Dat wilde ik net zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WaaromFriek_ is toch quite a catch?
Heb al iemand geregeld, toch bedankt.quote:
Werkt dat? Nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef GlowMouse het volgende:
je kunt ook gewoon mailen en naar de inzage gaan
Tuurlijk, ik zou niet weten waarom niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:54 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb al iemand geregeld, toch bedankt.
[..]
Werkt dat? Nog nooit geprobeerd.
"Sorry, je staat niet op de lijst, dus je hebt pech". Zo'n antwoord verwacht ik dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou niet weten waarom niet.
Niet geschoten, altijd misquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
"Sorry, je staat niet op de lijst, dus je hebt pech". Zo'n antwoord verwacht ik dan.
quote:PRIO 1 WANDELBOSLAAN/RINGBAAN WEST TILBURG Herbezetting (INC: 01) (Beknelling: ) (HERB TB: )
Helemaal gemist!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Punten zijn net online gekomen, 8,0. Niet slecht.
Ja dat inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bahbah, ook nog iemand die gewoon rustig op het fietspad aan het fietsen was.
Dat doe je toch niet inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bahbah, ook nog iemand die gewoon rustig op het fietspad aan het fietsen was.
Hij reed dus aardig snel. Was wellicht onwel geworden.quote:Nadat hij de vrouw had geschept, reed de 81-jarige Tilburger met zijn wagen tegen een lantaarnpaal en een abri en sloeg over de kop.
quote:'Weer hoogleraar betrapt op fraude'
AMSTERDAM - De Erasmus Universiteit in Rotterdam verdenkt opnieuw een van haar hoogleraren van fraude.
Dat maakt de school later maandag bekend, meldt NRC Handelsblad. Het gaat om de van oorsprong Vlaamse hoogleraar consumentengedrag Dirk Smeesters. Vorig jaar werd ook al een hoogleraar van de Erasmus Universiteit betrapt op fraude.
Een integriteitscommissie deed maandenlang onderzoek naar het werk van Smeesters. Het rapport wordt maandag gepresenteerd. Smeesters is sinds 2007 verbonden aan de Rotterdam School of Management, onderdeel van de Erasmus Universiteit. Hij werd daar vorig jaar hoogleraar.
In het afgelopen jaar kwamen al verschillende andere gevallen van wetenschapsfraude aan het licht. Zo bleek de Tilburgse wetenschapper Diederik Stapel jarenlang onderzoeksdata zelf te hebben verzonnen.
Ook kwamen er twee gevallen van gesjoemel met onderzoeksgegevens bij UMC St Radboud in Nijmegen boven water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |