Nope... laatste info is geloof ik: http://www.arctablet.com/(...)omap-4470-cpu-based/ .quote:Op zondag 17 juni 2012 20:33 schreef Superthomas het volgende:
Weet iemand trouwens al iets meer over de Archos G10 xs? er is al veel(nouja, veel...) over bekend:
1. roestvrijstalen body
2. dunner dan iPad() met 7,6 mm
3. OMAP4470 1,8GHz of OMAP5430 1,8GHz +
4. SGX544 GPU
5. prijs: daar zijn veel sites het nog niet over eens. de een zegt tussen 100 en 200 euro, de ander tussen 300 en vijfhonderd euro.
Weet iemand wanneer deze tablets uitkomen, en welke prijs ze ongeveer krijgen?
Verder is er niet meer dan een teaser video van enige tijd geleden...quote:should be in the 200-400 euros range, no release date has been given yet
Jep. Ik zie het nu ook niet meer. Verschillen zijn naar mijn idee marginaal...quote:Op maandag 18 juni 2012 12:35 schreef draculettetje het volgende:
Ow help het bos wordt steeds voller!
Uitgespeeld met je "60 euri" tablet?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:51 schreef Downstar het volgende:
Ik heb 2 Kruidvat tablets besteld online..
ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk morgen zullen worden geleverd, ben bang van niet...
Vraagprijs?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:34 schreef Klonk het volgende:
Mocht iemand interesse hebben, ik verkoop een van mijn sony tablet s dingen
Ik heb hem hier op fok voor 250 euro staan, maar goed dat is een vraagprijs natuurlijkquote:
volgende keer ook maar via DHL dan..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef RobertNL het volgende:
Kom zojuist thuis, pakketje van de DHL
3 keer raden!
[ afbeelding ] x 2
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:31 schreef shiznuts het volgende:
@ Klonk: serieus? Lange dag gehad zeker?
@ RNL: we verwachten weer een uitgebreide review. Je had eigenlijk 2 plaatjes moeten posten
Lange dag, kop vol snot en af en toe een pagina missen en je krijgt een falende Klonkquote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]Ik denk dat Klonk niet alles mee leest
Review is wel meer van het zelfde (de elf is het zelfde verder)
nee hoor bevalt nogsteeds prima voor zijn prijs, alleen is de accu dus wel redelijk snel leeg met wifi aan..quote:Op maandag 18 juni 2012 18:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Uitgespeeld met je "60 euri" tablet?
Nice! Waar heb je 'm gekocht?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef RobertNL het volgende:
Kom zojuist thuis, pakketje van de DHL
3 keer raden!
[ afbeelding ] x 2
quote:In Stock: We have received the items from the vendors of Taobao.com
Aliexpressquote:
Nicequote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:25 schreef shiznuts het volgende:
Oh, krijg nou wat, hij staat op in stock en ik zie een foto van tablet en al die accessoires (Package A).
Ik geloof dat het goed gaat komen.
[..]
[ afbeelding ]
Zal daarna wel weg zijn gehaald omdat het een speciale pre-order was op het moment van bestellen.
Ben ook wel benieuwd naar de w13 pro..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:49 schreef Janesh het volgende:
Ik had er dus de nieuwe ramos w13 pro gekocht, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren, met ems shipping, wat bij de meeste sellers ook free shipping is.
Volgens mij bij die van jou ook, in elk geval is het behoorlijk goedkoper dan aliexpress.
You betcha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |