Technisch gezien vrij weinig teams, maar marketing-technisch, veeeel teams. Een team als Toronto, Cleveland. Kleine, small-market teams, zonder echte uitstraling, zonder een échte superstar. Westbrook is een gevestigde naam, en met z'n flash en highlights trekt hij veel mensen naar het stadion. Je gaat eerder voor hem naar het stadion dan voor Jose Calderon. Je moet nooit het belang onderschatten voor een eigenaar van een superstar. Melo in NY is op het veld misschien dramatisch, maar buiten het veld geweldig. Shirts, tickets, sponsors, er komen bakken met geld binnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zag ik voor de series al begon Miami winnen. OKC gaan er nog zeker komen maar ze hebben te veel flaws nu. Om te beginnen met Westbrook..
Kunnen ze die gozer traden? En wie zou hem realistisch gezien goed kunnen gebruiken? Welk team in de NBA zou technisch gezien kunnen profiteren van een Westbrook type speler? (serieuze vragen)
Wat een onzin, ik heb zeker 10 plays gezien waar de call onterecht in het voordeel ging van OKC. De refs zaten er gewoon aan beide kanten een aantal keer goed naast.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
En die refs waren duidelijk geinstrueerd om Miami de calls te geven, heb minstens 7 of 8 calls gezien die nergens op sloegen of zomaar de andere kant op hadden kunnen gaan..
Bosh voor Howard is mogelijk zie ik..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:07 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Technisch gezien vrij weinig teams, maar marketing-technisch, veeeel teams. Een team als Toronto, Cleveland. Kleine, small-market teams, zonder echte uitstraling, zonder een échte superstar. Westbrook is een gevestigde naam, en met z'n flash en highlights trekt hij veel mensen naar het stadion. Je gaat eerder voor hem naar het stadion dan voor Jose Calderon. Je moet nooit het belang onderschatten voor een eigenaar van een superstar. Melo in NY is op het veld misschien dramatisch, maar buiten het veld geweldig. Shirts, tickets, sponsors, er komen bakken met geld binnen.
En Kaman gaat denk ik niet zo'n groot contract krijgen hoor. Is veel geblesseerd geweest de laatste jaren, en NO wilde hem traden maar niemand kregen ze bereid om hem te nemen.
Denk eerder dat Hibbert een mega-contract gaat krijgen. Hetzij in Indiana, hetzij ergens anders. Als Marc Gasol 58 miljoen voor 4 jaar kan krijgen, en DeAndre Jordan 43 miljoen voor 4 jaar, moet Hibbert zeker ook 60 miljoen kunnen krijgen, en misschien dat een team hem nog wel 65-70 voor 4 jaar zal aanbieden. Erg benieuwd waar Nash en Deron Williams landen.
http://hoopshype.com/salaries.htm
Bij die link staan alle salarissen, van teams en spelers, kun je wat rondneuzen (niet je = jij maar iedereen)
http://espn.go.com/nba/tradeMachine
Bij de trade machine kun je zelf trades invoeren en kijken of ze fiancieel mogelijk zijn
Tuurlijk kunnen ze hem traden, probleem is dat hij denkt door elke game zelf 40 punten te maken het hem automatisch een topspeler maakt terwijl je faalt in overzicht en om goede play's uit te spelen. Ik vond zelf dat Durant gister veel meer de bal moest hebben om te schieten, hij en James zijn toch wel een van de beste spelers op dit moment in de NBA. Iedereen in het team van OKC is een team player, maar hij is dat niet met zijn houding en Basketbal IQ.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zag ik voor de series al begon Miami winnen. OKC gaan er nog zeker komen maar ze hebben te veel flaws nu. Om te beginnen met Westbrook..
Kunnen ze die gozer traden? En wie zou hem realistisch gezien goed kunnen gebruiken? Welk team in de NBA zou technisch gezien kunnen profiteren van een Westbrook type speler? (serieuze vragen)
Dude, de 1e 3 games was dat zo, maar gister JUIST niet. Westbrook was 20-32, 62,5% is dat. Hij scoorde 13 punten op rij in het 4e kwart. Als er iemand meer schoten had moeten krijgen, wat het misschien Westbrook geweest. Looool, Durant in game 4 meer schoten moeten hebben, goeie grap manquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze hem traden, probleem is dat hij denkt door elke game zelf 40 punten te maken het hem automatisch een topspeler maakt terwijl je faalt in overzicht en om goede play's uit te spelen. Ik vond zelf dat Durant gister veel meer de bal moest hebben om te schieten, hij en James zijn toch wel een van de beste spelers op dit moment in de NBA. Iedereen in het team van OKC is een team player, maar hij is dat niet met zijn houding en Basketbal IQ.
Volgens mij ligt hij ook niet al te bijzonder binnen het team, als je docu van Durant kijkt tijdens lockout zie je dat hij met veel spelers gaat basketballen etc. maar dat Westbrook niet een van de OKC players was waarmee hij toen omging.
Hahaha CONGOquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:20 schreef Sasman het volgende:
Ik hoop dat Dj Mbenga ergens naar toe kan gaan. CONGO CASH BABY CONGO CASH
Je zegt het zelf de 1e 3 games was het zo, dat hij nu ineens jumpers raakt maakt het allemaal goed? Hij is een slechtere shooter dan Durant en het is zijn taak niet al PG om elke keer een jumpshot te nemen voordat hij de paint ingaat. Hij is een PG geen fucking SG. Bovendien heeft hij drie 3 punters geschoten en gemist wat forced shots waren en dat kost je gewoon de overwinning. RW is gewoon niet een constante shooter dus daar kan je niet op bouwen, zeker niet in deze series.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:19 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dude, de 1e 3 games was dat zo, maar gister JUIST niet. Westbrook was 20-32, 62,5% is dat. Hij scoorde 13 punten op rij in het 4e kwart. Als er iemand meer schoten had moeten krijgen, wat het misschien Westbrook geweest. Looool, Durant in game 4 meer schoten moeten hebben, goeie grap man
bt.davka.infoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Waar kan je zo'n wedsrijd (gratis) downloaden? Dan kan ik hem morgen helemaal zien.
Of bij Youtube zoeken en dan zoeken op datum.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Waar kan je zo'n wedsrijd (gratis) downloaden? Dan kan ik hem morgen helemaal zien.
Ook de uitslag ja, moet wel spannend blijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of bij Youtube zoeken en dan zoeken op datum.
Dan zie je ze.
Tuurlijk niet ,want jij kan geen ongelijk hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef TheGOAT het volgende:
Lol ik ga er niet eens meer op reageren
Als Heat wint dan kijk ik terug. Als ze verliezen dan doe ik dat liever niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook de uitslag ja, moet wel spannend blijven
Achja veel wedstrijden zat het zwaar tegen en OKC moet niet naar de refs kijken maar naar hoe ze nu aan het spelen zijn. Offensive laten ze niks zien en defence is dramatisch, 19 point lead laat genoeg zien.quote:
LOL alleen vanwege die onterechte flagrant? Al die flops van Harden, Durant die gespaard werd voor zijn derde fout, en zo kan ik nog wel even doorgaanquote:
Helemaal mee eens. Geweldig wat James gedaan heeft deze serie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:02 schreef popolon het volgende:
James nam dit team toch echt op sleeptouw hoor, vanavond weer met voornamelijk veel hustle plays. Een alleskunner.
OKC horen we nog wel wat van in de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |