wat de gek er voor geeftquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS, wat kosten de brown paper bags daar? Hier zijn ze schijnbaar 20 euro
Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In OUD is dat wel sociaal aanvaardt
Mijn standaardreactie als mensen het hebben over 'het nemen van kinderen'quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik dacht dat kinderliefde verboden was
Wat mensen daar gewoonlijk mee bedoelen is meer een postorderbestelling via een nog onbetrouwbaardere neef van Postnl. Je kunt bestellen, maar of en wanneer er bezorgd wordt is maar de vraagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn standaardreactie als mensen het hebben over 'het nemen van kinderen'
Maar als alles meezit krijg je ze uiteindelijk welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat mensen daar gewoonlijk mee bedoelen is meer een postorderbestelling via een nog onbetrouwbaardere neef van Postnl. Je kunt bestellen, maar of en wanneer er bezorgd wordt is maar de vraag
In bijna alle gevallen wel gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar als alles meezit krijg je ze uiteindelijk wel
Via iemands onbetrouwbare neefquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Een kind krijgen van je onbetrouwbare neef, raar verhaal
En dan zit ik met zo'n blaag opgescheept?quote:
Zolang je geen bestelling plaatst zit je safe hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan zit ik met zo'n blaag opgescheept?
Shit, ik heb de laatste tijd meermaals iets gekocht via eBayquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zolang je geen bestelling plaatst zit je safe hoor
Kun je daar tegenwoordig ook al kindjes bestellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Shit, ik heb de laatste tijd meermaals iets gekocht via eBay
Oef, kom ik daar even goed weg!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stond er in de omschrijving iets van:
- je zit er tot je 18e aan vast
- kost je minstens een ton
?
Zo nee, dan heb je geen kind besteld
Tof, welke?quote:
Niet stiekem Wiebelsoemp omruilen voor een kapucijneraapje he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |