Seks gaat ze toch wel hebben. Kan ze het net zo goed veilig doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu moedig je haar aan,
je moet foto's laten zien van enge ziektes dat zal haar leren.
Ja idd, zie het nu pas.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:00 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je al aan het typen was toen ik de edit plaatste.
Je moet maar eens bijhouden wanneer en aan welke kant je hem voelt.quote:
Dat klopt, zo hebben wij vrouwen zelfs een orgaan wat zich elke maand vormt, wat uniek is voor de vrouw, wat de man niet heeft.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
Bijzonder lichaam.. het lichaam van een vrouw.
Word de placenta elke maand gemaakt?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat klopt, zo hebben wij vrouwen zelfs een orgaan wat zich elke maand vormt, wat uniek is voor de vrouw, wat de man niet heeft.
De placenta dus, daar is geen mannelijke tegenhanger van.
Maar ook het lichaam van de man is bijzonder hoor, ook daar hangt alles aan elkaar in een delicaat evenwicht. Al die miljoenen zaadcelletjes die keer op keer gevormt worden is ook heel bijzonder.
Eerste zinnige opmerking van dit topic.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:09 schreef Ticootje het volgende:
Je kan het ook gewoon anaal doen, dan wordt je ook niet zwanger.
Elke cyclus eigenlijk, om en nabij een maanmaand.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Word de placenta elke maand gemaakt?
Huh? Nee?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Elke cyclus eigenlijk, om en nabij een maanmaand.
De placenta wordt elke cyclus opnieuw aangemaakt en dan nesteld het eitje zich in en gaat die ontwikkeling van de placenta verder, of nesteld er niets in en wordt de placenta afgestoten.
Het is niet zo simpel als ik zeg, maar een deel van de placenta, de decidua wordt elke keer na de ovulatie opgebouwd en weer afgescheiden met de menstruatie.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Huh? Nee?
Je baarmoederslijm bouwt op.. Een placenta gaat zich pas ontwikkelen rond 9 weken zwanger ofzo? De rijstkorrel voedt zich eerst nog met de dooierrzak ofzo.
Scherp!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:43 schreef speknek het volgende:
Ik vraag me af waarom TS het zonder condoom wil doen. Het is de eerste keer toch? Waarom zou je het niet met condoom willen proberen? Ik vind het een beetje verdacht.
de decidua word ook pas opgebouwd als een vrouw zwanger is.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel als ik zeg, maar een deel van de placenta, de decidua wordt elke keer na de ovulatie opgebouwd en weer afgescheiden met de menstruatie.
De placenta bestaat uit 2 delen zeg maar, de decidua aan de moederskant en wat opgebouwd wordt door de beginnende embryo(zygote heet dat volgens mij dan).
Het deel wat aangemaakt wordt door dat bevruchte eitje wordt pas aangemaakt na het innestelen.
Nou.. ik sta hier ook van te kijken ( ben 16 ) .quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:50 schreef TripleS het volgende:
Ik hoop dat jij geen weerspiegeling bent van de seksuele moraal onder jongeren
Nou, hij moet wel hard worden, anders wordt het helemaal geklungel en dan wordt die eerste keer sowieso een sof. Skin to skin, dat is het echte gevoel.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Of hij nu niet hard wordt met of zonder condoom maakt niet heel veel uit toch thunderbitch?
Je hebt gelijk, er vormt wel een endometrial lining wat overgaat in de decidua, maar die lining is er altijd, alleen pas na de ovulatie verdikt deze.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:52 schreef QEX het volgende:
[..]
de decidua word ook pas opgebouwd als een vrouw zwanger is.
wat tijdens de cyclus gebeurd is het dikker worden van het baarmoederslijmvlies (endometrium)
als er geen innesteling plaats vind word dit afgebroken en ontstaat de menstruatie. Is ook de reden dat er soms bloedverlies is bij een zwangerschap (innestelingsbloeding)
Ik wissel nog steeds keurig af.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:21 schreef Leandra het volgende:
Bij mij is het volgens mij alleen nog maar links. Maar goed, oud wijf factor.
Het was ook al zo toen ik 2 jaar geleden zwanger werd, voor m'n gevoel tenminste, misschien doet rechts ook nog mee maar voel ik die nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |