Dominee, zowel Diederik Stapel als D. Smeesters waren dominee.quote:
http://support.google.com(...)?hl=en&answer=185833quote:Google needs a so called ‘application specific password’. On your initiative, Google will generate and store this password, and show it to you once.
Welke filter precies? Want ik zit ook op een paar mailing lists van @uvt.nl. En als je matched op e.g. *@uvt.nl dan matched hij ook wanneer een nadere recipient @uvt.nl heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:16 schreef BigSmurf het volgende:
Wat een aids qua instellingen, die nieuwe mailbox.
EDIT: Okee krijg wat, ik forward gewoon naar m'n eigen Gmail met een filter dat ie meteen het label "UvT" krijgt. Al dat gezeik met 2-step verification.![]()
Ik heb twee from-filters ingesteld, een *@uvt.nl en een *@tilburguniversity.edu. Ik sorteer niks wat van de universiteit komt, dus dat werkt voor mij best.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:37 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Welke filter precies? Want ik zit ook op een paar mailing lists van @uvt.nl. En als je matched op e.g. *@uvt.nl dan matched hij ook wanneer een nadere recipient @uvt.nl heeft.
Zelfs de titel. :/quote:Long live the democracy
Random comma?quote:You see, the country that is considered the birthplace of democracy, does not allow its citizens living abroad to vote.
Gelukkig maar. Etc.quote:I am not going to comment to the results.
En dat terwijl ze "Business Communication and Digital Media" studeert.quote:
Dat zijn ook van die vrouwen die niets zinnigs te melden hebben, maar toch iets willen melden.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:04 schreef NightH4wk het volgende:
Die blogs van Katerina in Univers zijn om van te huilen kwa woordgebruik, grammatica, etc. :/
[..]
Zelfs de titel. :/
[..]
Random comma?
[..]
Gelukkig maar. Etc.
Dat was om jou te trollen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:32 schreef Muis006 het volgende:
Waarom nou weer specifiek 'vrouwen' en niet gewoon 'mensen'? Alsof mannen dat nooit doen.
Waar moet / kan je dat invoeren? Ik werk namelijk nooit met filters / labelsquote:Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik heb twee from-filters ingesteld, een *@uvt.nl en een *@tilburguniversity.edu. Ik sorteer niks wat van de universiteit komt, dus dat werkt voor mij best.
Inloggen op gmail, radertje klikken rechts, instellingen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar moet / kan je dat invoeren? Ik werk namelijk nooit met filters / labels
de mailadressen zijn toch onveranderd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:34 schreef automatic_ het volgende:
Jemie... Die nieuwe mailadressen zijn echt lelijk
Een 9,5.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:13 schreef Friek_ het volgende:
Met een beetje geluk heb ik een 10 voor mijn tentamen rechtsfilosofie B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |