Jawel dat heb ik gedaan maar dat is geen studielinkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:14 schreef Muis006 het volgende:
http://www.tilburgunivers(...)vt/doorgaan-stoppen/
Die link onderaan, die doet het niet? Of moeten jullie het anders doen
Maar ik hoor van iedereen dat dat moet? Naja het zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb echt nog nooit studielink gebruikt voor zover ik weet
Jup.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef Pranjicc het volgende:
Als ik het goed begrijp moet je voor het herinschrijven
- bij dat MySis een hokje met herinschrijven aanvinken.
- een machtiging formulier opsturen.
That's it?
Nee. Niet nodig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik hoor van iedereen dat dat moet? Naja het zal wel goed zijn
Heb je al ooit meegedaan aan de COMAProulettequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:24 schreef Pranjicc het volgende:
Kind kan de was doen dan
Ik zag tot mijn grote vreugde dat de StuFi gewoon door loopt, dus daar hoef ik ook niks meer aan te doen. Ik keek op tegen de dag dat ik dit allemaal moest gaan regelen, maar het valt voorlopig mee
Ja, woensdag weer toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef Muis006 het volgende:
Heb je al ooit meegedaan aan de COMAProulette?
Nee. Het klinkt ontzettend vervelend, dus dat wil ik graag zo houdenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je al ooit meegedaan aan de COMAProulette?
Als je werkgroepen hebt, fat chancequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:26 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Nee. Het klinkt ontzettend vervelend, dus dat wil ik graag zo houden
Werkcolleges ja. Ik heb dat COMAP uberhaupt nog nooit gebruikt.quote:
Je moet je inschrijven voor vakken via COMAP, niet via de personal study guidequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Werkcolleges ja. Ik heb dat COMAP uberhaupt nog nooit gebruikt.
Een snelle klik naar BB leert mij dat je je daar kan aanmelden voor vakken, maar voor het eerste jaar gebruikte ik (en de rest van mijn TIK-groepje) daar Personal Study Guide voor. Hopelijk kan dat weer, want COMAProulette klinkt niet echt vermakelijk
In het eerste jaar word je automatisch ingedeeld in groepen, het tweede jaar e.v. moet je zelf je groepen kiezen en die vastleggen via COMAP.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Werkcolleges ja. Ik heb dat COMAP uberhaupt nog nooit gebruikt.
Een snelle klik naar BB leert mij dat je je daar kan aanmelden voor vakken, maar voor het eerste jaar gebruikte ik (en de rest van mijn TIK-groepje) daar Personal Study Guide voor. Hopelijk kan dat weer, want COMAProulette klinkt niet echt vermakelijk
Pffffquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In het eerste jaar word je automatisch ingedeeld in groepen, het tweede jaar e.v. moet je zelf je groepen kiezen en die vastleggen via COMAP.
Nee, dat verschilt per vak. Je kan via COMAP zien voor welke groepen je je aan moet melden en op welke datum/hoelaat. Dit kan je zien als je de vakken hebt gekozen in je ESG, dus dat moet je eerst doen. Wordt bij je eerstejaarsintroductie uitgelegd als het goed is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
PffffGoed dat jullie dit zeggen dan, anders was ik flink de mist in gegaan.
En dat is woensdag? Hoe weten jullie dat allemaal? Leuk dat de UVT mij zo goed op de hoogte houdt
Aha. Maar eh.... ESG?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, dat verschilt per vak. Je kan via COMAP zien voor welke groepen je je aan moet melden en op welke datum/hoelaat. Dit kan je zien als je de vakken hebt gekozen in je ESG, dus dat moet je eerst doen. Wordt bij je eerstejaarsintroductie uitgelegd als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |