Maakt allemaal niet uit wat je doet als je maar voor 6 uur vanavond wakker bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 04:06 schreef Pixell het volgende:
Ik zit nog steeds op de hockeyzo maar eens richting huis en dan een hele dag slapen..
Jup, alles spelfouten en shit eruit gehaald.quote:
Slaaplekker maumau, ik ben200m van huis! Morgen de wekker voor nl denquote:Op zaterdag 9 juni 2012 04:24 schreef Kutstudent het volgende:
Danku. Ik ga nu proberen te slapen. Good night.
Whats up Gquote:
quote:
Ik presenteer Hoerige Nel :quote:
quote:Hallo geile mannen ik ben Nel een gewoon lekker hoerig huisvrouwtje. Omdat ik altijd geil ben ben ik de prostitutie ingegaan. Als je bij mij komt dan geef ik je eerst een geile opwarm massage, uiteraard ben ik naakt, je heerlijke geile pik masseer ik met mijn mond,dus ik pijp je tot je op springen staat en als je super geil bent dan moet je me heerlijk afneuken. Ik ben gewend veel en iedere dag een paar keer klaar te komen. Wel vraag ik een vergoeding van 65,- euro voor een heel uur.Ik ontvang je van s'morgens 10:00 uur tot sávonds 21:00 uur. Ik woon in de directe omgeving van Capelle aan de IJssel en voor een afspraak kan je mij bellen op
06-44413229. Ik hoop je spoedig te mogen verwennen.
Geile kusjes Nel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik presenteer Hoerige Nel :
[..]What theSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |