Dit herken ik wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:18 schreef Lilliesleaf het volgende:
Persoonlijk: Naar mensen kijken is leuk, maar vaak wil ik gewoon kijken zonder 'contact' te maken. Dus als iemand dan mijn kant op kijkt, kijk ik weg. Zegt trouwens niks over aantrekkelijkheid, mensen kijken is gewoon leuk.
Ik vind het wel naar dat ik constant mezelf moet checkenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:17 schreef trovey het volgende:
Soms doe je gewoon helemaal niets verkeerdmaar val je gewoon niet in de smaak of de dames hebben gewoon zin in pesten (de vrouwelijke tegenhanger van vechtpasrtij uitlokken zoeken bij mannen
).
muahahahha check it!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind het wel naar dat ik constant mezelf moet checken
Groei je vanzelf wel overheen bij het ouder wordenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind het wel naar dat ik constant mezelf moet checken
Dat vind ik niet zo erg. Waar ik meer problemen mee heb is dat bijna elk groepje dat doet en ik kom, als ik een keer onderweg ben, wel minstens 5 groepjes tegen (bijvoorbeeld in een winkelstraat).quote:Op zondag 10 juni 2012 15:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Groei je vanzelf wel overheen bij het ouder worden, je zult nou eenmaal nooit bij iedereen in de smaak vallen en op een gegeven moment kan je dat niet meer schelen ook.
dat is doodnormaal. Ik loop vaak met een groepje vriendinnen en we moeten altijd giechelen, ik had het woord geile borrelnootjes bedacht"zo grappig"quote:Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg. Waar ik meer problemen mee heb is dat bijna elk groepje dat doet en ik kom, als ik een keer onderweg ben, wel minstens 5 groepjes tegen (bijvoorbeeld in een winkelstraat).
Zelfs dat gaat over bij het ouder worden (ja, de meeste vrouwen raken dat giechelgedrag kwijtquote:Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg. Waar ik meer problemen mee heb is dat bijna elk groepje dat doet en ik kom, als ik een keer onderweg ben, wel minstens 5 groepjes tegen (bijvoorbeeld in een winkelstraat).
we letten trouwens meer op mekaar. Kijken meer naar mekaar en niet echt naar andere mensenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
ik moet altijd lachen....gaat ook nooit meer overquote:Op zondag 10 juni 2012 15:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Zelfs dat gaat over bij het ouder worden (ja, de meeste vrouwen raken dat giechelgedrag kwijt) tot op een gegeven moment je zelfs helemaal niet meer opgemerkt gaat worden...positief of negatief.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:32 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik moet altijd lachen....gaat ook nooit meer over
haha!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:15 schreef Waaghals het volgende:
kingtoppie je moet die vrouwen ook niet zo aanstaren
je hoeft het maar 1 seconde te lang te doen en je bent van leuke jongen veranderd in engerd
Daarom" ik kijk niet graag vreemde mensen aan"quote:Op zondag 10 juni 2012 15:35 schreef addictivebeat het volgende:
oogcontact heeft een sterk psychische invloed
als je twee mannen naar elkaar dan is dat een heel ander dynamiek dan wanneer een man en een vrouw naar elkaar kijken.
Je zult nooit van het benauwde gevoel afkomen als je merkt dat je niet geaccepteerd wordt in de maatschappij.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Zelfs dat gaat over bij het ouder worden (ja, de meeste vrouwen raken dat giechelgedrag kwijt) tot op een gegeven moment je zelfs helemaal niet meer opgemerkt gaat worden...positief of negatief.
Je begint net met giechelen.quote:
ik lach altijd. Er is geen dag geweest wanneer ik niet gelachen heb...heb ik van mn moeder"die is 33 en lacht ook altijd"quote:Op zondag 10 juni 2012 15:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Je begint net met giechelen.![]()
Kom over 5-10 jaar(laatbloeier) maar terug en als je dan nog hetzelfde doet dan moet je je zorgen gaan maken.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:15 schreef Waaghals het volgende:
kingtoppie je moet die vrouwen ook niet zo aanstaren
je hoeft het maar 1 seconde te lang te doen en je bent van leuke jongen veranderd in engerd
dequote:
en trouwens"lachen is gezond"quote:Op zondag 10 juni 2012 15:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Je begint net met giechelen.![]()
Kom over 5-10 jaar(laatbloeier) maar terug en als je dan nog hetzelfde doet dan moet je je zorgen gaan maken.
Pics van je moeder?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:38 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik lach altijd. Er is geen dag geweest wanneer ik niet gelachen heb...heb ik van mn moeder"die is 33 en lacht ook altijd"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Er zit een verschil tussen lachen en giechelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:38 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik lach altijd. Er is geen dag geweest wanneer ik niet gelachen heb...heb ik van mn moeder"die is 33 en lacht ook altijd"
Geloof me, op een gegeven moment kan het je aan je reet roesten wat mensen van je denken, je doet het toch nooit goed voor iedereen.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je zult nooit van het benauwde gevoel afkomen als je merkt dat je niet geaccepteerd wordt in de maatschappij.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pics van je moeder?
"OMG" laat mijn moeder!! HahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |