Wat wil jij kwijt dan ?quote:
Nee johquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sjaan jij moet toch geen 10 kilo kwijt zeker?
Ik schrok alquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee johIk zou niet eens weten waar het zou moeten verdwijnen
en een lol dat ze daar had gisteren. Het schijnt er erg gezellig te zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef tliciouz het volgende:
Nou zeg ik vast iets wat jullie waarschijnlijk al lang wisten maar ik kom RenRen net tegen op beautylab wat leuk!
Ik zie ineens haar foto net ja, super grappig!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en een lol dat ze daar had gisteren. Het schijnt er erg gezellig te zijn geweest.
Je zag er goed uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:04 schreef RenRen- het volgende:
Ja! Ze had zo veel lakjes ontvangen dat ze vroeg of mensen wilden helpen, en mij leek het wel leuk
RenRen for the WinWinquote:
dat zeg ik ook altijd.quote:
Thanksquote:
Nog niet, ik heb o.a floam gedaan en een paar duochromesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Welke foto's zijn jouw handen? Of staan die er nog niet op?
Oh vandaar dat je gisteren riep dat je Floam wildequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Nog niet, ik heb o.a floam gedaan en een paar duochromes
ik las spermaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG REN HEEFT SERENA AANGERAAKT EINZ!
Zijn daar ook foto's van?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
jij leest wat je wil lezen.quote:
teveel gedaan of gewoon toevallig ruk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zo goed als mijn rug gister was, zo ruk is het vandaag
Ik ben gestoord, I knowquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij leest wat je wil lezen.
ik verdenk de bank van de burenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
teveel gedaan of gewoon toevallig ruk?
Ja, eerst vond ik er niets aan, maar op mijn nagels vind ik hem echt heel vetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je gisteren riep dat je Floam wilde
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schaar, ligt er bij jou toevallig een emoslinger klaar?quote:Home » Prive
vr 08 jun 2012, 09:26
Joan Franka verklaart afgang
van onze redactie
AMSTERDAM - Joan Franka zegt dat falende apparatuur de oorzaak is geweest van haar weinig succesvolle optreden tijdens de halve finale van het Eurovisie Songfestival in Bakoe.
posten die pics van je tieten dan!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben gestoord, I know
En het is vrijdag, dus dan mag alles
oppasbank = ev0lquote:
Alles mag, niks moetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
posten die pics van je tieten dan!
Astu!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:15 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)klaart_afgang__.html
[..]
Schaar, ligt er bij jou toevallig een emoslinger klaar?
PICS OR GTFOquote:
Dank u!quote:
mag niet van Yvonne en consortenquote:
dat is een leugen!quote:
Zeer feministischquote:Een schattige kanten jurk van VILA in feministisch model met gemarkeerde taille.
He bah niet weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zo goed als mijn rug gister was, zo ruk is het vandaag
Ze draagt geen BH?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Lolwhut
[ afbeelding ]
[..]
Zeer feministisch
Fijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
He bah niet weer![]()
Mijn broer mag vandaag naar huisnu moet ie 4 weken rust houden anders is er grote kans dat het terug komt. Moet er niet aan denken, heb me gister ingelezen over bloedvergiftiging (bewust niet eerder omdat we dondersgoed wisten dat ie in levensgevaar was) maar wat een bitch is dat zeg
Nu dus eens positief nieuws
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Lolwhut
[ afbeelding ]
[..]
Zeer feministisch
als feministisch hetzelfde is als 'neuk me gevoelloos'....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
Lolwhut
[ afbeelding ]
[..]
Zeer feministisch
1 foto maar, de rest is niet ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:32 schreef Diconnected het volgende:
Foto's van Ren: http://www.beautylab.nl/2012/06/vrolijke-budget-zomerlakjes/
Dat zou fijn zijn!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Contractverlenging is er door volgens mijn baas!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
JAAAAAAAAAA morgen extra velen bier om het te vieren?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
wat gaan we morgen doen? Voetbal kijken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA morgen extra velen bier om het te vieren?![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeee!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Super dat ie naar huis mag!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
He bah niet weer![]()
Mijn broer mag vandaag naar huisnu moet ie 4 weken rust houden anders is er grote kans dat het terug komt. Moet er niet aan denken, heb me gister ingelezen over bloedvergiftiging (bewust niet eerder omdat we dondersgoed wisten dat ie in levensgevaar was) maar wat een bitch is dat zeg
Wat leuk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:32 schreef Diconnected het volgende:
Foto's van Ren: http://www.beautylab.nl/2012/06/vrolijke-budget-zomerlakjes/
Oeh tofquote:
Jaaaaaaaaaaa dikke jeej voor jouquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zekerquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
P-a, ik heb ook bloedvergiftiging gehad ooit. Komt wel goed met je broer, daar gaan we gewoon voor!
Wat ga je zien?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef Diconnected het volgende:
Oh Ren geloof dat ik het niet ga redden om met je naar de stad te gaanmoet allemaal dingen nog doen hier thuis en ga vanavond naar het theater
Oke, gaan we een andere keer?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef Diconnected het volgende:
Oh Ren geloof dat ik het niet ga redden om met je naar de stad te gaanmoet allemaal dingen nog doen hier thuis en ga vanavond naar het theater
Oh dankjequote:
Fashion, een stuk van de Vlaardingse theatergroep, vriendin vroeg of ik meegingquote:
Yes! Volgende week ergens?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, gaan we een andere keer?Want vind het wel een leuk idee!
[..]
Oh dankjeIk ben vooral blij met de kleur, het kapsel niet zo.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
He bah niet weer![]()
En jij zei: You like what you see there boy??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Mss het volgende:
Ik wilde net gaan zeuren over het feit dat wehkamf geen specificatie aangeeft over de ophaaltijden. Ze zouden tussen 12 en 18 uur komen.
Maarrr de wehkamf neger stond net al aan de deur. Ik nog in pyama. En het stond mn tetten te checken
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Mss het volgende:
Ik wilde net gaan zeuren over het feit dat wehkamf geen specificatie aangeeft over de ophaaltijden. Ze zouden tussen 12 en 18 uur komen.
Maarrr de wehkamf neger stond net al aan de deur. Ik nog in pyama. En het stond mn tetten te checken
.
Leeeeeukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Mss het volgende:
In het kader van snellen beslissingen nemen vanwege de korting. ik heb net dezon jurk gekocht!
http://www.evans.co.uk/we(...)d=209427&pageSize=24
Het was een neger....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En jij zei: You like what you see there boy??*wink wink nudge nudge*
Ain't nothing in there for you!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:06 schreef Mss het volgende:
.
Ik vind hem ook heel leuk! En fijn om te weten dat er ruimte is voor mn tetten. Ik hoop echt dat deze past!quote:
Dan nogquote:
Van die rushes op je tieten, net of er een bus slagroom op leeg is gespotenquote:
ja ik zoomde er op in en toen had ik hetzelfde iddquote:
dat jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van die rushes op je tieten, net of er een bus slagroom op leeg is gespoten
Dat ! En vooral als je al huge tieten hebt; moet je niet nog meer ruffles en dinges er op hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ! En vooral als je al huge tieten hebt; moet je niet nog meer ruffles en dinges er op hebben
Sien is niet meer kapotquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef Lindytje het volgende:
Sien begint me alweer te vervelen
Iedere 5 minuten een aai komen halen
Oehhh yay voor genezende sienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:29 schreef RenRen- het volgende:
Iemand met grote borsten die strapless wel echt aankan? Zo'n BH geeft toch heel weinig steun?
Dat lijkt mij nou ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:29 schreef RenRen- het volgende:
Iemand met grote borsten die strapless wel echt aankan? Zo'n BH geeft toch heel weinig steun?
quote:
Jaa!!!quote:
Neverquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:29 schreef RenRen- het volgende:
Jaaaquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
ah, de baas van de baas heeft het nu ook bevestigd. Jeuj! Drink al het bier!
Dankjewelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
P-a, wat fijn van het goede nieuws
Enne, skjoe!!!![]()
![]()
Yay voor contract!!!
Kak, als ik vanavond niet had moeten werken, was ik al je bier op komen drinkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Supertof! Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Eindelijk! Goed nieuws joh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:28 schreef Lindytje het volgende:
Wasser mis met je kapsel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, gaan we een andere keer?Want vind het wel een leuk idee!
[..]
Oh dankjeIk ben vooral blij met de kleur, het kapsel niet zo.
Gekkie t is toch zo weer wat langer gegroeid?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja weet niet, het zit zo slecht ofzo? Net te kort en net te driehoekig
Dat zeg je gewoon omdat je associaties hebt met slagroo op tetten!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik vind dat jurkje met die slagroom wel leuk...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat zeg je gewoon omdat je associaties hebt met slagroo op tetten!
Nee, nooit gedaan ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat zeg je gewoon omdat je associaties hebt met slagroo op tetten!
Ik heb wel 5 zwarte jurkjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan ook.
Ik vind zwart leuk. En jurkjes. En tieten.
En tieten? hoe zit het met de tittlers?quote:
Ik heb nauwelijks tetten en ik doe het al nauwelijksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:29 schreef RenRen- het volgende:
Ff een quote uit een ander topic gehaald Dicoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja komt wel goed, zien we dan wel![]()
Ik ga werken in de DrieMaasStede, in Schiedam, weet niet of dat je wat zegt?Maar is verzorgingstehuis, dus ga daar schoonmaken, met ouwe dakkies beppen en eten rondbrengen en bardiensten draaien geloof ik
Morgen strapless Winning Ways dressquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks tetten en ik doe het al nauwelijksSteun is niet zo het probleem, vind het gewoon niet lekker zitten.
Die zijn ook goed heurquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En tieten? hoe zit het met de tittlers?
Ja lijkt me ook erg leuk, ouwe mensjes zijn soms best leukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ff een quote uit een ander topic gehaald Dico![]()
Maar klinkt als leuk werk! Ik heb iets soortgelijks gedaan tijdens mijn studie en was echt heel leuk om te doen!
doe ze de groetenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Morgen strapless Winning Ways dress![]()
Met bolero en zeau want voelt toch ongemakkelijk
Ik denk dat ik hem morgen aandoe als gewoon de shirt variant zeg maar met een broek eronder, denk toch niet dat ik hem aandurf als op die fotoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Morgen strapless Winning Ways dress![]()
Met bolero en zeau want voelt toch ongemakkelijk
Ik denk dat ik ook nog een witte legging pak of zo en dan witte bolero. Maar we kijken binnen in cafe dus zal wel ok zijn denkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hier den v-dress... op spijkerbroek want het wordt heul niet warm
Heerlijk toch? No more worries for you!quote:
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gefeli Skjoe
En yay voor pa haar broer! Hopelijk komt t niet terug
Ik vind 'm leuk! Hoop dat hij je goed staat!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Mss het volgende:
In het kader van snellen beslissingen nemen vanwege de korting. ik heb net dezon jurk gekocht!
http://www.evans.co.uk/we(...)d=209427&pageSize=24
Nee niet sadnessquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
De eerste keer sinds 2006 dat ik ergens langer dan een jaar mag blijven. Royal sadness
ja ik, maar no way dat ik dat aantrek met een strapless BH ofzo, die dingen steunen voor geen meter. Maar een torselet wel en kleedt ook heel mooi afquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:29 schreef RenRen- het volgende:
Koffietijdquote:Sterretje hoopt dat zijn kersverse relatie de zomer overleeft. "Het is tot nu toe hartstikke leuk, maar we gaan een zware tijd tegemoet omdat ik heel veel moet draaien als dj."
Dit vertelt de realityster, die eigenlijk Tony Wyczinski heet, vrijdag in Koffietijd.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:29 schreef milka82 het volgende:
Omg, ik MOET deze hebben (hmm, kan hem alleen niet aan naar mijn werk, staat zo raar naar ouders van mijn leerlingen toe) maar mijn maat uitverkocht.....
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A9_AMV_527419/
Mouwski kouwskiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koffietijd
En ik moet bij zijn echte naam altijd denken aan Mike Wazowski
[ afbeelding ]
H&M hangt vol met zulke shirtjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:29 schreef milka82 het volgende:
Omg, ik MOET deze hebben (hmm, kan hem alleen niet aan naar mijn werk, staat zo raar naar ouders van mijn leerlingen toe) maar mijn maat uitverkocht.....
Ik werk al sinds 2006 bij dezelfde werkgever. En als je weet welke werkgever dat is, dan is dat net zo'n wonder.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
De eerste keer sinds 2006 dat ik ergens langer dan een jaar mag blijven. Royal sadness
Siens inhaalslagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:32 schreef Lindytje het volgende:
Ennnnn dat was alweer de tweede bak brokken voor sien vandaag![]()
ohai!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
![]()
jay voor SQ en PA en voor Sien ook nog
o en hallo
Grotere H&M's, New Yorkers, C&A's e.d.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef milka82 het volgende:
[..]
niet sulks toch? Ik vind het een ideaal no nonsense shirt....
Really?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:29 schreef milka82 het volgende:
Hij is leuk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:36 schreef milka82 het volgende:
maar het ging mij om de print... dat peukie, die blik....
Jeah really... Ik ben namelijk niet zo'n meisje meisje... geen hakken, grote oorbellen oid. Het liefst een spijkerbroekje en een tshirtquote:
Kan ie er niet nog over onderhandelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer had een aanbod gekregen voor een andere baan, pittig assessment gehad en 3 gesprekken. Overal doorheen gekomen, van beide kanten heel enthousiast.
Krijgt hij een salaris aangeboden wat 1600 onder zijn huidige salaris ligt en zonder leaseauto![]()
![]()
![]()
JA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
jij snapt er niks vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Grotere H&M's, New Yorkers, C&A's e.d.
Misschien niet per se Amy erop, of is dat juist wat je wilt?
Je kunt alitjd nog een blanco ding kopen en de print erop strijken?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:38 schreef milka82 het volgende:
[..]
My sistah! Dees moeten we gewoon hebben, hahaha! Voor naar Piet!
hij heeft gezegd dat hij wel wat teleurgesteld was en dat ze met een serieuzer bod moeten komen, hij heeft geen tegenbod gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan ie er niet nog over onderhandelen?
dat klopt op zich wel ja, is dat erg?quote:
true wel een beetje schraal inderdaad zoveel moeite in gestoken en dan zo'n bod krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij heeft gezegd dat hij wel wat teleurgesteld was en dat ze met een serieuzer bod moeten komen, hij heeft geen tegenbod gedaan.
Maar weinig kans hoor, dat hij er even 2000,- bij gaat timmeren door te onderhandelen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
net als mensen die vinden dat een wolvenshirt en een slayershirt in hetzelfde segment vallen.... ze zijn toch zwart met een printje?
Ja, echt!!! Ze was ook wel 4 kilo afgevallen.... ze weegt nu 19 en volgens de DA mag ze 30 wegenquote:
19 kilo maar? Dat kalf??????quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt!!! Ze was ook wel 4 kilo afgevallen.... ze weegt nu 19 en volgens de DA mag ze 30 wegen![]()
Oh dat vind ik op zich niet erg. Ik heb alleen niks met amyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jeah really... Ik ben namelijk niet zo'n meisje meisje... geen hakken, grote oorbellen oid. Het liefst een spijkerbroekje en een tshirt
ja, van beide kanten, voor hun is het ook wel een beetje zonde van de tijd en moeite.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
true wel een beetje schraal inderdaad zoveel moeite in gestoken en dan zo'n bod krijgen
VETMESTEN!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt!!! Ze was ook wel 4 kilo afgevallen.... ze weegt nu 19 en volgens de DA mag ze 30 wegen![]()
ik ben nu aan het hunten, mut maat L hebben....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou die andere pakken van courtney, omdat het kon
Gewoon dunquote:
* BBQ-kip in een hoekje gaat liggen krassen met een vork omdat een mes niet voorradig isquote:
of gewoon S kopen en je midi aantrekkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef milka82 het volgende:
[..]
ik ben nu aan het hunten, mut maat L hebben....
Met name haar?quote:
Zo'n bod is idd wel heel erg karigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, van beide kanten, voor hun is het ook wel een beetje zonde van de tijd en moeite.
Als ze het niet zien zitten ofzo, geef dat dan eerder aan en kom hier meer zo'n schamel bod...
Nee even zo laten nog, is tof voor Halloweenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon dun
Je kan nu echt al haar botten voelen... ze heeft nooit meer dan 24 gewogen though, ze is altijd dun geweest
Maar nu ze toch zo veel honger heeft maar even goed vetmesten
Ja, voorheen was het idd allemaal haar, viel heul niet op dat ze dun wasquote:
Die vind ik dan wel weer tofquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou die andere pakken van courtney, omdat het kon
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee even zo laten nog, is tof voor Halloween![]()
Skelethont!
Die schrikt heul geen kindjes af... Die gaat blij staan kwispelen 'AAI MIJJHIJJJJ'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee even zo laten nog, is tof voor Halloween![]()
Skelethont!
glow in the dark lak op de tandjes smeren en laten grijnzenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die schrikt heul geen kindjes af... Die gaat blij staan kwispelen 'AAI MIJJHIJJJJ'
ja hij was/is ook beledigd, kwam pissig thuis.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo'n bod is idd wel heel erg karig
Zelf beledigend zou ik het vinden...
Dat jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die schrikt heul geen kindjes af... Die gaat blij staan kwispelen 'AAI MIJJHIJJJJ'
ik ben nu wel benieuwd wat ie nu in godsnaam verdientquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja hij was/is ook beledigd, kwam pissig thuis.
Dus ik zei tegen hem "ze kunnen het proberen toch, het werk is leuk, misschien ben jij dan net wel de sukkel die erin trapt", maar goed dan nog.. misschien dat een groentje daar in trapt onder het mom van ervaring opdoen, staat goed op CV, opklimmen.
Maar hij is daar net even iets te oud en ervaren voor (gelukkig).
Ja.... gelukkig wel ja!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja hij was/is ook beledigd, kwam pissig thuis.
Dus ik zei tegen hem "ze kunnen het proberen toch, het werk is leuk, misschien ben jij dan net wel de sukkel die erin trapt", maar goed dan nog.. misschien dat een groentje daar in trapt onder het mom van ervaring opdoen, staat goed op CV, opklimmen.
Maar hij is daar net even iets te oud en ervaren voor (gelukkig).
+datquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben nu wel benieuwd wat ie nu in godsnaam verdient
D'awwwquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
glow in the dark lak op de tandjes smeren en laten grijnzen
Nou... laat ons zeggen dat ze 2000 aanboden... iemand van zijn leeftijd die 3600 bruo verdient. Kan toch?quote:
nee was per maand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
2000 is een starterssalaris, daar solliciteer je toch niet op met veel ervaring?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou... laat ons zeggen dat ze 2000 aanboden... iemand van zijn leeftijd die 3600 bruo verdient. Kan toch?
I dunno; niet dat ik ooit zo'n bedragen zal zien
lijkt mij fucking scaryquote:
Ik weet toch heul niet of dat wel bij de sollicitatie stondquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2000 is een starterssalaris, daar solliciteer je toch niet op met veel ervaring?
1600 eronder, wtffffffffffquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer had een aanbod gekregen voor een andere baan, pittig assessment gehad en 3 gesprekken. Overal doorheen gekomen, van beide kanten heel enthousiast.
Krijgt hij een salaris aangeboden wat 1600 onder zijn huidige salaris ligt en zonder leaseauto![]()
![]()
![]()
hij werd gevraagd voor een gesprek, er stond geen vacature ofzo, dus ook geen salarisindicatiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2000 is een starterssalaris, daar solliciteer je toch niet op met veel ervaring?
HA I WIN !!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij werd gevraagd voor een gesprek, er stond geen vacature ofzo, dus ook geen salarisindicatie
Alsof je dat dan serieus gaat overwegen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
Hoezo zou jij dat niet zien dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou... laat ons zeggen dat ze 2000 aanboden... iemand van zijn leeftijd die 3600 bruo verdient. Kan toch?
I dunno; niet dat ik ooit zo'n bedragen zal zien
kwam toevallig op zijn pad, hij hoeft niet weg, zit prima. Maar het klonk als een leuke uitdaging, allemaal hoogopgeleide nerdjes bij elkaar die complexe projecten zouden gaan doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alsof je dat dan serieus gaat overwegen ja
Wil hij echt graag weg bij zijn huidige baan of was dit iets wat toevallig op z'n pad kwam?
Omdat ik mij niet genoeg aan het specialiseren ben. In een klein bedrijf blijf werken en dus de salarisverhogingen beperkt zijn.quote:
Okayquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik mij niet genoeg aan het specialiseren ben. In een klein bedrijf blijf werken en dus de salarisverhogingen beperkt zijn.
Als ik nu in groter bedrijf zou werken en cursussen zou gaan volgen; zou het anders kunnen zijn; maar ik zit hier best goed verder
ze zouden zich dood moeten schamen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij werd gevraagd voor een gesprek, er stond geen vacature ofzo, dus ook geen salarisindicatie
Das wel een tegenvaller dan! Niet alleen het salaris maar ook dat zo'n uitdaging dan automatisch ook niet doorgaat..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kwam toevallig op zijn pad, hij hoeft niet weg, zit prima. Maar het klonk als een leuke uitdaging, allemaal hoogopgeleide nerdjes bij elkaar die complexe projecten zouden gaan doen.
Maar goed, dan niet
Ik zie het bij mijn man (fuck ik typte vriendquote:
ja klopt, dat is ook wel jammer voor hem. Zou echt leuk zijn geweest, maar goed, dit is het blijkbaar niet voor hem nuquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das wel een tegenvaller dan! Niet alleen het salaris maar ook dat zo'n uitdaging dan automatisch ook niet doorgaat..
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja klopt, dat is ook wel jammer voor hem. Zou echt leuk zijn geweest, maar goed, dit is het blijkbaar niet voor hem nu
hehehe, heb ik ook nog regelmatig hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie het bij mijn man (fuck ik typte vriend); die momenteel evenveel als ik verdien en veel meer kennis en ervaring heeft... Tjah.. kleine bedrijfjes he
![]()
Maar we kiezen er beide bewust voor om leuk werk te hebben en dan maar geen top salaris te hebben![]()
Alhoewel voor de gemeente werken mij ook wel errrrrg tof lijkt
Ja maar das toch prima verderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie het bij mijn man (fuck ik typte vriend); die momenteel evenveel als ik verdien en veel meer kennis en ervaring heeft... Tjah.. kleine bedrijfjes he
![]()
Maar we kiezen er beide bewust voor om leuk werk te hebben en dan maar geen top salaris te hebben![]()
Alhoewel voor de gemeente werken mij ook wel errrrrg tof lijkt
"het is crisis" zeiden ze er niet bijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had ander werk moeten kiezen... Ik zoek nu bijna een jaar een baan in de bouw.
'Ga bouwkunde doen'
'Het wordt leuk, zeiden ze.'
Toen ik mn eerste stage moest lopen brak de crisis in de bouw uit.quote:
Hmm, that sucksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toen ik mn eerste stage moest lopen brak de crisis in de bouw uit.![]()
Nothing to do here... maarjaaa je stopt niet zomaar met je opleiding.
En nu peop.
bij mij hetzelfde hoor "overal liggen de banen voor het oprapen"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toen ik mn eerste stage moest lopen brak de crisis in de bouw uit.![]()
Nothing to do here... maarjaaa je stopt niet zomaar met je opleiding.
En nu peop.
Ahhh hehehquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar das toch prima verderIk vroeg het mij alleen af
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, heb ik ook nog regelmatig hoor
Voor de gemeente als in:
[ afbeelding ]
?
Ik moet binnen nu en een jaar op zoek naar een baan, ben benieuwd hoe dat gaat lopen..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mij hetzelfde hoor "overal liggen de banen voor het oprapen"
En toen ik klaar was was dat heul niet meer zo en kon ik na een paar maanden beginnen voor 8 uur per week, met een tijdelijk contract
Ja preciesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mij hetzelfde hoor "overal liggen de banen voor het oprapen"
En toen ik klaar was was dat heul niet meer zo en kon ik na een paar maanden beginnen voor 8 uur per week, met een tijdelijk contract
volgens mij is de enige topsector waar je nu voor zou kunnen kiezen de schuldsanerings sector, banen zatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja precies
Als ik nou in het buitenland of op zee zo willen werken... banen zat daar. Heb de verkeerde sector gekozen.
Met MER zou je zo een baan moeten kunnen krijgen zou je denken dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef milka82 het volgende:
Wat verdienen jullie lekker dan... Mijn vriend, HBO Mer afgerond in 2008, kan geen baan krijgen waar ie naar zijn opleiding kan werken, staat nu dan wederom voor 40 uur in een witgoed winkel. Ik verdien gelukkig naar behoren maar werk geen 40 uren.
zoektocht naar shit gaat verder enne Skjoe, voor midi (in september 10) gaat ie me te ver, haha! Dan is ze koeler dan der moeder.
Dat is ze al met dr knal gele/groene/roze jumpsuitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef milka82 het volgende:
Wat verdienen jullie lekker dan... Mijn vriend, HBO Mer afgerond in 2008, kan geen baan krijgen waar ie naar zijn opleiding kan werken, staat nu dan wederom voor 40 uur in een witgoed winkel. Ik verdien gelukkig naar behoren maar werk geen 40 uren.
zoektocht naar shit gaat verder enne Skjoe, voor midi (in september 10) gaat ie me te ver, haha! Dan is ze koeler dan der moeder.
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens mij is de enige topsector waar je nu voor zou kunnen kiezen de schuldsanerings sector, banen zat
mijn schoonfamilie woont ook allemaal ver buiten de randstad. Is wel te merken aan het aantal banen (fors minder), het is sowieso al lastiger aan banen te komen en salaris is vaak ook wat lager. De grotere bedrijven enzo zitten toch in/rond de grotere steden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef milka82 het volgende:
Je kunt wel een baan krijgen, met een kutsalaris want ja, geen ervaring. Nee, ga jij maar een koophuis en een gezin onderhouden met 1500 bruto per maandquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met MER zou je zo een baan moeten kunnen krijgen zou je denken dan.
Ik zit op 1700 bruto nu. Zonder relevant diploma.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef milka82 het volgende:
[..]
Je kunt wel een baan krijgen, met een kutsalaris want ja, geen ervaring. Nee, ga jij maar een koophuis en een gezin onderhouden met 1500 bruto per maand![]()
Swarte, wat een afgrijselijk ding is dat ook, en het jammere is, ze heeft hem nog vaak aan ook! My eyes!
Ja schiet niet op dan he maar gelukkig heeft ie nu weer werk in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef milka82 het volgende:
[..]
Je kunt wel een baan krijgen, met een kutsalaris want ja, geen ervaring. Nee, ga jij maar een koophuis en een gezin onderhouden met 1500 bruto per maand![]()
Swarte, wat een afgrijselijk ding is dat ook, en het jammere is, ze heeft hem nog vaak aan ook! My eyes!
tenzij je solliciteert bij het bedrijf waar mijn man net heeft gesolliciteerdquote:
zoeken ze nog iemand om schroefjes vast te draaien?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
IK VOND EEN SHUFFELENDE SIEN TOEN IK ZOCHT OP EVERYDAY I'M SHUFFLING!
[ afbeelding ]
meneer werkt in de IT spent all his moneyquote:
Wat voor werk doe je nu dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jazie genoeg vacatures voor bewindvoering en zo.
ik val gelukkig onder de CAO verpleeg en verzorgingshuizen dus ik heb niets te klagen. De zorg is nog beter dan wat dan ook.
ligt eraan welke tak van de IT je zit ..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
Nou... IT != topsalaris ofzo
iedereen denkt dat; maar cif en ik bewijzen het tegendeel
Ofjah.. Genoeg IT-ers wel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
ligt een beetje aan wat en waar en hoe endezoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn broer ook, snoepjesfabriek, ghe ghe....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zit op 1700 bruto nu. Zonder relevant diploma.
Werk bij de vastgoed-afdeling van een grote zorginstelling.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je nu dan?
EAT ALL THE NOMS!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mijn broer ook, snoepjesfabriek, ghe ghe....
Netwerkbeheerders kunnen ook heel goed verdienen hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
Programmeurs; consulting...Netwerkbeheer in mkb...
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
maargoed mij kan het nix verrotten wat mensen zeggen, vroeger uitgelachen worden want nerd en weet ik wat, en nu met een simpele mbo meer verdienen dan al mijn vriendinnen die uni gedaan hebben
grote bakken vol met gratis snoepjesquote:
Daarom zet ik er 'in mkb' bijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Netwerkbeheerders kunnen ook heel goed verdienen hoor
Ditquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
MBO is echt zo slecht nog niet.
en nerds zijn damn sexyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
maargoed mij kan het nix verrotten wat mensen zeggen, vroeger uitgelachen worden want nerd en weet ik wat, en nu met een simpele mbo meer verdienen dan al mijn vriendinnen die uni gedaan hebben
Alle jellybeans hier komen daar vandaan, ze maken nu meer jellybeans dan de originele beanfabriek in Amerikaquote:
Neem je dr eentje in XL voor mij mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef milka82 het volgende:
[..]
Alle jellybeans hier komen daar vandaan, ze maken nu meer jellybeans dan de originele beanfabriek in Amerika![]()
Shirt gevonden, vanavond maar even naar de Leads toescheuren!
ik zag van de week die docu om MBO te promoten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
MBO is echt zo slecht nog niet.
Als die er is, goed! Kom je zondag hier dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Neem je dr eentje in XL voor mij mee?
Nope Bird wil niet heen en weer rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:19 schreef milka82 het volgende:
[..]
Als die er is, goed! Kom je zondag hier dan?
Ik vind het werk heerlijk, mijn collega's zijn ook erg leuk. Het grote nadeel van hier werken is zijn de regels, voor 1 wijziging moeten 2349242 managers goedkeuring geven en heel vaak als je ergens mee bezig bent wordt het ergens op de helft gewijzigd waardoor je veel extra werk hebt, dat kan soms wel vermoeiend zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en nerds zijn damn sexy
Fijn dat je in ieder geval goed verdient, je hebt verder genoeg ellende waar je doorheen moet.
En je vindt het werk leuk, da's toch het belangrijkste?
JELLYBEANS OMFGquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef milka82 het volgende:
[..]
Alle jellybeans hier komen daar vandaan, ze maken nu meer jellybeans dan de originele beanfabriek in Amerika![]()
Shirt gevonden, vanavond maar even naar de Leads toescheuren!
Naaaah, but it's my birthday! Kill Bird!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nope Bird wil niet heen en weer rijden
Jaa ben nog nooit geweest volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:21 schreef milka82 het volgende:
[..]
Naaaah, but it's my birthday! Kill Bird!
Noh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jaa ben nog nooit geweest volgens mij
O van die rijst pufs maken ze ook toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:22 schreef milka82 het volgende:
Of een zoveel kilo zak... die neemt ie ook wel eens mee, en dan helemaal ziek vreten aan beans
mannaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O van die rijst pufs maken ze ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |