Hm, klinkt goed! maar is de pijn te harden of?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:35 schreef Scissor het volgende:
Ik doe het nu zo'n 2 jaar en ben helemaal fan! Het harsen zelf doet wel pijn, maar ik vind het t waard. De pijn wordt, naarmate je het vaker doet, minder. De haartjes komen na ongeveer 3 weken langzaamaan terug maar zijn dan dunner. Sommige haren groeien helemaal niet meer terug, al merk ik hier persoonlijk nog niet zo heel veel van.
Ik betaal in Utrecht, bij aantal verschillende salons (prive en particulier) tussen de 22.50 en de 30 euro. en heb nergens slechte ervaringen gehad.
Succes!
of je leest de OP evenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom scheer je gewoon niet als je de pijn niet aan durft?
Dat heb ik ook gedaan. Alleen weet niet wat haar beter bevalt of jeuk en stoppels of pijn en rood?quote:
Nou, lijkt me logisch dat de pijn minder wordt, hoe vaker je het doet, net zoals bij benen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Alleen weet niet wat haar beter bevalt of jeuk en stoppels of pijn en rood?
je ben net 13, waar is dat nou voor nodigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Een keer voor de "grap" laten doen voor een weddenschap in Thailand, al ben ik niet zo behaard, maar kan je vertellen dat het iig focking veel pijn doet
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef leeell het volgende:
[..]
je ben net 13, waar is dat nou voor nodig
toen had je al dermate bossen dat je het nodig achtte ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Puberteit begint bij sommigen op hun 12e, nooit biologie gehad?
Pijn is denk ik iets waar iedereen anders over denkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:30 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hallo,
Ik weet niet of ik hier in de goede sub zitMaar sinds vanmorgen ben ik het he-le-maal zat. Gisteren geschoren, vandaag weer jeuk en stoppels. Dus heb ik besloten om een brazilian wax te proberen. Zijn er vrouwen die er ervaring mee hebben? Hoe lang duurt het voordat er weer stoppels ontstaan? Doet het pijn? En heeft iemand specifiek ervaring met The beauty Lounge in Eindhoven? Het kost daar maar 20 euro, itt tot andere salons die tussen de 30-50 zitten. Maar geldt hier nou ook voor dat goedkoop duurkoop is?
Ervaringen, ik wil ze horen
Nee, beter lezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:23 schreef leeell het volgende:
[..]
toen had je al dermate bossen dat je het nodig achtte ?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, beter lezen.
Het was een weddenschap, en ik ben/was niet behaard.
Meestal vrouwen, maar mannen vast ook wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn het vrouwen of mannen die het doen trouwens?
Ik vind de stoppels in dat gebied vreselijk dus ik ga toch voor de pijn denk ik. Sowieso is pijn relatief dus het was best een domme vraag.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Alleen weet niet wat haar beter bevalt of jeuk en stoppels of pijn en rood?
Amsterdam is mij iets te ver, en op die website van die beautylounge staat ook dat ze wax gebruiken met een olielaag ed waardoor het inderdaad ook alleen aan de haartjes hecht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:28 schreef heroine het volgende:
Ik doe het nu een jaar en het bevalt me prima! Bij mij doet het altijd wel een beetje zeer, maar ik ben met mijn extreem gevoelige huid niet echt representatief. Mate van pijn hangt trouwens af van vele factoren, als ik moe ben of als ik ongesteld moet worden is het pijnlijker. Ik ga eens in de 3 á 4 weken naar Delete in Amsterdam, kost ¤39 per keer. Ik vind het een hele fijne salon met mensen die verstand van zaken hebben, dus ik heb het er wel voor over. Zij gebruiken een wax die alleen aan de haartjes hecht en niet aan de huid, waardoor het echt vrij goed te doen is (zelfs bij mij dus). Dus voordat je voor de goedkope optie kiest, zou ik eerst even nagaan welke methode van waxen ze gebruiken.
Dan zou ik het gewoon doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind de stoppels in dat gebied vreselijk dus ik ga toch voor de pijn denk ik. Sowieso is pijn relatief dus het was best een domme vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |