Hij heeft ook gebatst.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef FerryNL het volgende:
Op de 1 of andere manier vind ik dit best zielig om naar te kijken.
Je weet gewoon dat die man nooit iemand zal krijgen, en hij ziet er gewoon echt niet uit.
Dit heb ik ook wel een beetjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef FerryNL het volgende:
Op de 1 of andere manier vind ik dit best zielig om naar te kijken.
Je weet gewoon dat die man nooit iemand zal krijgen, en hij ziet er gewoon echt niet uit.
Meneertje op z'n kop! Geniaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Nu kan ik me van die boekjes herinneren die ik vroeger las. Je had onder andere meneertje kletskous en andere types. Volgens mij zat er ook een meneertje wreetzak/eet veel of iets in die trant. Deze man doet me hier sterk aan denken.
quote:
Ja dat idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetjeHet heeft iets heel droevigs.
Moet wel een vreselijk gedrocht van een vrouw zijn.quote:
Dat zeker.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel een beetjeHet heeft iets heel droevigs.
Heeft ie gezegd in een filmpje. Geloof het ook niet helemaalquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:50 schreef Michielos het volgende:
Iedereen die man uitlachen..... om zichzelf omhoog te lullen. Fokkers.. dit is gewoon zoals jullie ook zijn hoor
Durf te wedden dat 95% van de fokkers er ongeveer zo uit ziet
Nou ik ben niet knap maar ik zie er echt totaal niet zo uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:50 schreef Michielos het volgende:
Iedereen die man uitlachen..... om zichzelf omhoog te lullen. Fokkers.. dit is gewoon zoals jullie ook zijn hoor
Opblaaspoppen tellen niet nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:50 schreef Zenato het volgende:
[..]
Heeft ie gezegd in een filmpje. Geloof het ook niet helemaal
Dafuq hommoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:50 schreef Michielos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |