quote:Your opt-out request has been received.
Instead of the university Google mailbox you want all your university mail to be sent to the following private mail address: ---.
ik kreeg net een mailtje dat ik de eerste gebruiker van het opt-out systeem benquote:
Wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe hoog het percentage buitenlandse t.o.v. nederlandse studenten op de tilburgse uni ligt?
En hoeveel Duitse studenten zijn er?
Te veel Aziaten en weinig Duitsers.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe hoog het percentage buitenlandse t.o.v. nederlandse studenten op de tilburgse uni ligt?
En hoeveel Duitse studenten zijn er?
Voorgaande jaren had ik interesse, nu niet meerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef PiepsoDJ het volgende:
Afgelopen nacht zijn de cijfers om precies 0:30 uur bijgewerkt, aldus de automatische cijfer checker die ik er vannacht op heb laten lopen.
Zijn jullie overigens geïnteresseerd in koppeling tussen je UvT collegerooster en je Google / Hotmail Agenda (automatisch geupdate elke 24u via ical)?
En... in hoeverre is de OP nog actueel?
mooi, gaat in de OPquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef PiepsoDJ het volgende:
Afgelopen nacht zijn de cijfers om precies 0:30 uur bijgewerkt
nerdquote:, aldus de automatische cijfer checker die ik er vannacht op heb laten lopen.
Zijn jullie overigens geïnteresseerd in koppeling tussen je UvT collegerooster en je Google / Hotmail Agenda (automatisch geupdate elke 24u via ical)?
Waarom heb je dan geen eigen mailserver?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef PiepsoDJ het volgende:
Thehe, ach als Informatie Management student moet je wat..
Ik heb het nooit gebruikt, maar dacht dat hij als extra agenda erbij kwam. Het zou dan logisch zijn als die ook regelmatig bijgewerkt wordt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef PiepsoDJ het volgende:
Thehe, ach als Informatie Management student moet je wat..
De uni biedt nu alleen de mogelijkheid aan om je rooster eenmalig te importeren. Een automatische (elke 24 uur verversende) oplossing biedt de uni nog niet, dus die heb ik zelf maar geschreven voor de studievereniging. Draai er nu wat beta proeven mee.
quote:Iemand (ik gok voornamelijk bachelor studenten) bekend met http://www.exampredict.nl ?
Ha ha. Hier is TiU zeker niet blij mee, kan ik voorspellen.quote:Je wachtwoord wordt niet opgeslagen, en is dus ook niet inzichtelijk voor de beheerder(s).
hodfr, gemistquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:59 schreef GlowMouse het volgende:
http://universonline.nl/2(...)-praten-over-stapel/
dan was ik hem nooit kwijt geweestquote:
Jammer. In die preview zag je hem ook even buiten lopen in het donker, en als mijn sensatielust het van fatsoen wint, had ik hem wel even voor de camera willen zien:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was echt extreem kort en voegde niet echt iets toe aan wat al bekend was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |