Altijd dat gezeur over ''verstandig''quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Lijkt me dat jullie in aparte levensfases zitten en dat het niet erg verstandig lijkt...
En alle 20 jarige jongens gaan voor de liefde zeker?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou er niet aan beginnen
kans is klein dat hij nog wat wil beginnen met een student (misschien wel neuken maar dat is wat anders natuurlijk)
er zijn genoeg jongens van je eigen leeftijd
waarom je nu al ellende op de hals halen?
Verstuur de sms, niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef roos20 het volgende:
Ik zou er normaal gesproken ook zo ''klaar'' mee zijn, maar omdat ik hem al zo lang ken ben ik er vrij zeker van dat dit gevoel heel sterk is, en niet zomaar weg gaat. Sterker nog ik denk er de hele dag aan en zit de hele dag met mn telefoon in de aanslag om een sms te typen die ik toch niet verstuur.. zucht
nee maar daar kun je nog wat mee op bouwenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En alle 20 jarige jongens gaan voor de liefde zeker?![]()
Net alsof die niet ook vooral op neuken uit zijn. Dus dat argument vind ik ook altijd zo'n kul.
dan wacht je tot september. geef het wat tijd. als je dan in je nieuwe leventje er nog steeds zo over denkt zou ik er voor gaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef roos20 het volgende:
@Simmu,
ik ga op kamers als ik ga studeren, wel op rijafstand van hier, maar dan blijf ik hier niet sporten (vanaf september) dus zal hem dan niet meer zien. Wil wel heel graag voor die tijd weten waar ik/we aan toe zijn
alle liefdes gaan over als je ze niet voedtquote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef roos20 het volgende:
Ik zou er normaal gesproken ook zo ''klaar'' mee zijn, maar omdat ik hem al zo lang ken ben ik er vrij zeker van dat dit gevoel heel sterk is, en niet zomaar weg gaat. Sterker nog ik denk er de hele dag aan en zit de hele dag met mn telefoon in de aanslag om een sms te typen die ik toch niet verstuur.. zucht
nog al een reden waarom ie waarschijnlijk niet met je het bed in duikt... er hangt van zijn kant nogal wat vanaf lijkt mequote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef roos20 het volgende:
De problemen zijn natuurlijk ook wat we op het spel zetten, hij gaat heel goed om met mijn ouders (ik weet niet of mijn vader hier blij mee gaat zijn), de hele sportclub zal anders tegen hem als leraar aan gaan kijken, enz enz.. daarom denk ik niet dat ik snel van hem een move moet verwachten, wat mij nog onzekerder maakt over wat hij nou voelt
Klinkt inderdaad kut. Maar goed, dat jouw situatie niet goed ia afgelopen wil niet zeggen dat dit voor alleen geldt. Dus ik blijf erbij dat TS er gewoon maar voor moet gaan als zij dat zo voelt.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar daar kun je nog wat mee op bouwen
een vent van tegen de 35 is misschien een paar manden hoteldebotel maar daarna zal ie toch meer willen zoals samenwonen en kinderen
iemand van 20 is daar nog niet zo klaar voor ( meestal dan)
en het is vele malen kutter als na die toffe tijd je hart gebroken word dan wanneer je nu gewoon lekker aan gaat kloten met je leeftijdsgenoten
Toen ik 20 was ging ik met een vent van 31... Ik dacht komt goed maar dat kwam het helaas niet (na een goed jaar klooien)
en binnen een paar maanden woonde ie samen en was zijn nieuwe liefde zwanger
hij had daar toch blijkbaar erg behoefte aan (ook logisch op die leeftijd) maar het was wel echt enorm kut
Probeer dat juist niet te forceren, als je straks geen les meer van hem hebt is het veel minder dubieus als jullie een relatie zouden krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef roos20 het volgende:
@Simmu,
ik ga op kamers als ik ga studeren, wel op rijafstand van hier, maar dan blijf ik hier niet sporten (vanaf september) dus zal hem dan niet meer zien. Wil wel heel graag voor die tijd weten waar ik/we aan toe zijn
Och, ik zou me niet zoveel aantrekken van wat iedereen hier zegt.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef roos20 het volgende:
Dank voor ieders reactie, blijkt toch wel dat niemand hier het een grote kans van slagen geeft![]()
Het is gewoon moeilijk uit te leggen, omdat ik zo'n goeie band met hem heb, en hij mij wel vraagt of we wat gaan drinken of belt hoe 't met me is, maar net geen doorslaggevend iets doet waardoor ik denk, já dit is het..
Weet alleen dat ik dolgelukkig ben als ik met hem ben, en we raken niet uitgepraat met elkaar kunnen heel goed samen lachen, en baal dat de verschillen zo groot zijn. Vind het zo zonde om zoiets te negeren of weg te gooien..
tuurlijk geld het niet voor iedereenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad kut. Maar goed, dat jouw situatie niet goed ia afgelopen wil niet zeggen dat dit voor alleen geldt. Dus ik blijf erbij dat TS er gewoon maar voor moet gaan als zij dat zo voelt.
Pff. Ik ben 19, en ik zie mezelf eerder in een relatie met een vent van 30 dan met een jongen van 20.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tuurlijk geld het niet voor iedereen
maar wel voor 80% of zo omdat wat je wil en waar je aan toe bent gewoon zo verschilt van een ouder iemand
en mijn ervaring is dat iemand die erg verliefd is automatisch denkt 'oh maar 20%! dat zijn wijwant soulmates etc
'
terwijl de kans natuurlijk gewoon zo klein is
als het om een risicovolle belegging zou gaan zou niemand het doen
daarom zeg ik: waarom er aan beginnen? genoeg kerels waarbij de kansen omgedraaid zijn
de kans dat het de vader van je kinderen is is sowieso bijna verwaarloosbaar
Aangezien je niet eens volwassen genoeg schijnt te zijn om je eigen gevoel te verkiezen boven de meningen van anderen zeg ik bij nader inzien inderdaad ook ''doe maar niet''quote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef roos20 het volgende:
De over-all conclusie hier luidt dus eigenlijk: beter maar van niet?
Want jij als ''volwassen'' persoon kunt daar goed over oordelen?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
bij kriebeltjes wist ik genoeg, je bent er mentaal nog niet aan toe.
Ik merk altijd teveel zelfreflectie in jouw posts. Bij haar kan het misschien heel anders gaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar daar kun je nog wat mee op bouwen
een vent van tegen de 35 is misschien een paar manden hoteldebotel maar daarna zal ie toch meer willen zoals samenwonen en kinderen
iemand van 20 is daar nog niet zo klaar voor ( meestal dan)
en het is vele malen kutter als na die toffe tijd je hart gebroken word dan wanneer je nu gewoon lekker aan gaat kloten met je leeftijdsgenoten
Toen ik 20 was ging ik met een vent van 31... Ik dacht komt goed maar dat kwam het helaas niet (na een goed jaar klooien)
en binnen een paar maanden woonde ie samen en was zijn nieuwe liefde zwanger
hij had daar toch blijkbaar erg behoefte aan (ook logisch op die leeftijd) maar het was wel echt enorm kut
Waag het erop zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:05 schreef roos20 het volgende:
Het ding is gewoon dat ik dit heel graag wil, en mn gevoel echt aan het zeuren is van doe het nou doe het nou, je slaat jezelf straks voor je kop als je de kans niet neemt.. Probleem is idd dat het misschien ''tegen beter weten in is'', want hij zal denk ik inderdaad snel kinderen willen, samenwonen, things like that..
hoe gaat het met jouw relatie fiebesquote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het kan, maar ik zou het, van hem uit, wel een beetje treurig vinden. Van jou uit denk ik ook... maar misschien minder.
Nonexistent fokje. En met de jouwe? Heb je nog met Bubba? Of was dat snel over toen jij de slammer mocht verlaten?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoe gaat het met jouw relatie fiebes
uiteraard (en dat heb ik ook al gezegd)quote:Op zondag 10 juni 2012 21:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik merk altijd teveel zelfreflectie in jouw posts. Bij haar kan het misschien heel anders gaan.
ja tot hij ook vrijkwam. nu elke vrijdag om 20 uur.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nonexistent fokje. En met de jouwe? Heb je nog met Bubba? Of was dat snel over toen jij de slammer mocht verlaten?
hihihihi aftrekbaar hihihihquote:Op zondag 10 juni 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja tot hij ook vrijkwam. nu elke vrijdag om 20 uur.gelukkig betaalt ie ervoor dus is het aftrekbaar
het werkt niet uit: levenservaring +quote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard (en dat heb ik ook al gezegd)
bij een belegging waarbij er 20% kans is dat je winst maakt en 80% dat je verliest kun jij ook net degene zijn die winst maakt
maar toch zijn de statistieken niet in je voordeel en zullen de meeste mensen er niet aan beginnen
dat het nu om gevoelens gaat wil niet zeggen dat je dan maar naïef er in moet stappen
Als je geen risico's neemt (al is het risico moeilijk in te schatten, wat heb je immers echt te verliezen?) dan kom je er nooit achter.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard (en dat heb ik ook al gezegd)
bij een belegging waarbij er 20% kans is dat je winst maakt en 80% dat je verliest kun jij ook net degene zijn die winst maakt
maar toch zijn de statistieken niet in je voordeel en zullen de meeste mensen er niet aan beginnen
dat het nu om gevoelens gaat wil niet zeggen dat je dan maar naïef er in moet stappen
Inderdaad, je groeit alleen maar als persoon. Niets te verliezen.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het werkt niet uit: levenservaring +
het werkt wel uit: partner 4 life +
dat is natuurlijk ook waarquote:Op zondag 10 juni 2012 21:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je geen risico's neemt (al is het risico moeilijk in te schatten, wat heb je immers echt te verliezen?) dan kom je er nooit achter.
Daar heb je ook gelijk inquote:Op zondag 10 juni 2012 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook waar
maar als ik het over zou mogen doen was ik er niet aan begonnen
en de vraag was dacht ik: wat zou jij doen of adviseren
jeetje wat gaan wij goed met elkaar om vanavond!quote:
in jouw geval zeg ik, uitmaken en zo rap mogelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:02 schreef Anne het volgende:
Ik heb daar nooit bij stil gestaan en heb gewoon mijn gevoel gevolgd.
Ik ben altijd 100% naturalquote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje wat gaan wij goed met elkaar om vanavond!
ben je high?![]()
Precies.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waag het erop zou ik zeggen.
Dadelijk besluit je het niet te doen en settel je maar met een 20 jarig vriendje waar je eigenlijk helemaal niet voor voelt wat je voor hem voelt, en dan blijkt dat even goed niet uit te werken.
Ik denk dat liefde niets te maken heeft met redenatie. Het gevoel is er of het gevoel is er niet. Juist altijd door het gedoe dat mensen er zelf van maken wordt het allemaal moeilijker dan het is.
Neequote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in jouw geval zeg ik, uitmaken en zo rap mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |