Nou, dat betekendt idd wel HEEL veel voor jequote:Op zondag 10 juni 2012 18:25 schreef DeLurker het volgende:
Ik (16) heb sinds ongeveer een week een 'relatie' met een jongen (18) die ik al een lange tijd leuk vind. Alhoewel deze relatie pas een week speelt, heb ik wel het gevoel dat het veel voor me betekend. ...
Ondanks mijn gevoelens, had ik dit weekend (na heel wat glazen alcohol) tijdens het uitgaan toch besloten om met iemand te zoenen.
Ik heb achetraf ook heel veel spijt en ik schaam me kapotquote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, dat betekendt idd wel HEEL veel voor je
Oh boohooquote:Op zondag 10 juni 2012 18:29 schreef DeLurker het volgende:
Ik heb achetraf ook heel veel spijt en ik schaam me kapot![]()
Voelt? je BENT er eenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:32 schreef DeLurker het volgende:
[..]
Ik voel me zelf al kut en sletterig dus dit soort reacties zijn overbodig.
Dat zekerquote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef slangpie het volgende:
ts is homo? respect dat je op je 16e al uit de kast bent.
IK vind zoenen anders ook vreemdgaan hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt alleen gezoend toch? Ik lees nergens dat je vreemdgegaan bent eigenlijk.
voor de een is dat wel vreemdgaan, voor de ander niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt alleen gezoend toch? Ik lees nergens dat je vreemdgegaan bent eigenlijk.
Niet weer die discussiequote:Op zondag 10 juni 2012 18:37 schreef slangpie het volgende:
[..]
voor de een is dat wel vreemdgaan, voor de ander niet.
Echt hé.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, dat betekendt idd wel HEEL veel voor je
TS beschouwt het, net als velen anderen, als vreemdgaan. Dat is wat van belang is. En nu mag zij het aan haar vriend gaan opbiechten en dan zal ze wel zien hoe hij erover denkt.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind zelf zoenen geen vreemdgaan, maar hij vind dat wel. Ik ben ermee akkoord gegaan dat ik dat niet zou doen, dus ik ben vreemd gegaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:40 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
TS beschouwt het, net als velen anderen, als vreemdgaan. Dat is wat van belang is. En nu mag zij het aan haar vriend gaan opbiechten en dan zal ze wel zien hoe hij erover denkt.
Ik zou het gewoon vertellen anders blijft het knagen dan komt hij er toch wel achterquote:Op zondag 10 juni 2012 18:44 schreef DeLurker het volgende:
[..]
Ik vind zelf zoenen geen vreemdgaan, maar hij vind dat wel. Ik ben ermee akkoord gegaan dat ik dat niet zou doen, dus ik ben vreemd gegaan.
Dit doet mij vermoeden dat als je er vrij zeker van was geweest dat hij het niet te weten zou komen, dat je dan je schouders op had gehaald en het geen probleem zou hebben gevonden.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:44 schreef DeLurker het volgende:
[..]
Ik vind zelf zoenen geen vreemdgaan, maar hij vind dat wel. Ik ben ermee akkoord gegaan dat ik dat niet zou doen, dus ik ben vreemd gegaan.
Als we het niet hadden besproken, had ik ook aangenomen dat hij het als vreemdgaan ziet (zoals vele mensen). En dan zat ik dus met dezelfde gevoelens en vraag.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dit doet mij vermoeden dat als je er vrij zeker van was geweest dat hij het niet te weten zou komen, dat je dan je schouders op had gehaald en het geen probleem zou hebben gevonden.
Oké, maar dan geldt alsnog wat ik net zei.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:55 schreef DeLurker het volgende:
[..]
Als we het niet hadden besproken, had ik ook aangenomen dat hij het als vreemdgaan ziet (zoals vele mensen). En dan zat ik dus met dezelfde gevoelens en vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |