Ze is idd (best wel) volwassen voor haar leeftijd, ik zou het zelf niet erg vinden als ik haar naast een soortgelijke jongen als ik zou zien, want zo jong ziet ze er niet uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze is zeker heel volwassen voor haar leeftijd?
Ik denk dat je je af moet vragen of je het tof zou vinden als je zusje van 13 met een kerel van 17 zou gaan.
Ja, maar ik ben toch wel een beetje 'gerespecteerd' en wil niet dat mensen mij opeens als een pedo gaan zien...Dat is mijn probleem.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:42 schreef Faazz het volgende:
Beetje groot verschil op die leeftijd maar ja, fuck dat. Gewoon geen stomme dingen doen en een leuke tijd hebben toch.
De ouders hebben er geen problemen mee heb ik begrepen, de vader is sowieso nauwelijks thuis omdat hij een bedrijf vertegenwoordigt in andere landen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
Geen seks hebben, rest lijkt me prima. Praat anders met de ouders van het meisje mocht het richting relatie gaan, dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.
Hier dacht ik ook al aan, maar het is dus zo dat zij zich niet gedraagt als 13 jarige. Toen ik met haar praatte dacht ik dat ze 15/16/17 was, maar ik vroeg dus net aan haar 'hoe oud ben je eigenlijk' omdat onze gespreksstof een beetje op was, en toen zei ze 13. Dus ik ben er pas net achtergekomen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het is niet zozeer de vier jaar die een groot verschil is. Het is de leeftijd: 17 en 13. Als zij 18 was geweest en jij 22, dan was het verschil al veel minder groot geweest.
Als ik nu terugdenk aan hoe ik was als 13-jarige en als 17-jarige, zit daar toch wel een flink verschil in. Nu zeg ik niet dat dat voor iedereen hetzelfde is hoor, maar ik denk wel dat de gemiddelde 13-jarige in een andere levensfase zit dan de gemiddelde 17-jarige.
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het is niet zozeer de vier jaar die een groot verschil is. Het is de leeftijd: 17 en 13. Als zij 18 was geweest en jij 22, dan was het verschil al veel minder groot geweest.
Als ik nu terugdenk aan hoe ik was als 13-jarige en als 17-jarige, zit daar toch wel een flink verschil in. Nu zeg ik niet dat dat voor iedereen hetzelfde is hoor, maar ik denk wel dat de gemiddelde 13-jarige in een andere levensfase zit dan de gemiddelde 17-jarige.
Ditquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:00 schreef Accordtje het volgende:
Sja, zoals gezegd. De 4 jaar zijn het punt niet.
24-20 of 22-18 bijvoorbeeld niks mis mee. Maar 17-13 is toch wel een leeftijd waarop het eigenlijk niet kan vind ik. Maar goed, dat is mijn mening.
Jij bent de enige die (tot twee keer toe zelfs) dat woord al in de mond genomen heeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:41 schreef mylamboisblack het volgende:
Bedankt voor jullie reactie allemaal, ik weet nog niet wat ik er echt mee moet...Ik wil haar graag, maar aan de reacties te lezen zullen mensen mij gauw al een pedofiel vinden
Als je letterlijk pedofiel opzoekt inderdaad, maar ik bedoelde meer als in de vorm van ~ te veel leeftijdsverschil, dus mensen zullen 't raar vinden. Helaas ben ik zo'n type die best veel aantrekt van wat mensen zeggen..:(quote:Op zondag 10 juni 2012 00:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die (tot twee keer toe zelfs) dat woord al in de mond genomen heeft.
Dan zou ik als ik jou was nog maar even de definitie van pedofiel opzoeken.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:04 schreef StevenTerpstra het volgende:
Als zij dertien is BEN je ook een pedofiel......
Als ze moeilijk willen doen, is zoenen ook al strafbaar dacht ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
Geen seks hebben, rest lijkt me prima. Praat anders met de ouders van het meisje mocht het richting relatie gaan, dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.
Hmmm, hier zit inderdaad waarheid bij. Ik zit eraan te denken om met haar verder te gaan, maar het nog even 'on the low' te houden totdat zij 14 is, dan is 't wat 'normaler', ook al ziet ze er nu al uit als minimaal 15...quote:Op zondag 10 juni 2012 00:22 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Mensen doen moeilijk aan de buitenkant, maar zijn achter de schermen net zo opportunistisch. Als jij goed bent in het managen van je imago krijg je daar dus ook geen problemen mee. Maar als je in het openbaar met haar gaat flikflooien waar je stoere vrienden bijzijn en meisjes van je eigen leeftijd, terwijl zij er ook echt veel jonger lijkt dan jij...
Want als je zus met een onervaren 14-jarige ligt te lulhannessen is het wel okee? En zou je hetzelfde doen als je zus een 17-jarige vriendin had?quote:Op zondag 10 juni 2012 03:17 schreef Euribob het volgende:
Gozer, als ik thuis zou komen en je ligt met mijn 13-jarige zusje te flikflooien als 17-jarige..
Ik ga denk ik nog net niet over op fysiek geweld, maar moge duidelijk zijn dat ik ervoor zorg dat jij binnen een minuut weer op straat staat.
Pak er toch een van je eigen leeftijd.
Nu je het zegt, waarschijnlijk gaan ze er allemaal uit tot 16 is.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want als je zus met een onervaren 14-jarige ligt te lulhannessen is het wel okee? En zou je hetzelfde doen als je zus een 17-jarige vriendin had?
Benieuwd of je haar vriendin er ook uit zou gooien.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waarschijnlijk gaan ze er allemaal uit tot 16 is.![]()
En dan is zo nog geen 13 en ik bedenk al wat ik ga doen als ze thuiskomt met een 17-jarige..
Misschien maar een andere tactiek bedenken..
14 is de minimumleeftijd voor een poll.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:42 schreef Copycat het volgende:
Ze is dertien, maar voor je poll vond je veertien lekkerder klinken?
Waarschijnlijk wel, op zoiets maak ik geen onderscheid.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Benieuwd of je haar vriendin er ook uit zou gooien.
You serious?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:52 schreef Copycat het volgende:
Dus je kunt geen polls maken die bijvoorbeeld gaan over welke leeftijd een goede is om kinderen een mobieltje te geven?
Ik zit niet in ONZ, dus als ik ergens een antwoord op krijg wat ik raar vind, ga ik daar idd serieus op in.quote:
Hmm, Engelse gezegdes naar het Nederlands vertalen loopt niet echt lekker.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:13 schreef Gray het volgende:
13 jaar is brugklas?
17 jaar is vwo-examenklas?
Dan ja, dat is te veel. Het meisje d'r grasmat is waarschijnlijk nog niet eens aan snoeien toe, dus echt nog niet klaar voor een balspel.
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:20 schreef msigamer12 het volgende:
Geeft niks
Vriend van mij had met een meisje van 15 en zelf was die 24
En terecht.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit niet in ONZ, dus als ik ergens een antwoord op krijg wat ik raar vind, ga ik daar idd serieus op in.
En daarom doe ik dat graag.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:19 schreef Platina het volgende:
[..]
Hmm, Engelse gezegdes naar het Nederlands vertalen loopt niet echt lekker.
Vind ik een belachelijke stelling. Een meisje van dertien is biologisch gezien volwassen (in de zin van: kan zwanger worden en kinderen krijgen, heeft secundaire geslachtskenmerken zoals bv. borsten). Je bent geen pedofiel wanneer je als 17-jarige op een 13-jarige valt.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:04 schreef StevenTerpstra het volgende:
Als zij dertien is BEN je ook een pedofiel......
Doel je nu op mij?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Exorbitantes het volgende:
R&p is toch echt een kweekvijver waar potentiele pedofielen bevestiging zoeken_!
Je hebt gelijk, volstrekt normaal.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:20 schreef msigamer12 het volgende:
Geeft niks
Vriend van mij had met een meisje van 15 en zelf was die 24
Kijk, bij dit soort van reacties vraag ik me altijd af: wanneer was je zelf voor het eerst verliefd op iemand? Vind je 13 te jong om verliefd te zijn op iemand?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:48 schreef duivelin1 het volgende:
als jij met mijn kind van 13 lag te rotzooien zou je, ondanks dat je zelf nog een kind bent, direct een aangifte bij je naam hebben staan.
En man van 17 en vrouw van 13? Je bedoelt een jongen van 17 en een meisje van 13 neem ik aan
Onder het mom van verliefdheid moet het maar kunnen? En wat als hij 25 was?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:36 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Kijk, bij dit soort van reacties vraag ik me altijd af: wanneer was je zelf voor het eerst verliefd op iemand? Vind je 13 te jong om verliefd te zijn op iemand?
1. Hij is geen 25quote:Op zondag 10 juni 2012 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onder het mom van verliefdheid moet het maar kunnen? En wat als hij 25 was?
Natuurlijk had ik die gevoelens, maar er daadwerkelijk klaar voor zijn is heel wat anders. Ik ben destijds ook 'verleid' door een 18 jarige. En op dat moment vond ik het heel spannend, maar ik ben blij dat ik het contact heb afgekapt. Ik was geheid grenzen over gegaan die ik eigenlijk nog niet over wílde gaan. Als je 13 bent denk je behoorlijk wijs te zijn, maar terugkijkend....nee, je kan je dan beter niet inlaten met oudere jongens met meer (levens)ervaring dan jijzelf. Althans niet in die levensfase.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:39 schreef Krantenman het volgende:
[..]
1. Hij is geen 25
2. Jij doet alsof dat 13-jarige meisje nog helemaal niks voelt qua seksualiteit en zo? Hoe was jij zelf toen je 13 was? Zeker de plaatselijke maagd die nooit fantaseerde over jongens?
Ik doe altijd de helft van mn leeftijd + 5quote:Op zondag 10 juni 2012 16:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is dit wat? http://en.wikipedia.org/w(...)elationship-rule.svg
Dus jij date mannen van 45?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:19 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
Ik doe altijd de helft van mn leeftijd + 5
Dat mag je vinden, maar bepaal jij welke relatie je zusje mag hebben? Huwelijk je haar ook uit?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:24 schreef Kandijfijn het volgende:
Als mijn zusje op der 13e met een 17jarige zou gaan zou ik die gozer toch echt tikken hebben verkocht. Het is gewoon teveel verschil op die leeftijd naar mijn mening.
Nou dan zou ik jou een mes in je nek steken. Tikken verkopen dat doe je niet naar mijn mening.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:24 schreef Kandijfijn het volgende:
Als mijn zusje op der 13e met een 17jarige zou gaan zou ik die gozer toch echt tikken hebben verkocht. Het is gewoon teveel verschil op die leeftijd naar mijn mening.
Nee, een mes in iemands nek steken dan weer welquote:Op zondag 10 juni 2012 19:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nou dan zou ik jou een mes in je nek steken. Tikken verkopen dat doe je niet naar mijn mening.
wat hij zegt. *als* (en dit is echt de grote!) je alles netjes aanpakt kan het. dus: geen seks (!), netjes blijven en je altijd blijven realiseren dat ze nog erg jong is.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef Tanin het volgende:
De enige manier om dit fatsoenlijk aan te pakken is bij haar thuis gaan eten en jezelf voorstellen aan d'r ouders.
Dit is niet normaal, maar kan in sommige gevallen net.
Al zou ze eruit zien als 55, ze is 13quote:Op zondag 10 juni 2012 02:01 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Hmmm, hier zit inderdaad waarheid bij. Ik zit eraan te denken om met haar verder te gaan, maar het nog even 'on the low' te houden totdat zij 14 is, dan is 't wat 'normaler', ook al ziet ze er nu al uit als minimaal 15...
Mja, dertien zou ook tweede klas kunnen zijn en zeventien 5 havoquote:Op zondag 10 juni 2012 11:13 schreef Gray het volgende:
13 jaar is brugklas?
17 jaar is vwo-examenklas?
Dan ja, dat is te veel. Het meisje d'r grasmat is waarschijnlijk nog niet eens aan snoeien toe, dus echt nog niet klaar voor een balspel.
Want jij bevestigt een camera op haar rug en houdt haar 24/7 in de gaten. Moeilijk, moeilijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:48 schreef duivelin1 het volgende:
als jij met mijn kind van 13 lag te rotzooien zou je, ondanks dat je zelf nog een kind bent, direct een aangifte bij je naam hebben staan.
En man van 17 en vrouw van 13? Je bedoelt een jongen van 17 en een meisje van 13 neem ik aan
Er is een behoorlijk verschil tussen mensen die volwassen zijn en een paar jaar schelen, of iemand die net in zijn puberteit zit en een ander die er net zo'n beetje uitkomt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Leeftijd verschil maakt niet uit. Mijn man is 27 en ik ben 20. Ze moet maar van oudere mannen houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |