huh hoe dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:40 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Ik zit in zijn video..Ging helemaal stuk.
Meen je dit nouquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef HSG het volgende:
Hij heeft wel een punt. Doe je een keer niet aardig krijg je meteen een ban terwijl je overal op Fok! "kk dit" en "kk dat" tegen kom of talloze andere beledigingen van users naar users toe.
Waarschijnlijk komt ie in beeldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh hoe dan?
hoe zit je in die video bedoel ik
nu wil ik jou ook wel zien, ik weet dat je in het bb topic post maar ik kan er niet veel bij halen. 75kg max?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Stil toch jong; na die foto in US mag je niet meer brospeak praten.
Het enige punt dat hij heeft is dat ze hier heel inconsequent modden. Verder natuurlijk onzin dat hij genegeerd zou worden omdat hij te aardig is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef HSG het volgende:
Hij heeft wel een punt. Doe je een keer niet aardig krijg je meteen een ban terwijl je overal op Fok! "kk dit" en "kk dat" tegen kom of talloze andere beledigingen van users naar users toe.
Nu weet ik zeker dat je een grafkop hebt met je obsessie voor gewicht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:47 schreef Kroc het volgende:
[..]
nu wil ik jou ook wel zien, ik weet dat je in het bb topic post maar ik kan er niet veel bij halen. 75kg max?
Ik ben geen 'ie'. Maar ja, ik kwam in beeld. Heel cool ditdatquote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben geen 'ie'. Maar ja, ik kwam in beeld. Heel cool ditdat
okquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben geen 'ie'. Maar ja, ik kwam in beeld. Heel cool ditdat
ja en hij zit zich nu af te trekken op enorme stijging in het aantal views -_-quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:14 schreef sinepedraap het volgende:
Wat een ongelooflijke shitload aan troep heeft die gast. Heeft die dat echt allemaal deze maand gedaan?![]()
ach ik neem het maar voor lief dit soort opmerkingen, het wordt zomer. Ecto's worden mondig enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Het enige punt dat hij heeft is dat ze hier heel inconsequent modden. Verder natuurlijk onzin dat hij genegeerd zou worden omdat hij te aardig is.
[..]
Nu weet ik zeker dat je een grafkop hebt met je obsessie voor gewicht.
Ach c'mon man; je kunt toch wel tegen een grapje. Flink blijven trainen, met dat gewicht ben je binnen een half jaar in een goede shape je weet toch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:52 schreef Kroc het volgende:
[..]
ach ik neem het maar voor lief dit soort opmerkingen, het wordt zomer. Ecto's worden mondig enzo
Maar goed dat jij een bonk spieren bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:52 schreef Kroc het volgende:
[..]
ach ik neem het maar voor lief dit soort opmerkingen, het wordt zomer. Ecto's worden mondig enzo
linkje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit is toch die gast die allemaal reviews ook deed en even een cola fles van 2 liter achterover slaat in 1 keer?
eeh whut?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit is toch die gast die allemaal reviews ook deed en even een cola fles van 2 liter achterover slaat in 1 keer?
Kzit even via mobiel op internet dus zoeken is even lastig. Maar hij is ook bij Man bijt Hond voorbij gekomenquote:
yup en het hele euroshopper assortiment test.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |