Apart eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja alles gelukt:
* Bank --> adreswijziging
* Etos --> Zonnebril
* Hoogvliet --> eten
KlaarWas niet zo druk, had tegenwind
Ja, is me schoonheidsslaapje.quote:
* vannelle weet nog spinnewiel te koop, 1x gebruikt in een sprookjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, is me schoonheidsslaapje.
Het werkt alleen niet
Beauty is in the eye of the beholder....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het werkt alleen niet
Misschien moet je je dan maar prikken aan een spinnewiel, 100 jaar slapen en wakker gekust worden door een prinses?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het werkt alleen niet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle weet nog spinnewiel te koop, 1x gebruikt in een sprookje
Gelukkig is mijn vrouw slechtziend.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder....
Hahahaaa, zat ik ook aan te denken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan maar prikken aan een spinnewiel, 100 jaar slapen en wakker gekust worden door een prinses?
Ja, was wel grappig dat we hetzelfde dachten hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahaaa, zat ik ook aan te denken.Mss. dat wat langer slapen helpt.
* Merlijn rubber hamer zoekt.....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahaaa, zat ik ook aan te denken.Mss. dat wat langer slapen helpt.
Omdat je het te gezellig met ons vindt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn rubber hamer zoekt.....
Waarom zit ik nog steeds op kantoor?
Dat móet het wel zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Omdat je het te gezellig met ons vindt?
quote:
Ik heb hem geeneens uitgepaktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:58 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 vanmorgen haar toilettas uitgepakt heeft en hem straks weer in mag pakken & moet bedenken hoe ze haar spullen meeneemt in 1 rugtas..
Volgens mij heb je Pulver geraakt.....hij's zo stil....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn rubber hamer zoekt.....
Waarom zit ik nog steeds op kantoor?
Die doet poging twee voor zijn schoonheidsslaapje....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgens mij heb je Pulver geraakt.....hij's zo stil....
Dan geniet ik maar even van de gezelligheid want vrouw komt zo thuis en de heg is niet gedaan.quote:
Ooo jee!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan geniet ik maar even van de gezelligheid want vrouw komt zo thuis en de heg is niet gedaan.
Dan zal ik haar dat morgen even haarfijn uitleggen....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan geniet ik maar even van de gezelligheid want vrouw komt zo thuis en de heg is niet gedaan.
Je kan ook via mij rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die doet poging twee voor zijn schoonheidsslaapje....
Hmmmz. 8 km file.
Ja zeg, ik hou me bezig.quote:
quote:
Als je dat zou willen doen graag!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan zal ik haar dat morgen even haarfijn uitleggen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |