Noted. Excuus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Crutch het volgende:
SSS, lapohunten wordt niet echt gewaardeerd.
Zit er een autonummer op?quote:
Ja, er zit een autonummer op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zit er een autonummer op?Ik ben een n00b. De TT bleef verder wel staan namelijk.
Kut, najah! 148 was toch voor mietjes!quote:
die 3 posts. Er zijn altijd mensen die hem niet vol willen maken. Dan juist prettig als iemand anders dat wel wil doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Crutch het volgende:
SSS, lapohunten wordt niet echt gewaardeerd.
Ik moest ook even in m'n ogen wrijven bij het zien van het TT idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
Ik ben even weg, en gelijk zijn jullie crutch aan het vullen.
Dat staat erbij he, als je een nieuwe aanmaaktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zit er een autonummer op?Ik ben een n00b. De TT bleef verder wel staan namelijk.
dit soort teksten zijn voor mij redenen om eens de TT te lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest ook even in m'n ogen wrijven bij het zien van het TT idd.
Mijn gedachte!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
die 3 posts. Er zijn altijd mensen die hem niet vol willen maken. Dan juist prettig als iemand anders dat wel wil doen
Niet gezien!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Dat staat erbij he, als je een nieuwe aanmaakt
Het maakt mij geen fuck uit, het mag gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
die 3 posts. Er zijn altijd mensen die hem niet vol willen maken. Dan juist prettig als iemand anders dat wel wil doen
Ik heb er alleen geen note voor gekregen. Wat ik dan wel uitermate teleurstellend vind.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef Crutch het volgende:
Het maakt mij geen fuck uit, het mag gewoon niet.
Wat zeg je dat soort dingen toch altijd vriendelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zeg je dat soort dingen toch altijd vriendelijk
Nu geloof ik je helemaal niet!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef Crutch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef Crutch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:55 schreef ovoxo het volgende:
Topics vullen met onzin. Dus pas maar op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik kreeg laatst ook gezeik omdat ik met één post extra het topic volgooide.quote:
Eerst maar eens structureel LaPo's hunten, vooralsnog is dat nog niet het geval zo te zienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb er alleen geen note voor gekregen. Wat ik dan wel uitermate teleurstellend vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |