SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
Geweldig topic.
*vlag van zolder haalt.
Oh wacht, we hebben geen fluoride meer in het water.
Nou, dan leg ik alleen mijn gun maar koel.
Ja, tuurlijk heb ik die. Die ligt op de rosé. Haalt de alcohol er uitquote:Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vraag me af of een Nederlandse vlag wel zou helpen?
En je hebt toch wel een koelkastBijbel he?
Ja, wist je dat niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:47 schreef nikky het volgende:
Een pistool en bijbel in je koelkast?
Een vlag en water?
Nee. Wel dat je je modem in je koelkast moet monteren. Minder schadelijke straling met WiFiquote:
Fluoride is extreem reactief (de sterkste oxidator die er is), dus kan ik me best voorstellen dat mensen geloven dat als het met wat dan ook in contact komt, het meteen geneutraliseerd wordt omdat het daarmee reageert.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:47 schreef nikky het volgende:
Een pistool en bijbel in je koelkast?
Een vlag en water?
Echt waar? Of neem je me in de maling?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee. Wel dat je je modem in je koelkast moet monteren. Minder schadelijke straling met WiFi
Echt waarquote:Op zondag 10 juni 2012 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Of neem je me in de maling?
quote:
Dat is goedkoper dan in de Bergman Kliniekquote:Op zondag 10 juni 2012 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]Klopt, en van die straling krijg je weer implantaten he!
(Volgens de bronnen van Lambiekje in ieder geval)
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is goedkoper dan in de Bergman Kliniek
Das toch de HQ? De bijbel verandert water juist in wijn. Ook handig!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk heb ik die. Die ligt op de rosé. Haalt de alcohol er uit
Jij wilt illegaal drank gaan stoken?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das toch de HQ? De bijbel verandert water juist in wijn. Ook handig!
Oh wacht. Leg ik hem op de flessen mineraalwaterquote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das toch de HQ? De bijbel verandert water juist in wijn. Ook handig!
En volgens de Bijbel maakte Hij ook geen cheap-ass shit hoor!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wacht. Leg ik hem op de flessen mineraalwater
Mag vast wel een keer. Beetje humor tussen alle serieuze zakenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En volgens de Bijbel maakte Hij ook geen cheap-ass shit hoor!Kwaliteitswijn!
(Trolltopic FTW overigens!Mag toch wel ff?
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |