abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juni 2012 @ 20:16:14 #1
377504 roos20
Vaak en ook zeldzaam
pi_112706707
Hey, ik heb een probleem, dat naar mijn mening zelfs zo groot is dat ik er speciaal voor een account heb aangemaakt, haha.

Het volgende is er aan de hand, ik geloof dat ik een beetje kriebeltjes heb, zeg maar al een maand of 6, voor mijn sportleraar. Wat opzich al raar is, omdat hij mij al 12 jaar traint.

De laatste tijd gaan we anders met elkaar om, heb priveles en we praten het hele uur lang over van alles, ook persoonlijke dingen, alleen hij is 13 jaar ouder dan ik ben.

Ik weet dat dat in principe kan op mijn leeftijd (20), maar ik ga aanstaand schooljaar beginnen aan een studie van 4 jaar, terwijl hij al klaar is om te settelen zeg maar. Bovendien heeft hij nooit relaties, en heb ik dus geen idee hoe ik kan merken of hij interesse in mij heeft.

Wel smsen we regelmatig gewoon normaal, en we zijn zelfs op zijn initiatief wel eens wat gaan drinken. Je kan dus zeggen dat we goede vrienden zijn, maar weet in dit geval totaal niet hoe ik te kennen moet geven wat ik voel, en hoe groot de kans is hij hetzelfde voelt. Normaal heb ik hier nooit last van..

Ik zit dringend te wachten op advies, alle reacties zijn welkom! XOX
pi_112706772
vragen om zijn penislengte is de doorbreker
pi_112706802
Lijkt me dat jullie in aparte levensfases zitten en dat het niet erg verstandig lijkt...
pi_112706893
ik zou er niet aan beginnen
kans is klein dat hij nog wat wil beginnen met een student (misschien wel neuken maar dat is wat anders natuurlijk)

er zijn genoeg jongens van je eigen leeftijd
waarom je nu al ellende op de hals halen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112707014
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Lijkt me dat jullie in aparte levensfases zitten en dat het niet erg verstandig lijkt...
Altijd dat gezeur over ''verstandig'' :')

Ga er gewoon voor roos20. Een 20 jarige jongen kan jou echt niets meer geven. Waarschijnlijk zelfs veel minder. Dus doe gewoon wat je gevoel ingeeft ;)
  zondag 10 juni 2012 @ 20:22:28 #6
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_112707071
Gewoon alles rustig aan doen, mijn zwager is ook een flink aantal jaren ouder dan mijn zus en dat gaat hartstikke goed.
Je hebt nog geen verplichtingen, dus kijk maar aan of er wat gebeurd.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_112707075
Als hij het wil, is het alleen voor de pron. Niks anders.
pi_112707081
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou er niet aan beginnen
kans is klein dat hij nog wat wil beginnen met een student (misschien wel neuken maar dat is wat anders natuurlijk)

er zijn genoeg jongens van je eigen leeftijd
waarom je nu al ellende op de hals halen?
En alle 20 jarige jongens gaan voor de liefde zeker? :')

Net alsof die niet ook vooral op neuken uit zijn. Dus dat argument vind ik ook altijd zo'n kul.
  zondag 10 juni 2012 @ 20:23:00 #9
377504 roos20
Vaak en ook zeldzaam
pi_112707087
Ik zou er normaal gesproken ook zo ''klaar'' mee zijn, maar omdat ik hem al zo lang ken ben ik er vrij zeker van dat dit gevoel heel sterk is, en niet zomaar weg gaat. Sterker nog ik denk er de hele dag aan en zit de hele dag met mn telefoon in de aanslag om een sms te typen die ik toch niet verstuur.. zucht
pi_112707108
wat is er mis met lekker ff een tijdje doordromen en genieten van de kriebels?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 10 juni 2012 @ 20:24:16 #11
377504 roos20
Vaak en ook zeldzaam
pi_112707152
De problemen zijn natuurlijk ook wat we op het spel zetten, hij gaat heel goed om met mijn ouders (ik weet niet of mijn vader hier blij mee gaat zijn), de hele sportclub zal anders tegen hem als leraar aan gaan kijken, enz enz.. daarom denk ik niet dat ik snel van hem een move moet verwachten, wat mij nog onzekerder maakt over wat hij nou voelt
  zondag 10 juni 2012 @ 20:24:31 #12
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_112707167
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef roos20 het volgende:
Ik zou er normaal gesproken ook zo ''klaar'' mee zijn, maar omdat ik hem al zo lang ken ben ik er vrij zeker van dat dit gevoel heel sterk is, en niet zomaar weg gaat. Sterker nog ik denk er de hele dag aan en zit de hele dag met mn telefoon in de aanslag om een sms te typen die ik toch niet verstuur.. zucht
Verstuur de sms, niet geschoten is altijd mis :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  zondag 10 juni 2012 @ 20:25:20 #13
377504 roos20
Vaak en ook zeldzaam
pi_112707213
@Simmu,

ik ga op kamers als ik ga studeren, wel op rijafstand van hier, maar dan blijf ik hier niet sporten (vanaf september) dus zal hem dan niet meer zien. Wil wel heel graag voor die tijd weten waar ik/we aan toe zijn
pi_112707333
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:22 schreef Moofasah het volgende:

[..]

En alle 20 jarige jongens gaan voor de liefde zeker? :')

Net alsof die niet ook vooral op neuken uit zijn. Dus dat argument vind ik ook altijd zo'n kul.
nee maar daar kun je nog wat mee op bouwen
een vent van tegen de 35 is misschien een paar manden hoteldebotel maar daarna zal ie toch meer willen zoals samenwonen en kinderen
iemand van 20 is daar nog niet zo klaar voor ( meestal dan)
en het is vele malen kutter als na die toffe tijd je hart gebroken word dan wanneer je nu gewoon lekker aan gaat kloten met je leeftijdsgenoten

Toen ik 20 was ging ik met een vent van 31... Ik dacht komt goed maar dat kwam het helaas niet (na een goed jaar klooien)
en binnen een paar maanden woonde ie samen en was zijn nieuwe liefde zwanger
hij had daar toch blijkbaar erg behoefte aan (ook logisch op die leeftijd) maar het was wel echt enorm kut
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112707353
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef roos20 het volgende:
@Simmu,

ik ga op kamers als ik ga studeren, wel op rijafstand van hier, maar dan blijf ik hier niet sporten (vanaf september) dus zal hem dan niet meer zien. Wil wel heel graag voor die tijd weten waar ik/we aan toe zijn
dan wacht je tot september. geef het wat tijd. als je dan in je nieuwe leventje er nog steeds zo over denkt zou ik er voor gaan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_112707432
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef roos20 het volgende:
alle liefdes gaan over als je ze niet voedt

het is nu misschien kut als je er niks mee doet maar het is kutter als je wat met hem op hebt gebouwd en het spat dan uit elkaar
en dan kun je ook nog eens ergens anders gaan sporten....

Natuurlijk is er altijd de kans dat een relatie niet gaat werken maar in dit geval slaat de meter toch we door naar het negatieve
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112707496
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef roos20 het volgende:
De problemen zijn natuurlijk ook wat we op het spel zetten, hij gaat heel goed om met mijn ouders (ik weet niet of mijn vader hier blij mee gaat zijn), de hele sportclub zal anders tegen hem als leraar aan gaan kijken, enz enz.. daarom denk ik niet dat ik snel van hem een move moet verwachten, wat mij nog onzekerder maakt over wat hij nou voelt
nog al een reden waarom ie waarschijnlijk niet met je het bed in duikt... er hangt van zijn kant nogal wat vanaf lijkt me

misschien zijn er zelfs wel regels die hem verbieden iets met een leerling te beginnen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112707689
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een vent van tegen de 35 is misschien een paar manden hoteldebotel maar daarna zal ie toch meer willen zoals samenwonen en kinderen
en het is vele malen kutter als na die toffe tijd je hart gebroken word dan wanneer je nu gewoon lekker aan gaat kloten met je leeftijdsgenoten

Toen ik 20 was ging ik met een vent van 31... Ik dacht komt goed maar dat kwam het helaas niet (na een goed jaar klooien)
hij had daar toch blijkbaar erg behoefte aan (ook logisch op die leeftijd) maar het was wel echt enorm kut
Klinkt inderdaad kut. Maar goed, dat jouw situatie niet goed ia afgelopen wil niet zeggen dat dit voor alleen geldt. Dus ik blijf erbij dat TS er gewoon maar voor moet gaan als zij dat zo voelt.
  zondag 10 juni 2012 @ 20:32:42 #19
377504 roos20
Vaak en ook zeldzaam
pi_112707725
Dank voor ieders reactie, blijkt toch wel dat niemand hier het een grote kans van slagen geeft :)

Het is gewoon moeilijk uit te leggen, omdat ik zo'n goeie band met hem heb, en hij mij wel vraagt of we wat gaan drinken of belt hoe 't met me is, maar net geen doorslaggevend iets doet waardoor ik denk, já dit is het..

Weet alleen dat ik dolgelukkig ben als ik met hem ben, en we raken niet uitgepraat met elkaar kunnen heel goed samen lachen, en baal dat de verschillen zo groot zijn. Vind het zo zonde om zoiets te negeren of weg te gooien..
  zondag 10 juni 2012 @ 20:33:40 #20
377504 roos20
Vaak en ook zeldzaam
pi_112707782
Als ik besluit er voor te gaan, wat lijkt jullie dan de beste manier in dit geval om hem te laten merken hoe ik me voel?
  zondag 10 juni 2012 @ 20:33:43 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112707784
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef roos20 het volgende:
@Simmu,

Probeer dat juist niet te forceren, als je straks geen les meer van hem hebt is het veel minder dubieus als jullie een relatie zouden krijgen.
Contact houden zal geen probleem zijn lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112707952
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef roos20 het volgende:
Dank voor ieders reactie, blijkt toch wel dat niemand hier het een grote kans van slagen geeft :)

Het is gewoon moeilijk uit te leggen, omdat ik zo'n goeie band met hem heb, en hij mij wel vraagt of we wat gaan drinken of belt hoe 't met me is, maar net geen doorslaggevend iets doet waardoor ik denk, já dit is het..

Weet alleen dat ik dolgelukkig ben als ik met hem ben, en we raken niet uitgepraat met elkaar kunnen heel goed samen lachen, en baal dat de verschillen zo groot zijn. Vind het zo zonde om zoiets te negeren of weg te gooien..
Och, ik zou me niet zoveel aantrekken van wat iedereen hier zegt.

Hoeveel relaties onder leeftijdsgenoten lopen wel niet stuk? Juist, een heleboel! Dus dat hele verhaal van zelfde leeftijd meer kans van slagen gaat totaal niet op.
pi_112708066
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad kut. Maar goed, dat jouw situatie niet goed ia afgelopen wil niet zeggen dat dit voor alleen geldt. Dus ik blijf erbij dat TS er gewoon maar voor moet gaan als zij dat zo voelt.
tuurlijk geld het niet voor iedereen
maar wel voor 80% of zo omdat wat je wil en waar je aan toe bent gewoon zo verschilt van een ouder iemand

en mijn ervaring is dat iemand die erg verliefd is automatisch denkt 'oh maar 20%! dat zijn wij O+ want soulmates etc O+ '
terwijl de kans natuurlijk gewoon zo klein is
als het om een risicovolle belegging zou gaan zou niemand het doen :P
daarom zeg ik: waarom er aan beginnen? genoeg kerels waarbij de kansen omgedraaid zijn
de kans dat het de vader van je kinderen is is sowieso bijna verwaarloosbaar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112708331
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

tuurlijk geld het niet voor iedereen
maar wel voor 80% of zo omdat wat je wil en waar je aan toe bent gewoon zo verschilt van een ouder iemand

en mijn ervaring is dat iemand die erg verliefd is automatisch denkt 'oh maar 20%! dat zijn wij O+ want soulmates etc O+ '
terwijl de kans natuurlijk gewoon zo klein is
als het om een risicovolle belegging zou gaan zou niemand het doen :P
daarom zeg ik: waarom er aan beginnen? genoeg kerels waarbij de kansen omgedraaid zijn
de kans dat het de vader van je kinderen is is sowieso bijna verwaarloosbaar
Pff. Ik ben 19, en ik zie mezelf eerder in een relatie met een vent van 30 dan met een jongen van 20.

Het ligt toch ook gewoon aan de combinatie van personen. Als je elkaar toch gewoon een goed gevoel geeft, waarom zou je het dan geen kans kunnen geven. Alles kan mislukken, maar als je zo redeneert kun je net zo goed in een kist gaan liggen. Wie weet wat je allemaal kan gebeuren als je op straat loopt.
  zondag 10 juni 2012 @ 20:53:49 #25
377504 roos20
Vaak en ook zeldzaam
pi_112709061
De over-all conclusie hier luidt dus eigenlijk: beter maar van niet?
pi_112709167
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef roos20 het volgende:
De over-all conclusie hier luidt dus eigenlijk: beter maar van niet?
Aangezien je niet eens volwassen genoeg schijnt te zijn om je eigen gevoel te verkiezen boven de meningen van anderen zeg ik bij nader inzien inderdaad ook ''doe maar niet'' ;)
  zondag 10 juni 2012 @ 20:58:17 #27
377504 roos20
Vaak en ook zeldzaam
pi_112709310
Nee dat is het absoluut niet, maar ik ben al erg bang om op m'n bek te gaan, en als ik hier van iedereen hoor dat dit waarschijnlijk ook gaat gebeuren, denk ik bij mezelf dan kan ik mezelf misschien beter behoeden van wat waarschijnlijk fout gaat..
pi_112709366
bij kriebeltjes wist ik genoeg, je bent er mentaal nog niet aan toe.
pi_112709391
on topic: gewoon doen waar je je goed bij voelt zolang het anderen niet schaadt ^O^
pi_112709436
Wacht iig tot na september, dan is het voor hem en zijn carrière als trainer ook niet zo schadelijk en kun je zien of je dan nog steeds zo op hem bent of dat het een soort bevlieging is..
dag
pi_112709491
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bij kriebeltjes wist ik genoeg, je bent er mentaal nog niet aan toe.
Want jij als ''volwassen'' persoon kunt daar goed over oordelen?

Hoertje...
pi_112709668
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik merk altijd teveel zelfreflectie in jouw posts. Bij haar kan het misschien heel anders gaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 10 juni 2012 @ 21:05:26 #33
377504 roos20
Vaak en ook zeldzaam
pi_112709790
Het ding is gewoon dat ik dit heel graag wil, en mn gevoel echt aan het zeuren is van doe het nou doe het nou, je slaat jezelf straks voor je kop als je de kans niet neemt.. Probleem is idd dat het misschien ''tegen beter weten in is'', want hij zal denk ik inderdaad snel kinderen willen, samenwonen, things like that..
pi_112709871
Het kan, maar ik zou het, van hem uit, wel een beetje treurig vinden. Van jou uit denk ik ook... maar misschien minder.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_112710069
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:05 schreef roos20 het volgende:
Het ding is gewoon dat ik dit heel graag wil, en mn gevoel echt aan het zeuren is van doe het nou doe het nou, je slaat jezelf straks voor je kop als je de kans niet neemt.. Probleem is idd dat het misschien ''tegen beter weten in is'', want hij zal denk ik inderdaad snel kinderen willen, samenwonen, things like that..
Waag het erop zou ik zeggen.

Dadelijk besluit je het niet te doen en settel je maar met een 20 jarig vriendje waar je eigenlijk helemaal niet voor voelt wat je voor hem voelt, en dan blijkt dat even goed niet uit te werken.

Ik denk dat liefde niets te maken heeft met redenatie. Het gevoel is er of het gevoel is er niet. Juist altijd door het gedoe dat mensen er zelf van maken wordt het allemaal moeilijker dan het is.
pi_112710183
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het kan, maar ik zou het, van hem uit, wel een beetje treurig vinden. Van jou uit denk ik ook... maar misschien minder.
hoe gaat het met jouw relatie fiebes O+
pi_112710244
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

hoe gaat het met jouw relatie fiebes O+
Nonexistent fokje. En met de jouwe? Heb je nog met Bubba? Of was dat snel over toen jij de slammer mocht verlaten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_112710259
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik merk altijd teveel zelfreflectie in jouw posts. Bij haar kan het misschien heel anders gaan.
uiteraard (en dat heb ik ook al gezegd)
bij een belegging waarbij er 20% kans is dat je winst maakt en 80% dat je verliest kun jij ook net degene zijn die winst maakt
maar toch zijn de statistieken niet in je voordeel en zullen de meeste mensen er niet aan beginnen

dat het nu om gevoelens gaat wil niet zeggen dat je dan maar naïef er in moet stappen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112710375
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nonexistent fokje. En met de jouwe? Heb je nog met Bubba? Of was dat snel over toen jij de slammer mocht verlaten?
ja tot hij ook vrijkwam. nu elke vrijdag om 20 uur. :( gelukkig betaalt ie ervoor dus is het aftrekbaar ^O^
pi_112710399
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ja tot hij ook vrijkwam. nu elke vrijdag om 20 uur. :( gelukkig betaalt ie ervoor dus is het aftrekbaar ^O^
hihihihi aftrekbaar hihihih
pi_112710424
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

bij een belegging waarbij er 20% kans is dat je winst maakt en 80% dat je verliest kun jij ook net degene zijn die winst maakt
maar toch zijn de statistieken niet in je voordeel en zullen de meeste mensen er niet aan beginnen

dat het nu om gevoelens gaat wil niet zeggen dat je dan maar naïef er in moet stappen
het werkt niet uit: levenservaring +
het werkt wel uit: partner 4 life +
pi_112710716
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als je geen risico's neemt (al is het risico moeilijk in te schatten, wat heb je immers echt te verliezen?) dan kom je er nooit achter.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112710753
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

het werkt niet uit: levenservaring +
het werkt wel uit: partner 4 life +
Inderdaad, je groeit alleen maar als persoon. Niets te verliezen.
pi_112711282
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je geen risico's neemt (al is het risico moeilijk in te schatten, wat heb je immers echt te verliezen?) dan kom je er nooit achter.
dat is natuurlijk ook waar

maar als ik het over zou mogen doen was ik er niet aan begonnen
en de vraag was dacht ik: wat zou jij doen of adviseren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112711583
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is natuurlijk ook waar

maar als ik het over zou mogen doen was ik er niet aan begonnen
en de vraag was dacht ik: wat zou jij doen of adviseren
Daar heb je ook gelijk in :)
pi_112712058
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar heb je ook gelijk in :)
jeetje wat gaan wij goed met elkaar om vanavond!
ben je high? ;) :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112713817
Ik heb daar nooit bij stil gestaan en heb gewoon mijn gevoel gevolgd.
pi_112713933
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:02 schreef Anne het volgende:
Ik heb daar nooit bij stil gestaan en heb gewoon mijn gevoel gevolgd.
in jouw geval zeg ik, uitmaken en zo rap mogelijk. *O*
pi_112714071
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jeetje wat gaan wij goed met elkaar om vanavond!
ben je high? ;) :P
Ik ben altijd 100% natural :*
  zondag 10 juni 2012 @ 22:25:46 #50
374874 Ondori
Crime Of Passion
pi_112715397
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:08 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Waag het erop zou ik zeggen.

Dadelijk besluit je het niet te doen en settel je maar met een 20 jarig vriendje waar je eigenlijk helemaal niet voor voelt wat je voor hem voelt, en dan blijkt dat even goed niet uit te werken.

Ik denk dat liefde niets te maken heeft met redenatie. Het gevoel is er of het gevoel is er niet. Juist altijd door het gedoe dat mensen er zelf van maken wordt het allemaal moeilijker dan het is.
Precies.
Als het gevoel wederzijds is, zou ik er gewoon voor gaan. Tenminste, als je echt verliefd bent.
Leeftijd is maar een getal, mits jullie hetzelfde over jullie relatie denken en dezelfde verwachtingen hebben - dus niet dat hij binnen een redelijke termijn wil samenwonen en kinderen wil, en jij niet - maakt leeftijdverschil niks uit. Mijn vriend is 12 jaar ouder en daar merk ik echt niks van.
I'm guilty of living in sin.
pi_112715525
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

in jouw geval zeg ik, uitmaken en zo rap mogelijk. *O*
Nee *;.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')