Heb je nou twee dagen over deze grap moeten nadenken?quote:
Ik zag dit topic vandaag pas.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:27 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Heb je nou twee dagen over deze grap moeten nadenken?
Mwoa, week.. We komen woensdagmiddag aan en vertrekken maandagavond. Gaat ons vooral om het stappen, het bekijken van de stad, wat cultuur opsnuiven en de hele dag overal wat eten/drinken. Ben bang dat het voor zee niet warm genoeg is. Gauja lijkt me wel tof, bedankt! Is dat iets waar je kunt hiken en/of in de buitenlucht kunt (mag) overnachten? Überhaupt een beetje te bereiken zonder huurauto?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:34 schreef MCH het volgende:
Week in Riga, zonde van je tijd! Ga dan ook minstens drie nachten naar de Gauja Valley en/of naar de zee!
Met de trein of een minibus, ongeveer 75-90 minuten. Je kunt er ook wel leuk mountainbiken. (Wild)kamperen geen idee. Jurmaala (zee) moet je eigenlijk sowieso heen, dat is ook maar een klein ritje met de trein.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa, week.. We komen woensdagmiddag aan en vertrekken maandagavond. Gaat ons vooral om het stappen, het bekijken van de stad, wat cultuur opsnuiven en de hele dag overal wat eten/drinken. Ben bang dat het voor zee niet warm genoeg is. Gauja lijkt me wel tof, bedankt! Is dat iets waar je kunt hiken en/of in de buitenlucht kunt (mag) overnachten? Überhaupt een beetje te bereiken zonder huurauto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |