SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:32 schreef Kroc het volgende:
[..]
zoiets kan ik me dus herinneren en toen was het een mocrochickie met dikke wenkbrauwen
het komt fucked up dom over. Ergste is dat je geen invloed hebt over waar je geboren bent ofzo. Limburgs accent is gewoon vreselijk hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:46 schreef KreKkeR het volgende:
Dat accent, zelfs erger dan mijn familie in Limburg
Ik hoorde die man die als eerst wordt geinterviewd vanmorgen ook op de radio. Ik dacht toen dat het een grap was en direct daarna zei de radiocommentator iets als "nee, ik doe geen typetje na, dit was echt"![]()
Maar dat meisje, dat accent komt echt dom over, maar wel aandoenlijk en schattig
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:45 schreef ThaTim het volgende:
Aan de neus te zien is het geen Meloewa. Tevens praat ze niet zo, Meloewa hinnikt meer.
Het is gezellig hoor. Maar die accenten kunnen echt niet. Voor de ergste variant zou ik naar omgeving Heerlen/Parkstad gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:50 schreef Piye het volgende:
Dat accent.
Toch maar eens een bezoekje aan Lembugh gaan brengen.
Ik zat een keer met een vriend in de trein van Den Haag naar huis en voor ons zat een stel Limburgers een gesprek te voeren. Wij hebben echt de hele reis lang zitten lachen om dat accent (we hadden wel truffels op dat speelde ook mee).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het is gezellig hoor. Maar die accenten kunnen echt niet. Voor de ergste variant zou ik naar omgeving Heerlen/Parkstad gaanDan cringe je pas echt
Ja, vooral als je lacht. Vreselijk is het.quote:
Ja , klopt. Als ik het echt overdreven hoor (zoals Glow in Holland in da Hood), moet ik ook lachen en 3 sec later komt het besef: Kenker.. zo praat ik dus ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zat een keer met een vriend in de trein van Den Haag naar huis en voor ons zat een stel Limburgers een gesprek te voeren. Wij hebben echt de hele reis lang zitten lachen om dat accent (we hadden wel truffels op dat speelde ook mee).
ja net een heksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, vooral als je lacht. Vreselijk is het.
Om eerlijk te zijn vind ik alle zware accenten dom overkomen. Plat Amsterdams ook, maar dat klinkt wel weer echt gezellig en geeft een gevoel van 'straatwijsheid'. Terwijl dat Limburgs echt dom, onwetend en naief op mij overkomt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
het komt fucked up dom over. Ergste is dat je geen invloed hebt over waar je geboren bent ofzo. Limburgs accent is gewoon vreselijk hoor
nee, je wordt pas een heks als je gaat schreeuwenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef MAHL het volgende:
Het klinkt ook schattig jaVandaar dat Meloewa volgens mij ook een hele lieve meid is
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, je wordt pas een heks als je gaat schreeuwen
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Edit: Ik vind het trouwens zelf ook wel schattig klinken. Zat ook met zo'n Limburgs meisje in de klas. Je kreeg echt zin om haar telkens in haar wangetjes te knijpen.
Ach zo denken veel niet Limbo's erover. Ik als Limbo denk er zelfs nog zo overquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik alle zware accenten dom overkomen. Plat Amsterdams ook, maar dat klinkt wel weer echt gezellig en geeft een gevoel van 'straatwijsheid'. Terwijl dat Limburgs echt dom, onwetend en naief op mij overkomt.
Maar ik hoorde wel eens een of andere professor op de radio in plat Amsterdams praten en toen had ik ook echt zoiets van 'wtf??? hij klinkt heel dom, maar inhoudelijk komt hij slim over'
Maar goed, dit is natuurlijk puur een gevoel en absoluut geen feit
Vrouwen en hun jaloeziequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Het is een beetje zoals Chantal Janzen; redelijk leuk zolang ze d'r mond maar dichthoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |