Ik boycot alles wat oranje is, dus neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij hebt bloemetjes op je tetten getekend?
Zondequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik boycot alles wat oranje is, dus nee
Ik vraag iedereen altijd om haarpics, dus dat is goed mogelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Zonde![]()
Was jij trouwens diegene die me eens vroeg om haarpics? Want die heb ik inmiddels gemaakt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:12 schreef Mss het volgende:
The one where Chandler can't remember which sister. Epic.
Chandler en zijn liefdesverdriet is briljantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:14 schreef Mss het volgende:
Een van de beste eps ever. Chandler is op zijn best in de oudere seizoenen mét liefdesverdriet!
Gezellig! Ik zet de melk koud!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik kom wel effe langs op de scooter
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:28 schreef milka82 het volgende:
Taarten aan het maken met midi *mompelt iets van morgen 30jaar* en zoals prepuber betaamt,madam wil alles zelf! Prima,keuken onder de monchou,jopie onder de shit,maar zo trots als een aap met drie lullen. 'Dit wordt de lekkerste taart he mem?' Ja hoor moppie. Na een half uur is ze klaar,ding in de koelkast,ik aan het opruimen. Vind ik nog een pakje taartmix
' uh moppie,had die er niet bij gemoeten' taart uit koelkast,alles weer opnieuw mixen,taart er weer in.
Dat is wel echt heel lief!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:28 schreef milka82 het volgende:
Taarten aan het maken met midi *mompelt iets van morgen 30jaar* en zoals prepuber betaamt,madam wil alles zelf! Prima,keuken onder de monchou,jopie onder de shit,maar zo trots als een aap met drie lullen. 'Dit wordt de lekkerste taart he mem?' Ja hoor moppie. Na een half uur is ze klaar,ding in de koelkast,ik aan het opruimen. Vind ik nog een pakje taartmix
' uh moppie,had die er niet bij gemoeten' taart uit koelkast,alles weer opnieuw mixen,taart er weer in.
Jottem, komt er een clown en een springkussen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef Loqi het volgende:
wheheh weten jullie nog wat ik zei over die 1e baby in de vriendengroep die binnenkort 1 wordt? de uitnodiging voor het feestje is net binnen
spaar mequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem, komt er een clown en een springkussen?![]()
Nou, zet je feestmuts maar vast op.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef Loqi het volgende:
wheheh weten jullie nog wat ik zei over die 1e baby in de vriendengroep die binnenkort 1 wordt? de uitnodiging voor het feestje is net binnen
Bij mij zit dat anders. Ik krijg een vast salaris en moet daar een bepaald aantal uur voor werken. Ik kan maanden met elkaar compenseren, maar heb wel een aantal verplichtingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
verplichte workshop dag = werkdag = geld.
Ende gezondquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tevens eet ik een fruitsalade. Tering wat lekkor.
oohzoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij mij zit dat anders. Ik krijg een vast salaris en moet daar een bepaald aantal uur voor werken. Ik kan maanden met elkaar compenseren, maar heb wel een aantal verplichtingen.
Het is ook een semi-vrijwilligersfunctie.
goed hequote:
quote:
Belgiëquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
naar welk land moet ik op varkansie gaan volgend jaar zomer?
Doe mij een paar, jonguh!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
ik heb rode druiven. jwtz.
Ben ik al geweest.. begin mei.quote:
heb je een topje aan? laag-gesneden-shirtje?quote:
Gij held!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een spin uit lies d'r haar gepiekt!!
Heus wel aangeraakt met mijn nagelEn toen had ik kippenvel
Nee, ik zit nog in mijnen hang-outfit...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je een topje aan? laag-gesneden-shirtje?
Dat is dan wel weer heel erg liefquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme ik ben gaar, had de nachtdienst.
Had heul veul problemen met een jongen, die uiteindelijk vanmorgen bijdrdaaide en een Nederland-armbandje voor me heeft gemaakt![]()
![]()
![]()
Dan weet je weer waar je het voor doet
Whaooo restecpquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een spin uit lies d'r haar gepiekt!!
Heus wel aangeraakt met mijn nagelEn toen had ik kippenvel
D'awwwwquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Had heul veul problemen met een jongen, die uiteindelijk vanmorgen bijdrdaaide en een Nederland-armbandje voor me heeft gemaakt![]()
![]()
![]()
Oeh je werk van aan het maken??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben mijn nagels al mooi aan het maken
Dat is zo tof hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:57 schreef Mss het volgende:
Ik heb oranje nagels, maar ik kan niet echt de kroeg in. Wil het wel heel graag.
Mooi oranje met een rood-wit-blauwe frenchquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh je werk van aan het maken??
Ik pleur er straks wat oranjes op en dan vind ik het wel goedMn nagels zien er toch niet uit
:2
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi oranje met een rood-wit-blauwe french![]()
Ik had zo een kind in mijn stage in groep zeven. Iedereen vond het een etter, en hij luisterde nooit, maar bij mij was ie kei liefquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, dat kind is echt niet helemaal goed, maar diep van binnen is het zo'n lieverd.
En zo zijn ze eigenlijk allemaal. Ik hou van dit werk
![]()
En ik zit te twijfelen over oranje nagels, heb er eigenlijk heul geen behoefte aan
beslist niet heet-warm. dus afrika valt af.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah fiets; waar hou je van qua verkansie: Cultuur ? Luieren? Warm ?
Ik had het oranje vannacht al gedaan... had ik beter overdag kunnen doen, ik heb net een half uur zitten clean-uppenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
beslist niet heet-warm. dus afrika valt af.Alle landen en plaatsen waar jongeren komen ook.
NOESquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
En we gaan dus niet naar kroegWant niemand van de vrienden wil/kan
Dusssss nu gaan we bbq-en (thehehe met dit weer) met een groep... 1 probleem. Koppel waar we gaan bbq-en hebben een mupke van anderhalf dus cif mag zijn toeter niet mee
![]()
Omdat het freaking koud isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom heb ik de behoefte om de kachel aan te zetten in juni?
Jongeren en uitgaan mag toch juist niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ah dus meer uitgaan etc... Hmmm... weinig ervaring mee tbh
Rhodos iets voor je? Heb je leuke uitgaansbeurt (bier is wel duur
) euh... nee geen tips verder sorry
Fiets werkt ook in de zorg!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, dat kind is echt niet helemaal goed, maar diep van binnen is het zo'n lieverd.
En zo zijn ze eigenlijk allemaal. Ik hou van dit werk
![]()
En ik zit te twijfelen over oranje nagels, heb er eigenlijk heul geen behoefte aan
Awwww kjoetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had zo een kind in mijn stage in groep zeven. Iedereen vond het een etter, en hij luisterde nooit, maar bij mij was ie kei lief
En toen had ie een pup, en die kwam ie tussen de middag aan me laten zien
Het vervelende van werken met bejaarden lijkt me dat ze steeds dood gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Fiets werkt ook in de zorg!
Sommige bejaarden zijn ook aandoenlijk. De meeste zijn dat niet.
Steeds? Ze gaan maar 1x hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het vervelende van werken met bejaarden lijkt me dat ze steeds dood gaan
Ja voel me al wat beter hoor. Maar het is gewoon kut dat er 50 meter verderop een kroeg is waar al m'n vrienden voetbal gaan kijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja maar eerst uitzieken... En woensdag en vlg week zondag nog een kans
Is dat zo? *schrijft zich in voor bejaardenzorg*quote:
Ow sorry ! Verkeerd gelezen danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jongeren en uitgaan mag toch juist niet?
IJsland?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kinderen die niet helemaal goed zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Geen jongeren reizen / strandvakanties / bier vakanties.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ah dus meer uitgaan etc... Hmmm... weinig ervaring mee tbh
Rhodos iets voor je? Heb je leuke uitgaansbeurt (bier is wel duur
) euh... nee geen tips verder sorry
Nee snap ik... Ik zou ook balen als ik jou wasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja voel me al wat beter hoor. Maar het is gewoon kut dat er 50 meter verderop een kroeg is waar al m'n vrienden voetbal gaan kijken.
Nah het is migraine, dus duurt een dag en dan is het over. Het is meer dat ik vind dat ik het niet kan maken omdat ik ook niet gewerkt heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee snap ik... Ik zou ook balen als ik jou wasOp zo'n dag is het net leuk om onder de mensen te zijn... Maar anders moet je straks even kijken hoe je je voelt; maar niks forceren
Want dan krijg je het morgen en komende week dubbel terug
Ik hou erg van Italiëquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen jongeren reizen / strandvakanties / bier vakanties.
Amerika en dan een grote lege koffer meenemen en voor ons allemaal nagellak mee terug nemenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen jongeren reizen / strandvakanties / bier vakanties.
Ohhh nee snap ik.... en migraine is goed klote... probeer nog wat te slapen dan vooralquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah het is migraine, dus duurt een dag en dan is het over. Het is meer dat ik vind dat ik het niet kan maken omdat ik ook niet gewerkt heb.
Mijn grote lenen? Heb je een leuk project aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kinderen die niet helemaal goed zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten er goeden stoornissen in?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn grote lenen? Heb je een leuk project aan
Van welk merk?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:11 schreef megamandy het volgende:
Ik heb gister met de foundation ook een nieuwe kwast gekocht. En die is zoooo zachtzit er de hele tijd mee te spelen
![]()
Met de meeste mensen bouw ik geen band op... dat zijn echte bejaarden waarvan ik het niet gek vind dat ze niet bij hun kinderen thuiswonen zeg maar....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het vervelende van werken met bejaarden lijkt me dat ze steeds dood gaan
Asperger, faalangst..endezo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zitten er goeden stoornissen in?
nog niet geweest.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hou erg van ItaliëGardameer ooit geweest? Super gaaf ! Weinig jeugd; maar genoeg te doen langs het meer qua boulevards en steden endezulks.
Mja ik ben eik een slechte verkansie aanraadsterMn man zoekt dat altijd uit voor ons
ben ik al geweest.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Amerika en dan een grote lege koffer meenemen en voor ons allemaal nagellak mee terug nemen
Mac, zal heus wel goedkoper te vinden zijn maar mijn andere kwasten zijn daar ook allemaal van en ik vind ze gewokn super fijn werken, dus dan ga ik niet veranderen.quote:
O dat is wel te doen, ik ben erger gewendquote:
Betlijn? En dan vanuit daar door naar Scandinavie met de treinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ben ik al geweest.dat duurt nog wel een aantal jaar voordat ik daar weer naartoe ga.
Fijn dat je zulke mensen hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe niet zo druk aan oppas enzo, maar m`n schoonmoeder neemt altijd alle tijd voor hem, en een vriendin van me is peuterleidster en die kan het ook goed met hem vinden dus als er iets is kan hij bij een van hun terecht. Gelukkig :-)
berlijn is ook wel leuk ja... hmmmquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Betlijn? En dan vanuit daar door naar Scandinavie met de trein![]()
Alleen is het in Scandinavie wel fijn om een auto te hebben. Dat miste ik wel heel erg met interrail.
Nawwwwquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef Loqi het volgende:
Brody eet watermeloengeen verse vis of vlees moeten,, wel fruit en perenwaterijs
faalpousse
nouja, kroepoek is nog vissig in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:52 schreef afivi het volgende:
Ozotics gefaald bij PrettyPolish
Ik zag dat Nailpolish Fashion vandaag ook een speciale EK-kortingscode heeft, komt goed uit met mijn Zoya wish list! *Verder faalt*
[..]
NawwwwDe kat hier is niet zo'n culinaire held en houdt zich vooralsnog bij kroepoek
Ik heb het vermoeden dat katten alles wat hun baasjes eten bij voorbaat al razend interessant vinden. Patat, komkommer, macaroni, rijst, appel-perenvla...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
nouja, kroepoek is nog vissig in ieder geval![]()
Ik bied ze wel eens dingen aan waarvan ik denk dat ze die toch niet lusten als ze staan te schooien..ik ben blijkbaar heel slecht in inschatten wat ze niet lusten
Als ik slagroom gebruik komen hier alle beesten aansnellen op het geluid van de spuitbusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:13 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat katten alles wat hun baasjes eten bij voorbaat al razend interessant vinden. Patat, komkommer, macaroni, rijst, appel-perenvla...
Alle oranje-troep terug in de kastquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nu probeert hij me het poule-systeem uit te leggen, waar hij ook al niet vrolijker van wordt
Vraag of het makkelijker is om van Duitsland of Portugal te winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nu probeert hij me het poule-systeem uit te leggen, waar hij ook al niet vrolijker van wordt
Maar dan moet Arnie weer normaal.quote:
Ik durf nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vraag of het makkelijker is om van Duitsland of Portugal te winnen![]()
Hihi, je zei dat Arnie normaal isquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hihi, je zei dat Arnie normaal is
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef Loqi het volgende:
Maar ik heb wel super lekkere druiven
en unf!
Ik ook, dus ik ga portugal supportenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef megamandy het volgende:
Ik heb gelukkig nog altijd Duits bloed in mij
Die nicht?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo maar soppen op Ronaldo dan
Ik wilde dat net typenquote:
Dat heb je ook allemaal in Berlijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil trouwens wel warm maar inderdaad niet vies-warm, we houden van cultuur, ook van winkelen, en ook niet van te veel bejaarden.
Ik wil wel naar griekenland maar ik krijg Fiets nooit mee
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil oud en nieuw vieren in Berlijn
Of trein, 6 uur, wat op zich best meevalt, zeker omdat je met vliegen eerst een halfuur naar het station moet, uur met de trein naar schiphol, 2 uur van te voren minstens aanwezig zijn, vliegen anderhalf uur, dan nog minstens een uur uittrekken voor het gedoe op het vliegveld...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is waarEven kijken of dat te doen is. En misschien met de bus
Mwehehequote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:17 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend ligt nu al op de bank te snurken.
Misschien moet ik hem écht inruilen voor een jonger exemplaar.
pics!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Wij hebben onze nieuwe tv net aangesloten
Trein is makkelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of trein, 6 uur, wat op zich best meevalt, zeker omdat je met vliegen eerst een halfuur naar het station moet, uur met de trein naar schiphol, 2 uur van te voren minstens aanwezig zijn, vliegen anderhalf uur, dan nog minstens een uur uittrekken voor het gedoe op het vliegveld...
Als Fiets al hier is is het handiger in Amsterdam, maar ik kan ook prima naar Assen, dus dat moeten we dan bekijken, wel een goede om over na te denkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Trein is makkelijkalleen weet ik niet hoe jullie dan zouden reizen er rijdt een ICE vanaf Amsterdam volgens mij? Maar weet niet of dat handig is voor jullie of dat jullie vanaf Assen naar de Duitse grens gaan en daar opstappen.
Ik ben ook altijd met de trein gegaan, vanaf Aachen is het ook 6u met de ICE.
Ook heb je goedkopere reizen (Sparreise) ik had dat uitgerekend zou mij dan in totaal ¤60 p.p. kosten voor een retour(!) en dan was ik 7u en 15 min onderweg dan met de ICE (en 2x overstappen). Voor die snelle verbinding ben je sowieso de dubbele prijs kwijt.
Mijn ouders zijn eens met de bus geweest maar die stoppen weet ik hoe vaak en dat duurde dus heel lang voordat ze in Berlijn waren.
Morgenochtend! Mijn telefoon ligt al boven in de lader.. Maar werkelijk, 46" is wel de bom hoor, ik hoef niet eens meer moeite te doen om te zien wat er gebeurtquote:
Oohquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als Fiets al hier is is het handiger in Amsterdam, maar ik kan ook prima naar Assen, dus dat moeten we dan bekijken, wel een goede om over na te denkenHad ik niet bedacht.
7 uur meer? Of 7 uur 15 in plaats van 6 uur? Want anders doe ik dat wel voor dat uur
Dat is wel heel grootquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Morgenochtend! Mijn telefoon ligt al boven in de lader.. Maar werkelijk, 46" is wel de bom hoor, ik hoef niet eens meer moeite te doen om te zien wat er gebeurten de kleine lettertjes van de menu's zijn nu ook fucking huge
Vind ik liefquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooheerst had ik getypt zoveel meer en daarna weer veranderd maar dus niet helemaal
Met de ICE 5u en 55min, met overstappen maar voor de sparreise 7u en 15min. Dit is dan voor de reis van Aachen naar Berlin.
Ik zou dat echt even goed uitzoekenniet via NS Hispeed maar via de site van de Deutsche Bahn. Kan wel moeilijk te vinden zijn, ik snap hun site pas sinds een paar maanden
(of ze hebben het veranderd waardoor ik het nu wel snap).
En anders wil ik jullie wel helpen met uitzoeken als het ook echt Berlijn wordt
Ja daarom zei ik ook alsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vind ik liefWe zijn nog in de uitvogelfase hoor
Het is ook pas voor over een jaar, maar fiets kwam er opeens mee
We hebben ook wel een aardige woonkamer inderdaad. Het is niet dat je binnenkomt en meteen schrikt van de tv, het is redelijk in verhouding I guess.. Hoewel we van iets van 23" afkomen, dus het is wel even wennenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is wel heel groothebben jullie ook een grote woonkamer dan? Voor mijn kamer heb ik 37" gepakt, groter zou echt te groot zijn voor de ruimte.
Over twee weken vind je dat andere mensen maar een kleine tv hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We hebben ook wel een aardige woonkamer inderdaad. Het is niet dat je binnenkomt en meteen schrikt van de tv, het is redelijk in verhouding I guess.. Hoewel we van iets van 23" afkomen, dus het is wel even wennen
Waarschijnlijk wel. Terwijl wij echt een belachelijk klein ding hadden eigenlijk.. Ik schat dat dit makkelijker went als van dit naar kleinerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Over twee weken vind je dat andere mensen maar een kleine tv hebben
Vriendin van mij ook, maar in haar woonkamer vind ik 'm wel echt heel erg groot.. Maar kweenie hoever jij ervanaf zit?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb 50" maar had em liever groter gehad
mijn woonkamer is groot dus kan makkelijk groter meeeehquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vriendin van mij ook, maar in haar woonkamer vind ik 'm wel echt heel erg groot.. Maar kweenie hoever jij ervanaf zit?
Hehe, lastig wel.. Brengt deze nog wat op?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn woonkamer is groot dus kan makkelijk groter meeeeh
hij is in december gekocht lol ga hem voorlopig nog niet vervangenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hehe, lastig wel.. Brengt deze nog wat op?
Ow, whehe, nee, doe maar niet danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij is in december gekocht lol ga hem voorlopig nog niet vervangen
duuuude dat ding is huge manquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb 50" maar had em liever groter gehad
De tv is hiiiiighquote:Op zondag 10 juni 2012 00:17 schreef Mss het volgende:
Onzen tv in de keuken is kapot. Alles is groen en paars.
LOL!quote:Op zondag 10 juni 2012 00:33 schreef PriemGirl het volgende:
http://diversen.marktplaa(...)derlands-elftal.html
Pehehehe
Wat een liefie!quote:
D'awwwwquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:09 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik fok vandaag na 1 uur niet meer, dan weten jullie dat, ik ga leren voor een tentamen
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:09 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik fok vandaag na 1 uur niet meer, dan weten jullie dat, ik ga leren voor een tentamen
Buiten in het zonnetjequote:Op zondag 10 juni 2012 12:09 schreef Lindytje het volgende:
Priem! Hoe zat het ook alweer met die e-books die jij ergens online had staan?quote:
Succesquote:Op zondag 10 juni 2012 12:09 schreef Lindytje het volgende:
Die had ik doorgestuurd via wetransfer (staan dus niet online)quote:Op zondag 10 juni 2012 12:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Priem! Hoe zat het ook alweer met die e-books die jij ergens online had staan?
Aaw, niet meer?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van die rug die beter ging?
Je gebruikt geen usenet?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Priem! Hoe zat het ook alweer met die e-books die jij ergens online had staan?
Donequote:Op zondag 10 juni 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Als je ze wil; dan stuur even je e-mailadres door. Ik moet ze toch ook nog een keer uploaden voor dico; dus dan stuur ik ze gelijk door naar beide
Awwwwquote:Op zondag 10 juni 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |