast is de spitspositie niet de meest dringende positie die verbeterd moet worden...

Er moet een goede spelverdeler komen, die arteta vind ik maar B garnituur..En een back of vleugelspeler met een lekkere voorzet ( dus geen walcott)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:56:54 #72
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_113709489
Vergeleken met Fabregas is Arteta b-garnituur.. Maar ik moet zeggen dat hij me afgelopen seizoen echt heeft verrast en ik hem over het hele seizoen gezien prima vond spelen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_113759745
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vergeleken met Fabregas is Arteta b-garnituur.. Maar ik moet zeggen dat hij me afgelopen seizoen echt heeft verrast en ik hem over het hele seizoen gezien prima vond spelen.
Het is ook weer niet slecht, maar gewoon niet echt speciaal. Voor Arteta koop je geen seizoenskaart, terwijl de seizoenskaarten bij Arsenal gemiddeld het duurste zijn van Engeland..

Zet dan ook een paar echte A artiesten neer, en dat zijn Arteta en Mertensacker niet in mijn ogen. Giroud wellicht net aan.

Spelers die in mijn ogen wel echt iets toevoegen aan dit Arsenal en haalbaar zijn:
- Pedro ( speelt weinig bij barcelona )
- Lewandowski ( Jong, redelijk sterk, goed schot, nog 2 jaar contract )
- Lavezzi ( is net voor 30 mil naar PSG, weer te laat)
- Higuain ( Lijkt toch de strijd te verliezen van Benzema, alleen waarschijnlijk gigantisch salaris)

En voor centraal/controlerend op het middenveld:
- Mascherano ( bij barcelona niet zeker van een basisplaats)
- Khedira?
- Banega

En als back/cv
- Subotic
- Hummels
- Vertonghen
- Coentrao

Het kost wat meer, maar als je elk jaar 1/hooguit 2 van deze gerichte TOP aankopen doet, bouw je in ieder geval aan de kwaliteit en daarmee de kans op prijzen voor arsenal. Ik vind het nu een beetje dweilen met de kraan open, telkens maar tevreden met een plek bij de laatste 8 in de CL, bij de eerste 4 in de PL en geen bekertoernooien winnen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Mister_Bojangles op 04-07-2012 14:22:30 ]
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:20:49 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113770333
Matt_Law_SM twitterde op woensdag 04-07-2012 om 18:19:34 So RVP says he wants to win trophies and doesn't agree with direction of Arsenal. He also says he will not sign a new contract. #time2sell reageer retweet
pi_113770694
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:20 schreef Tarado het volgende:
Matt_Law_SM twitterde op woensdag 04-07-2012 om 18:19:34 So RVP says he wants to win trophies and doesn't agree with direction of Arsenal. He also says he will not sign a new contract. #time2sell reageer retweet
Staat inderdaad op robinvanpersie.com, over 2 weken komt Gazidis (ofzo) terug en dan praten ze nog een keer, maar ze zitten tot nu toe erg ver van elkaar af hoe ze de toekomst van Arsenal zien.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')