SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Jna houd je mond over Ypenburg hè
En studeren in A'dam wordt wel steeds aantrekkelijker, maar nog steeds de knoop niet doorgehaktZoveel twijfels.
![]()
KOM DAN!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef junamii het volgende:
Jna houd je mond over Ypenburg hè
En studeren in A'dam wordt wel steeds aantrekkelijker, maar nog steeds de knoop niet doorgehaktZoveel twijfels.
BZHT REPRESENTING!
Ik zou het doen als ik jou was, want AmsterdamUvA
Jawel, je keek.![]()
Met je kut bzhtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef jna het volgende:
[..]
Daar heeft 1 tandarts zn hele pensioen aan te danken
TandartsenMijn papa
![]()
![]()
Ik droomde pas dat ik bij de tandarts was. Werd ik wakker op mn rug met mn mond helemaal openquote:
Jawel, je keek.![]()
Ik droomde laatst dat ik moest huilen om iets, werd wakker met tranen in m'n ogenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef jna het volgende:
[..]
Ik droomde pas dat ik bij de tandarts was. Werd ik wakker op mn rug met mn mond helemaal open
Inderdaadquote:Ik zou zelf ook nooit tandarts willen worden.
![]()
Je vader heeft zeker altijd leuke verhalen tijdens het avondeten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik moest huilen om iets, werd wakker met tranen in m'n ogen![]()
[..]
InderdaadIk zou zelf ook nooit tandarts willen worden.
Jawel, je keek.![]()
Dat heeft mijn moeder ook wel op het OK; mensen die het lekker vinden om rectaal speelgoedautotjes in te brengen die er niet meer uit kunnen, hetzelfde met courgettes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Je vader heeft zeker altijd leuke verhalen tijdens het avondeten?
Deathlift or Die.![]()
Niet alleen hij, m'n zus ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Je vader heeft zeker altijd leuke verhalen tijdens het avondeten?Godverquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook wel op het OK; mensen die het lekker vinden om rectaal speelgoedautotjes in te brengen die er niet meer uit kunnen, hetzelfde met courgettes.![]()
![]()
Schatjes ik ga jullie verlaten. M'n vriendin die hier om 22:00 zou zijn, is eindelijk gearriveerd. Liefdesverdriet en ik ga even lief doen en haar troosten.![]()
![]()
Lekker op tijd, is ze Surinaams?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef junamii het volgende:
Schatjes ik ga jullie verlaten. M'n vriendin die hier om 22:00 zou zijn, is eindelijk gearriveerd. Liefdesverdriet en ik ga even lief doen en haar troosten.![]()
Als ze op zoek is naar een rebound, denk aan ons
Jawel, je keek.![]()
Ghehehe nee half Nederlands half Egyptischquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Lekker op tijd, is ze Surinaams?![]()
Als ze op zoek is naar een rebound, denk aan onsMaar standaard een uur later dan afgesproken.
Denk dat ze voorlopig geen man meer wil zien. En zo sad nu, ze heeft nu echt een uur continu gehuild![]()
![]()
Kut voor drquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:40 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehehe nee half Nederlands half EgyptischMaar standaard een uur later dan afgesproken.
Denk dat ze voorlopig geen man meer wil zien. En zo sad nu, ze heeft nu echt een uur continu gehuild
Jawel, je keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |