Ik had dat ook altijd hoor. Ik was blij als het vakantie was, maar vond het ook leuk om weer te beginnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je leven draait dus alleen om studie? Zoek een hobby of vrienden.
Oh echt? Ik heb je dit keer niet gezienquote:
Nee, maar naast mijn studie heb ik daar tijd zat voorquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je leven draait dus alleen om studie? Zoek een hobby of vrienden.
Je kunt het blijkbaar overmaken als je het volledige bedrag in één keer wil betalen. Dan maar gewoon een brief postenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.tilburgunivers(...)collegegeld/betalen/
24 euro, dat valt nog best mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:16 schreef GlowMouse het volgende:
De administratiekosten bij betaling in gedeeltes is best hoog, als je daar even aan rekent.
Ik heb dit vorig jaar ook moeten doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:42 schreef Pranjicc het volgende:
Ik ben me aan het inschrijven voor het tweede jaar van mijn bachelor studie en ik moet blijkbaar een machtigings formulier per post opsturen naar de UVT. Ik kan me echter niet herinneren dat ik dat vorig jaar ook heb gedaan. Weet iemand of het ook digitaal kan of moet dat per se per post (das zo'n gedoe....)?
Ah, dan zal het allemaal wel goed komenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb dit vorig jaar ook moeten doen.
Ik kan nog steeds niks met studielink dus daar word ik ook een beetje nerveus vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Ah, dan zal het allemaal wel goed komen![]()
Ik vind inschrijven en zo toch altijd een nerveus gedoe. Ik ben nooit helemaal zeker dat alles klopt.
Niet? Ik heb het vd week geregeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niks met studielink dus daar word ik ook een beetje nerveus van
Toen ik gewoon inlogde deed ie t niet, via de link in die mail wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het moet op je 'to do' list komen toch?
Ik heb nog geen mail gehad en er staat dit:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen ik gewoon inlogde deed ie t niet, via de link in die mail wel.
In je google mail nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail gehad en er staat dit:
Je hoeft op dit moment zelf geen acties te ondernemen. Houd wel de voortgangsindicatoren van je verzoek tot inschrijving in de gaten via "mijn opleidingen" en volg verzoeken die je via de e-mail krijgt direct op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |