quote:
Op zondag 10 juni 2012 20:46 schreef Pulzzar het volgende:Ik weet het niet.
Anderhalf jaar is erg lang.
Bij de vorige behandeling zou ik ook vervolgbehandeling krijgen. Maar dat werden wachtlijsten en kastje-naar-de-muur praktijken. Terwijl ik toen de hulp juist nodig had om hetgeen wat ik bereikt had vast te houden.
De gevoelens en onzekerheden waar ik last van heb: eigenlijk heeft iedereen daar in een bepaalde mate last van. Alleen de meeste mensen hebben genoeg stabiliteit opgebouwd om daarnaast te kunnen blijven functioneren. Ik ken ook een aantal mensen die veel extremer en onredelijker kunnen reageren dan ik, maar die hebben wel gewoon een baan, vrouw, etc.
Ik heb nu zo'n instelling tegenover mezelf van: get over it and grow up. Ik wil het niet meer hebben over mijn zogenaamde emotionele verwaarlozing, terwijl er genoeg mensen zijn die het slechter hebben getroffen dan ik en er ook zijn gekomen.
bespreek dit ook in je groep
waarschijnlijk voelt iedereen dit zo en kun je juist daarmee verder
en jij laat je ook van het kastje naar de muur sturen he! had dan bij een ander aangeklopt met een kortere wachtlijst bijvoorbeeld
na de therapie is het aan jou om te zorgen dat het ook lukt in de echte wereld... en als jij merkt dat je daar nog wat bij nodig hebt moet jij dat gaan regelen natuurlijk
wat ik probeer te zeggen: je behandeling (toen) heeft niet gefaalt maar jij (sorry)
zit gewoon dit anderhalf jaar uit en doe het daarna beter
wat ga je anders doen de komende anderhalf jaar? baat het niet dan schaad het niet
de dingen die je wil bereiken (stabiliteit etc) komen ook zeker niet uit de lucht vallen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die