quote:
Ik presenteer Hoerige Nel :quote:
quote:Hallo geile mannen ik ben Nel een gewoon lekker hoerig huisvrouwtje. Omdat ik altijd geil ben ben ik de prostitutie ingegaan. Als je bij mij komt dan geef ik je eerst een geile opwarm massage, uiteraard ben ik naakt, je heerlijke geile pik masseer ik met mijn mond,dus ik pijp je tot je op springen staat en als je super geil bent dan moet je me heerlijk afneuken. Ik ben gewend veel en iedere dag een paar keer klaar te komen. Wel vraag ik een vergoeding van 65,- euro voor een heel uur.Ik ontvang je van s'morgens 10:00 uur tot sávonds 21:00 uur. Ik woon in de directe omgeving van Capelle aan de IJssel en voor een afspraak kan je mij bellen op
06-44413229. Ik hoop je spoedig te mogen verwennen.
Geile kusjes Nel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik presenteer Hoerige Nel :
[..]What theSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef eens gewoon antwoord zonnestraal
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jouw zonnestraaltje was.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah jij doet iets waar de zon niet schijnt
Ja!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand vanavond rond een uurtje of 6 een potje homefront?
Haha ja man, dat topic is sowieso weer eenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik dacht al WTF, totdat ik het terug las.
De nacht ervoor zat je mn naam te sherlock holmesen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja man, dat topic is sowieso weer eenwaard
Ja dat was toen zonnestraaltje van mequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
De nacht ervoor zat je mn naam te sherlock holmesen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat was toen zonnestraaltje van me![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |