SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Jna houd je mond over Ypenburg hè
En studeren in A'dam wordt wel steeds aantrekkelijker, maar nog steeds de knoop niet doorgehaktZoveel twijfels.
![]()
KOM DAN!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef junamii het volgende:
Jna houd je mond over Ypenburg hè
En studeren in A'dam wordt wel steeds aantrekkelijker, maar nog steeds de knoop niet doorgehaktZoveel twijfels.
BZHT REPRESENTING!
Ik zou het doen als ik jou was, want AmsterdamUvA
Jawel, je keek.![]()
Met je kut bzhtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef jna het volgende:
[..]
Daar heeft 1 tandarts zn hele pensioen aan te danken
TandartsenMijn papa
![]()
![]()
Ik droomde pas dat ik bij de tandarts was. Werd ik wakker op mn rug met mn mond helemaal openquote:
Jawel, je keek.![]()
Ik droomde laatst dat ik moest huilen om iets, werd wakker met tranen in m'n ogenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ik droomde pas dat ik bij de tandarts was. Werd ik wakker op mn rug met mn mond helemaal open
Inderdaadquote:Ik zou zelf ook nooit tandarts willen worden.
![]()
Je vader heeft zeker altijd leuke verhalen tijdens het avondeten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik moest huilen om iets, werd wakker met tranen in m'n ogen![]()
[..]
InderdaadIk zou zelf ook nooit tandarts willen worden.
Jawel, je keek.![]()
Dat heeft mijn moeder ook wel op het OK; mensen die het lekker vinden om rectaal speelgoedautotjes in te brengen die er niet meer uit kunnen, hetzelfde met courgettes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Je vader heeft zeker altijd leuke verhalen tijdens het avondeten?
Deathlift or Die.![]()
Niet alleen hij, m'n zus ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Je vader heeft zeker altijd leuke verhalen tijdens het avondeten?Godverquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook wel op het OK; mensen die het lekker vinden om rectaal speelgoedautotjes in te brengen die er niet meer uit kunnen, hetzelfde met courgettes.![]()
![]()
Schatjes ik ga jullie verlaten. M'n vriendin die hier om 22:00 zou zijn, is eindelijk gearriveerd. Liefdesverdriet en ik ga even lief doen en haar troosten.![]()
![]()
Lekker op tijd, is ze Surinaams?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef junamii het volgende:
Schatjes ik ga jullie verlaten. M'n vriendin die hier om 22:00 zou zijn, is eindelijk gearriveerd. Liefdesverdriet en ik ga even lief doen en haar troosten.![]()
Als ze op zoek is naar een rebound, denk aan ons
Jawel, je keek.![]()
Ghehehe nee half Nederlands half Egyptischquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Lekker op tijd, is ze Surinaams?![]()
Als ze op zoek is naar een rebound, denk aan onsMaar standaard een uur later dan afgesproken.
Denk dat ze voorlopig geen man meer wil zien. En zo sad nu, ze heeft nu echt een uur continu gehuild![]()
![]()
Kut voor drquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:40 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehehe nee half Nederlands half EgyptischMaar standaard een uur later dan afgesproken.
Denk dat ze voorlopig geen man meer wil zien. En zo sad nu, ze heeft nu echt een uur continu gehuild
Jawel, je keek.![]()
Denk het ook niet nee. Doen ze daar ook een groot scherm??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik denk ook echt niet dat het vol zal zijn daar op het terras![]()
in de pan hakken die denen! !I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Is toch zonde van de tranen. Blijkt gewoon dat ze niet bij elkaar passen, anders was het niet uit gegaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat raar zeg als iemand huilt als ie liefdesverdriet heeft.If not now, then when.![]()
Mwah. Hij ging vreemd, begrijp haar verdriet best. Zonde van haar tranen, dat wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is toch zonde van de tranen. Blijkt gewoon dat ze niet bij elkaar passen, anders was het niet uit gegaan.Inderdaadquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar is Denemarken sowieso goed
voor, behalve die epische aflevering van Bassie&Adriaan.
Denemarken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef junamii het volgende:
[..]
IKEA is van Zweden
Of begrijp ik je verkeerd?
Jawel, je keek.![]()
NIET NU JUNAMII, NIET NUquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef junamii het volgende:
[..]
IKEA is van Zweden
Of begrijp ik je verkeerd?.
![]()
![]()
Troost me met een glas wortelappelsap.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NIET NU JUNAMII, NIET NU.
[ afbeelding ]![]()
Troost mij verdomme, m'n hart zit in m'n tenen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef junamii het volgende:
[..]
Troost me met een glas wortelappelsap.![]()
1988: In de voorbereiding verloren van Bulgarije en de eerste wedstrijd op het ek verloren. Eindresultaat kampioen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef junamii het volgende:
[..]
Rot op jna, m'n verdriet is te groot voor zulke grapjes
Dus tot nu toe klopt alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
Hmm, sterk staaltje relativerWAT HEB IK HIERAAN LUL.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
1988: In de voorbereiding verloren van Bulgarije en de eerste wedstrijd op het ek verloren. Eindresultaat kampioen.
Dus tot nu toe klopt alles.![]()
IK WEET HET OOK NIET! IK MOET TOCH WAT!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, sterk staaltje relativerWAT HEB IK HIERAAN LUL.
Jawel, je keek.![]()
godverdetyfushoerenzooiI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat dan wel weer grappig is dat ik tegenkwam is het volgende, moest voor m'n portfolio @ school alle relevante shit uploaden van de afgelopen jaren. 90% Staat op m'n PC en de rest op een soort Google Docs van de HvA zodat je met meerdere mensen aan een document kan werken. Zo uploadden wij shit in de 1e klas daarop.
![]()
![]()
Ik zou woensdag bij een Duitse chick thuis gaan kijken. Ik ga denk ik maar afzeggen, voordat ik het hele oorlogsverleden eruit knal in een scheldkanonnadequote:
Jawel, je keek.![]()
BSCW gebruiken mijn studenten ook jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat dan wel weer grappig is dat ik tegenkwam is het volgende, moest voor m'n portfolio @ school alle relevante shit uploaden van de afgelopen jaren. 90% Staat op m'n PC en de rest op een soort Google Docs van de HvA zodat je met meerdere mensen aan een document kan werken. Zo uploadden wij shit in de 1e klas daarop.
[ afbeelding ]![]()
![]()
HAHAquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou woensdag bij een Duitse chick thuis gaan kijken. Ik ga denk ik maar afzeggen, voordat ik het hele oorlogsverleden eruit knal in een scheldkanonnade!
Ik zou ook wel voetbal willen kijken bij Tli.
Gelukkig was dat maar bij 3 projecten ofzo in de 2e, wat een onzinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:38 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
BSCW gebruiken mijn studenten ook ja.
![]()
Iew jouw studenten? op wat voor manier kijk jij dan naar studentes?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:38 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
BSCW gebruiken mijn studenten ook ja![]()
Dat wil jij niet weten schatquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew jouw studenten? op wat voor manier kijk jij dan naar studentes?![]()
![]()
Die van Brazilie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
DAT KAPSEL VAN RONALDO!
!
!
Wat een paradijsvogel.
![]()
Die van Brazilie is wel baas (H)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, die nu op het veld de 4e EK-wedstijd van 2012 gaat spelen.
![]()
GMTAquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mesut Özil.
[ afbeelding ]
Marty Feldman lookin' motherfucker.
[ afbeelding ]quote:![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mesut Özil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alle FOK!king Turken lijken zo mangquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mesut Özil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mesut Özil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jawel, je keek.![]()
Dat is echt pertinent niet waarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:45 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Alle FOK!king Turken lijken zo mang![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Turken en Mocros zijn standard lelijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Turken en Mocros zijn standard lelijk
[ afbeelding ]dit figuur
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik moet echt afzeggen voor woensdag. Ik zit nu al de hitlergroet te doen achter de tv als ik die zingende Duitsers zie
Jawel, je keek.![]()
Ik.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Is ze lekker?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:50 schreef jna het volgende:
Ik moet echt afzeggen voor woensdag. Ik zit nu al de hitlergroet te doen achter de tv als ik die zingende Duitsers zie![]()
Het ontkennen.quote:
Damn fucking slechte wedstrijd, ik moest eigenlijk tot 2 uur werken maar om half 8 mocht ik al naar huis omdat er maar 500 mensen waren ofzo en veel te veel personeel![]()
![]()
Ik zit brakkie kakkie op mn bank.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk voetbal? Of bivakkeer je al/nog in de Melkweg?
Jij gaat naar de melkweg vanavond of zo?
Luchtalarm kan los hoor, Tli is hindabuilding.quote:Nee, vroeg het me af aangezien je vast meubilair bent daarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zit brakkie kakkie op mn bank.
Jij gaat naar de melkweg vanavond of zo?.
![]()
Kus mijn heerlijkheid.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het is heerlijk werken in de horeca als het én goed verloopt én het druk is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Damn fucking slechte wedstrijd, ik moest eigenlijk tot 2 uur werken maar om half 8 mocht ik al naar huis omdat er maar 500 mensen waren ofzo en veel te veel personeel
Voor je het weet ben je klaar
Feyenoord Rotterdam![]()
als je achter de bar staat ofzo ja, ik stond nu debras. Horecamensen weten wel wat een kutwerk dat isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is heerlijk werken in de horeca als het én goed verloopt én het druk is.
Voor je het weet ben je klaar![]()
![]()
Bier voor een euro Nigger. bier voor een euro.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Luchtalarm kan los hoor, Tli is hindabuilding.
[..]
Nee, vroeg het me af aangezien je vast meubilair bent daar.
Hehe eerlijk, het was schandalig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Luchtalarm kan los hoor, Tli is hindabuilding.
[..]
Nee, vroeg het me af aangezien je vast meubilair bent daar.
Maar liefjens, ik ben straks richting Spanje. Wou even gedag zeggen
All good things are wild and free.![]()
Debrasserenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als je achter de bar staat ofzo ja, ik stond nu debras. Horecamensen weten wel wat een kutwerk dat is!!!!
Ik ben blij dat ik van dat soort werk af ben. Bier tappen in ongelofelijke drukte is kwalitatief uitermate teleurstellend als er 1x iets misgaat. Heel je shift naar de tyfus.
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 09-06-2012 21:00:56 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Vergeet geen foto's mee te nemen!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe eerlijk, het was schandalig.
Maar liefjens, ik ben straks richting Spanje. Wou even gedag zeggenFeyenoord Rotterdam![]()
Geniet ook namens mij. Veel plezier dame!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef tliciouz het volgende:
Maar liefjens, ik ben straks richting Spanje. Wou even gedag zeggen![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bier voor een euro Nigger. bier voor een euro.. LAKS is bier ¤5 voor 3 liter, da's een nog betere aanbieding
.
Nicequote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe eerlijk, het was schandalig.
Maar liefjens, ik ben straks richting Spanje. Wou even gedag zeggen. Veel plezier
.
![]()
Met of zonder korting?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bier voor een euro Nigger. bier voor een euro.Feyenoord Rotterdam![]()
LAKS, bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klinkt goed. LAKS is bier ¤5 voor 3 liter, da's een nog betere aanbieding
.
[..]
Nice. Veel plezier
.
![]()
![]()
Personeelsmuntjesquote:
Uiteindelijk heb ik maar 1 uur debras gedaan, half uur gegeten, en de rest beetje doelloos rondgelopen en de wedstrijd gekeken tussen de mensen zodat ik niet opvielquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Debrasseren!!!!
Ik ben blij dat ik van dat soort werk af ben. Bier tappen in ongelofelijke drukte is kwalitatief uitermate teleurstellend als er 1x iets misgaat. Heel je shift naar de tyfus.Echt, flikker op
Veeeeel plezier Tli![]()
![]()
![]()
Kekgast.quote:
Als je ooit bij mijn vaders' zaak komt krijg je een gratis biertje van me.Feyenoord Rotterdam![]()
Yup, bij HvA LWB (Amstelstation)quote:.
Waarom zou hij z'n shoarma helemaal in Rotterdam kaufen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Kekgast.
Als je ooit bij mijn vaders' zaak komt krijg je een gratis biertje van me.![]()
![]()
Ben je geen kelner? Loop je luik?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik maar 1 uur debras gedaan, half uur gegeten, en de rest beetje doelloos rondgelopen en de wedstrijd gekeken tussen de mensen zodat ik niet opvielEcht, flikker op
Veeeeel plezier Tli![]()
Dat soort werk moet je volhouden, dan krijg je achteraf het leukere (barman/kelner/gastvrouw).
Het is dat waar ik werk zij een barman met ervaring nodig hadden anders moest ik ook helemaal onderaan beginnen.
[ Bericht 4% gewijzigd door o.us op 09-06-2012 21:09:40 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Denken dat mijn pa een donerzaak heeftquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup, bij HvA LWB (Amstelstation).
[..]
Waarom zou hij z'n shoarma helemaal in Rotterdam kaufen?
(Als je nou Facebook hebt)
Feyenoord Rotterdam![]()
I know, I know, was een luxere tent toch om zich te differentiëren juist? Heeft 'ie zelf marktonderzoek e.d. gedaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Denken dat mijn pa een donerzaak heeft
(Als je nou Facebook hebt)
![]()
![]()
How the fuck u kno tha?!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know, I know, was een luxere tent toch om zich te differentiëren juist?
Ik heb dat nooit op Feestboek gepost
[ Bericht 11% gewijzigd door o.us op 09-06-2012 21:10:55 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kan mij het echt niet herrineren.
Ik FOK! te veel manIk moet er echt mee kappen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Maar had 'ie nou zelf marktonderzoek gedaan? En hele strategie en die hele mikmak?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:11 schreef o.us het volgende:
Ik kan mij het echt niet herrineren.
Ik FOK! te veel manIk moet er echt mee kappen.
![]()
![]()
Heb geen idee, de laatste twee maanden zag ik 'm altijd enorm geconcentreerd zitten in de studeerkamer en wilde hij niets kwijt. Daarnaast heeft hij het samen met een vriend geopend.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar had 'ie nou zelf marktonderzoek gedaan? En hele strategie en die hele mikmak?
Hoezo, heb je hulp nodig met iets?Aangezien jij CE doet.
Feyenoord Rotterdam![]()
Juist omdat ik CE doe interesseert me zoiets, die bla in de praktijk brengenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb geen idee, de laatste twee maanden zag ik 'm altijd enorm geconcentreerd zitten in de studeerkamer en wilde hij niets kwijt. Daarnaast heeft hij het samen met een vriend geopend.
Hoezo, heb je hulp nodig met iets?Aangezien jij CE doet.
.
Op de zaterdagavond tijdens het EK.
![]()
Normaal doe ik bediening, maar omdat dit nu een evenement was en het enige eten en drinken van de bar en de barbeque kwam moest ik dit doen. Het was of dit, of bij de toiletten, of muntjesverkoop, of barquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben je geen kelner? Loop je luik?
Dat soort werk moet je volhouden, dan krijg je achteraf het leukere (barman/kelner/gastvrouw).
Het is dat waar ik werk zij een barman met ervaring nodig hadden anders moest ik ook helemaal onderaan beginnen.![]()
![]()
Ach, Nederland verloor en heb de afgelopen drie zaterdagavonden gestapt dus nu thuisblijven vind ik hirlak. Plus ik zit aan de loopschijt. Maar ik weet niet waar van. Kkzooiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juist omdat ik CE doe interesseert me zoiets, die bla in de praktijk brengen.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 09-06-2012 21:33:17 ]Feyenoord Rotterdam![]()
TMI. Okquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, Nederland verloor en heb de afgelopen drie zaterdagavonden gestapt dus nu thuisblijven vind ik hirlak. Plus ik zit aan de loopschijt. Maar ik weet niet waar van. Kkzooi![]()
ankergomesI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ga een Surinaams paspoort aanvragen. Dan speel je tenminste nooit een eindtoernooi.Jawel, je keek.![]()
En dan kan je vrouwen bezwangeren en ze vervolgens dumpen, niemand die ervan op kijkt hihaho.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:53 schreef jna het volgende:
Ik ga een Surinaams paspoort aanvragen. Dan speel je tenminste nooit een eindtoernooi.![]()
ik neem aan dta je ook wel onderzoeken doet (externe projecten met/bij echte bedrijven die een probleem hebben met iets), dan breng je het toch al in de praktijk?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juist omdat ik CE doe interesseert me zoiets, die bla in de praktijk brengen.
![]()
![]()
Het zit diep hèquote:Op zondag 10 juni 2012 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan kan je vrouwen bezwangeren en ze vervolgens dumpen, niemand die ervan op kijkt hihaho.. Niet iedereen heeft zulke struggles als jij meegemaakt
.
Klopt, niet helemaal goed verwoord inderdaad, al zijn dat soort projecten vaak fictief van aard of meer een adviesrapport. Met in de praktijk bedoel ik dan daadwerkelijk een onderneming starten vanaf 0quote:Op zondag 10 juni 2012 11:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ik neem aan dta je ook wel onderzoeken doet (externe projecten met/bij echte bedrijven die een probleem hebben met iets), dan breng je het toch al in de praktijk?.
![]()
Zo grappig dat die lach-smiley erachter moest hè.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het zit diep hè. Niet iedereen heeft zulke struggles als jij meegemaakt
.
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het zit diep hè. Niet iedereen heeft zulke struggles als jij meegemaakt
.
If not now, then when.![]()
Ja?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Hè jij. Hoe is het?
Jackie! Ik heb een aflevering van true blood gekeken![]()
En wat vond je??
![]()
Weenie joh.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik neem er eentje van je over
Wie zijn die twee mafketels in je UI?Hai.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Hè jij. Hoe is het?
Jackie! Ik heb een aflevering van true blood gekeken![]()
Goed hoor, met jou?quote:
Deathlift or Die.![]()
Ja hahaha, stiekem best wel leukquote:
Ken jij trouwens 2 broke girls? Ik hoorde er vandaag over, ken de hele serie niet maar het klonk wel leuk.![]()
yoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ook wel goed. Hard gewerkt vandaag, dus beetje moe.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weenie joh.
[..]
Hai.
Goed hoor, met jou?![]()
Ga van fok af en maak je scriptie af gekquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 11-06-2012 01:55:52 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Wat o us zegtI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
. Ben dr al klaar mee nigguh!quote:Op maandag 11 juni 2012 01:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga van fok af en maak je scriptie af gek![]()
ga dan sletjuhs hosselen van vindi
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Eet dan ook eens een keer normale hoeveelheden, endo. Mijn broeken zitten juist te los nuquote:Op maandag 11 juni 2012 07:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik pas m'n pantalon niet meertijd om te cutten
![]()
![]()
Pardon, Fatsoline?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eet dan ook eens een keer normale hoeveelheden, endo. Mijn broeken zitten juist te los nuDeathlift or Die.![]()
Wat ik van jackie allemaal wel niet hoor over jouw eetgedragquote:Ipv dat je het deelt met de armen.
![]()
Ik ben echt gierig tijdens het eten.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ik van jackie allemaal wel niet hoor over jouw eetgedragIpv dat je het deelt met de armen.
Als iemand wat van mijn bord pikt zonder het te vragen word ik agressief.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 11-06-2012 13:39:56 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ik van jackie allemaal wel niet hoor over jouw eetgedragIpv dat je het deelt met de armen.
doen alsof je het afkeurt terwijl je er eigenlijk gewoon nat van wordt als Alpha's 3 borden naar binnen werken.
Deathlift or Die.![]()
Dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben echt gierig tijdens het eten.
Als iemand wat van mijn bord pikt zonder het te vragen word ik agressief.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Had ik vorige week ookquote:Op maandag 11 juni 2012 07:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik pas m'n pantalon niet meertijd om te cutten
.
Waarom zou Jackie het eetgedrag van Etha met jou delen? Jij zit echt te diep in andermans bin'nisquote:Op maandag 11 juni 2012 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
.
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom zou Jackie het eetgedrag van Etha met jou delen? Jij zit echt te diep in andermans bin'nis.
Not sure if stupid or just stupid.
![]()
Geen niggergenes hier schuldig voor. Enkel je bieries.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zeg jij met je striemen waar de gemiddelde Siberische tijger jaloers op isquote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen niggergenes hier schuldig voor. Enkel je bieries..
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Not sure if stupid or just stupid.
![]()
Dat krijg je als je supernatural growth hebt. Ik ben gewoon een übermensch.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg jij met je striemen waar de gemiddelde Siberische tijger jaloers op is.
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat krijg je als je supernatural growth hebt. Ik ben gewoon een übermensch.![]()
![]()
wat heeft die lescott toch een gigantische kutkop![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wel gogo England btw
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
When he was five years old, Lescott was struck by a car, suffering severe head injuries leaving scarring on his forehead.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:31 schreef ThaTim het volgende:
wat heeft die lescott toch een gigantische kutkop![]()
Ribery speelt nu ook toch? Die is net iets erger.
When he was two years old, he and his family were involved in a car accident in his hometown, colliding with a truck. Ribéry suffered serious facial injuries that resulted in over one hundred stitches and left two long scars down the right side of his face.![]()
Ja, ging ook direct even wikipedia checken, maar Lescott zou zo mee kunnen doen aan Star Trek ofzo man
.
Ribery is beter voor rol als middeleeuwse verkrachter ofzoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
gvd teringaids nasriI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Frankrijk zonder Barthez, Lizerazu, Trezeguet en Henry. Mooiere wedstrijd dan Italië - Spanje wel, dit.
![]()
heb altijd hekel aan franse nationale elftal gehadI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik breek je.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Agos.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef ThaTim het volgende:
heb altijd hekel aan franse nationale elftal gehad![]()
Juist m'n favoriet op WK'squote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef ThaTim het volgende:
heb altijd hekel aan franse nationale elftal gehad. Na Nederland en Brazilië
.
Spanje en Portugal![]()
![]()
. Onverwerkt zeer
.
![]()
team straalt geen enkele sympathie uit manquote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juist m'n favoriet op WK's. Na Nederland en Brazilië
.
Spanje en Portugal![]()
![]()
.
portugal en spanje mogen ook opflikkeren jaI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
IK VERGAT ZIDANE GEWOON.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
team straalt geen enkele sympathie uit man![]()
![]()
ZINEDINE ZIDANE
![]()
![]()
![]()
![]()
hij was een baas ja, maar '98 hadden ze zo godverdomme veel geluk he. Dat had het toernooi van Nederland moeten zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IK VERGAT ZIDANE GEWOON.![]()
![]()
ZINEDINE ZIDANE
![]()
In 98 moest je nog met speelgoedauto's spelenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hij was een baas ja, maar '98 hadden ze zo godverdomme veel geluk he. Dat had het toernooi van Nederland moeten zijn.![]()
![]()
heb het WK 98 boek van Kees Jansma verslonden als kindquote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In 98 moest je nog met speelgoedauto's spelen
Ik had zo'n officiële WK-bal, en een speelschema-kalender, en nog wel meer shitquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hij was een baas ja, maar '98 hadden ze zo godverdomme veel geluk he. Dat had het toernooi van Nederland moeten zijn.. Volgens begon voor mij ook de tijd dat ik bewust voetbal begon te kijken tijdens dat WK
.
Niet iedereen was 4 jaar oud in '98..quote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In 98 moest je nog met speelgoedauto's spelen.
![]()
o jij ook :pquote:Op maandag 11 juni 2012 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Huh ik zie als laatste post van dWc maar ik zie die hele post niet?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Game, set and match.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet iedereen was 4 jaar oud in '98...
O nu zie ik hem opeens welquote:I know, maar als het goed is was tim toen 5 of 6, daarom.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet iedereen was 4 jaar oud in '98...
![]()
Ondertussen lachen zij ons hard uit als dikke miljonairs.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:12 schreef JackieBrown het volgende:
Vind het zielig dat ze/jullie Lescott en Ribery lelijk noemen, kunnen zij toch niks aan doen :sJawel, je keek.![]()
Dat vast en zeker jaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ondertussen lachen zij ons hard uit als dikke miljonairs.![]()
http://www.franksnoekshoujemuil.nl/quote:Op maandag 11 juni 2012 19:19 schreef jna het volgende:
Die Frank Snoeks is wel echt by far de irritantste commentator![]()
![]()
vijf jaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O nu zie ik hem opeens wel
[..]
I know, maar als het goed is was tim toen 5 of 6, daarom.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ja iddquote:Op maandag 11 juni 2012 19:19 schreef jna het volgende:
Die Frank Snoeks is wel echt by far de irritantste commentatorI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Siers ' Koekoek ' de Vos moet voor nos werken!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:38 schreef ThaTim het volgende:
Ja, ging ook direct even wikipedia checken, maar Lescott zou zo mee kunnen doen aan Star Trek ofzo man
If not now, then when.![]()
Oekraïne heeft wel een bazenvolkslied zeg.
Maak pics en gooi ze op jullie Tumblr, daar staat toch al jullie vunzig materiaalquote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
Chicks touchen terwijl ze proberen te studeren.
![]()
Komt door steeds terugkerende triestigheidquote:Op maandag 11 juni 2012 22:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze SC is stervende, gr gr de lever en het de nieren.:
![]()
![]()
![]()
Heineken of Grolsch in een zin.Ik ken weinig mensen die het allebei lekker vinden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Niks mis meequote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef drumstickNL het volgende:
Heineken of Grolsch in een zin.Ik ken weinig mensen die het allebei lekker vinden.
![]()
![]()
Wat is met fernandez?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
is te zuur geworden.quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Of naar facebookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:09 schreef RickoKun het volgende:
Komt omdat jullie faalhazen allemaal naar de KLB SC zijn gegaan![]()
![]()
MUIL TOEquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doodgegaan, kan wel gesloten worden denk ikThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ook laten we het hebben over dat ik straks maar wat bacardi razz moet gaan halen want het is dinsdag![]()
![]()
Nieuwe wrap ofzo? Nog nooit eerder gezien volgens mij. En die saus van die potatoe wedges is kibbelingsaus
!
![]()
hoezo niet zelf maken dan, Ruff¿quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe wrap ofzo? Nog nooit eerder gezien volgens mij. En die saus van die potatoe wedges is kibbelingsaus
!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
juminelle is op vakantie,geen hosselkansen hier meer enzoquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kfc?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef ThaTim het volgende:
[..]
juminelle is op vakantie,geen hosselkansen hier meer enzo
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Thanks Fatsoline©quote:.
Lol @ commentator na het zien van een kussend stelletje op de tribune, "en is liefde niet mooier dan punten op het EK?". Man, wat wil ik graag het antwoord hierop vanuit de woonkamer van de gemiddelde man horen
.
![]()
Ik heb die antwoord. Pm 4 dollah en ik maak het overquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks Fatsoline©.
Lol @ commentator na het zien van een kussend stelletje op de tribune, "en is liefde niet mooier dan punten op het EK?". Man, wat wil ik graag het antwoord hierop vanuit de woonkamer van de gemiddelde man horen
.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
"het is maar een spelletje"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Thanks Fatsoline©.
.
Jawel, je keek.![]()
Jawelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef jna het volgende:
Hey junamii, koop jij wel eens iets bij de blokker of Hema in ypenburg?Was vandaag nog in die Hema. Why?
![]()
Die Antwoordquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb die antwoord. Pm 4 dollah en ik maak het over. Eendagsvliegen
.
Liefde neem ik aan?quote:Welk man antwoord dat nou
! Gewoon luidkeels "NEE. HAAL BIER ER FRITUUR, WIJF!" oid.
![]()
Theepot gekocht?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef junamii het volgende:
[..]
JawelWas vandaag nog in die Hema. Why?
http://www.rtl.nl/compone(...)st_in_theepotten.xmlJawel, je keek.![]()
Nee man, punten! Liefde kan je daarna nog 2 jaar aan doen. Behalve op zondagmiddag en bij doordeweekse cl wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die Antwoord. Eendagsvliegen
.
[..]
Liefde neem ik aan?Welk man antwoord dat nou
! Gewoon luidkeels "NEE. HAAL BIER ER FRITUUR, WIJF!" oid.
Jawel, je keek.![]()
Sowieso wel dat ik pussy zou skippen voor een EK-wedstrijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef jna het volgende:
[..]
Nee man, punten! Liefde kan je daarna nog 2 jaar aan doen. Behalve op zondagmiddag en bij doordeweekse cl wedstrijden..
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef jna het volgende:
[..]
Theepot gekocht?
http://www.rtl.nl/compone(...)st_in_theepotten.xml![]()
![]()
![]()
Gelukkig kom ik alleen in de Hema voor pennen en shit.
Echt ypenburg weer. Godver![]()
![]()
Wat. Echt waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso wel dat ik pussy zou skippen voor een EK-wedstrijd.
![]()
![]()
aantal groepswedstrijden zou ik wel kunnen laten schieten hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso wel dat ik pussy zou skippen voor een EK-wedstrijd.
Voor en na NL-DUI mag je me gewoon WhatsAppen voor een bootycall hoorquote:
Ja oké, maar dé wedstrijden sowieso niet hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
aantal groepswedstrijden zou ik wel kunnen laten schieten hoor.
![]()
Gewoon beide toch
Ik ben al voorzienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor en na NL-DUI mag je me gewoon WhatsAppen voor een bootycall hoor![]()
![]()
![]()
op plein of in kroeg is 't misschien niet slimste ideequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
In de pauze gwn in een dixie lolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
op plein of in kroeg is 't misschien niet slimste idee* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
heb het gevoel dat we OF afgeschoten worden en met 4-0 verliezen, OF we na een prachtige wedstrijd met 3-2 winnenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben gewoon best zenuwachtig voor morgen al.
morgen gaat aanvoelen als 72 uur
Jawel, je keek.![]()
Denken dat ik een stuk plastic gebruik om mezelf seksueel te plezierenquote:
Voorzien van seks, geen solo seks
En nu gaan we het hebben over voetbal.![]()
Van persie of Huntelaar?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Denken dat ik een stuk plastic gebruik om mezelf seksueel te plezieren
Voorzien van seks, geen solo seks
En nu gaan we het hebben over voetbal.Jawel, je keek.![]()
Sneijder 9e minuut, loeihard in de kruising. Vervolgens nogmaals in de 33e minuut vanuit een vrije trap, onderkant lat en erin. Özil scoort begin 2e helft en houdt het spannend tot de laatste minuut, waarin Huntelaar (gewisseld voor van Persie in de rust) er eentje inkopt. Nederland wint met 3-1quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef ThaTim het volgende:
heb het gevoel dat we OF afgeschoten worden en met 4-0 verliezen, OF we na een prachtige wedstrijd met 3-2 winnen.
![]()
Knap?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik vind van Persie en Huntelaar gewoon niet knap.Daar ging het helemaal niet om.
Vrouwen.
![]()
Het ging ook niet om knap natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik vind van Persie en Huntelaar gewoon niet knap.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Knap?Daar ging het helemaal niet om.
Vrouwen.
Ik hoef ze ook niet in m'n bed.quote:![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zou je prefereren als spits in het NL elftal?
[..]
Aandoenlijk dit.Ohquote:van Persie dan, ondanks slechte prestatie tegen Denemarken.
![]()
Niemand, allemaal lelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:28 schreef jna het volgende:
Maar ok, wie mag er dan wel in je bed komen liggen van het NL elftal?![]()
Weet je wie wel echt een fml momentje heeft? Ruud Gullit. Het is al kut als je vrouw vreemdgaat. En naar die andere gast toegaan om te knokken heeft ook geen zin, want het is Badr Hari
Jawel, je keek.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:34 schreef jna het volgende:
Weet je wie wel echt een fml momentje heeft? Ruud Gullit. Het is al kut als je vrouw vreemdgaat. En naar die andere gast toegaan om te knokken heeft ook geen zin, want het is Badr HariEven mezelf crossposten, ze is pas 33quote:! Nu al bijna zo'n ouwe, uitgeleefde kop
.
![]()
Ja ik had dr ook veel ouder ingeschat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Even mezelf crossposten, ze is pas 33! Nu al bijna zo'n ouwe, uitgeleefde kop
.
Jawel, je keek.![]()
Ghehehe.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef jna het volgende:
[..]
Wacht, dus al die vrouwen vallen niet op hun uiterlijk?Mwah, hij is wel oke ja.quote:![]()
En nu een kostenpost minder, dus hij hoeft ook niet meer zo veel snabbels te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan deze ouwe baas, over een paar maanden 50.
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
beetje fotos van mij van afgelopen zondag posten.quote:
Hardop gelachen, waarheidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef jna het volgende:
[..]
En nu een kostenpost minder, dus hij hoeft ook niet meer zo veel snabbels te doen.
![]()
Ik wist niet dat jij semi-naakt op Internet stond manquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
beetje fotos van mij van afgelopen zondag posten..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo, van Persie, van der Wiel, de Jong
Luuk de Jong. Alleen jij weer.
![]()
Mijn schouderpartij is veel smakelijker.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij semi-naakt op Internet stond man.
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hij heeft ietsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Geintje natuurlijk, Nigel de Jong. Altijd al een kwaaimang geweest
.
Normaal geilt iedereen op Affelay ofzo
![]()
![]()
Het is wel kut voor Nigel. Die moet elke keer dat het Nederlands elftal naar een andere tijdzone vliegt al z'n 10 rolexen verzettenJawel, je keek.![]()
Heb mezelf zojuist een mohawk aangemeten bij de kapper, mijn moeder's eerste reactie "Waarom heb je een negerkapsel genomen"![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:55 schreef o.us het volgende:
Heb mezelf zojuist een mohawk aangemeten bij de kapper, mijn moeder's eerste reactie "Waarom heb je een negerkapsel genomen"![]()
![]()
Jouw moeder. Pics
![]()
![]()
Mwah. Vind dan alleen van der Wiel wel oke. Van Persie heeft echt een rotkop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo, van Persie, van der Wiel, de Jong![]()
Vinden wel meer mensenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef junamii het volgende:
[..]
Mwah. Vind dan alleen van der Wiel wel oke. Van Persie heeft echt een rotkop.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: