zeker als je 18 bent en je moet het uitleggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef Kally het volgende:
Groennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Maar oke ieder zijn eigen idee, ik weet ook wel dat het meisje niet kompleet eerlijk was verder maar toch?
Politie R'dam raakt niet onder de indruk van een joint of een kampvuur, goed boetes thuis uitleggen is wat moeilijker
Dat dus, maar er wordt ook van alle kanten iets anders verteldquote:
quote:
Maar ook dat defensief voor elkaar opkomen van de rest van de groep.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus, maar er wordt ook van alle kanten iets anders verteld
De 1 zegt ze draaide een joint, de ander zegt nee ze dronk alleen maar
Njah sorry ik heb een baan, dan betaal ik hem zelf welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker als je 18 bent en je moet het uitleggen
Uitendelijk na 3 topics komt er een wazig sorrietje uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar ook dat defensief voor elkaar opkomen van de rest van de groep.Totaal geen verantwoordelijkheid afleggen ook.
Inderdaad, in Rotterdam zijn ze allang blij dat je niet met een brandende toorts achter ze aanrentquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef Kally het volgende:
Groennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Maar oke ieder zijn eigen idee, ik weet ook wel dat het meisje niet kompleet eerlijk was verder maar toch?
Politie R'dam raakt niet onder de indruk van een joint of een kampvuur, goed boetes thuis uitleggen is wat moeilijker
niet zo vreemd als die hele club dronken/high wasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus, maar er wordt ook van alle kanten iets anders verteld
De 1 zegt ze draaide een joint, de ander zegt nee ze dronk alleen maar
Het boeit ze nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar ook dat defensief voor elkaar opkomen van de rest van de groep.Totaal geen verantwoordelijkheid afleggen ook.
Ik kots nooit, ik ben dan weer zo'n type wat meteen nuchter is als het moetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:22 schreef Renesite het volgende:
Siep?
In jouw kots he, zitten daar alle kleurtjes in?
Ja, hell yeah we hebben mensen die niks anders dan stoned zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, in Rotterdam zijn ze allang blij dat je niet met een brandende toorts achter ze aanrent
Ow. Je ondertitel zegt namelijk wat andes.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kots nooit, ik ben dan weer zo'n type wat meteen nuchter is als het moet
Nee toch? Dat waren ze toch niet allemaal? Dat kan niet want ze passen op elkaar toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zo vreemd als die hele club dronken/high was
Das uut een flimquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Je ondertitel zegt namelijk wat andes.
Jij toen met die vodkaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nog nooit strontlazerus geweest, en ik heb het geprobeerd _o-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |