abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:17:25 #1
236046 NotYou
tigerblood
pi_112601288
quote:
Tweede Kamer eist uitleg minister over hack LinkedIn

AMSTERDAM – De Tweede Kamer wil voor het einde van volgende week uitleg over de hack bij LinkedIn van minister Liesbeth Spies (Binnenlandse Zaken).

Foto: ANP
Als de uitleg volgens de Kamer niet voldoende is, komt er een debat. Hier heeft Renske Leijten (SP) op aangedrongen, schrijft webwereld. Spies moet in een brief aan de Tweede Kamer met bevindingen komen

Leijten krijgt brede steun vanuit de Kamer. Zij wil voornamelijk weten wat de gevolgen zijn van bijvoorbeeld het gebruik van wachtwoorden voor andere doeleinden.

Tweede Kamerlid Gerard Schouw (D66) wil van de Spies weten welke rol de overheid kan vervullen in het voorlichten van de burger bij het gebruik van wachtwoorden en accounts. Ook daar moet de bewindsvrouw uitleg over verschaffen in de brief.

Woensdag werd een bestand met versleutelde wachtwoorden van 6,5 miljoen LinkedIn-accounts gelekt. De wachtwoorden zouden vrij eenvoudig te kraken zijn.
bron: nu.nl
Nu we allemaal weten welke achterlijke vragen de SP en D66 aan een minister willen stellen, is de beurt aan Fok! :D Het zal niet makkelijk zijn maar ik denk dat we deze idiote kamerleden met wat moeite nét zullen kunnen overtreffen. :D

Voor degenen die de politiek niet zo volgen is het kabinet Rutte hier te vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Rutte

TS begint:

Graag wil ik van minister de Jager van financiele zaken weten hoe het mogelijk is dat ik als Fok! browse nog ads moet zien. Waarom is er van de overheid uit, geen of niet afdoende Fok!subsidie? ;(
Je suis Charlie Sheen
  PR/Manusje van alles vrijdag 8 juni 2012 @ 09:26:17 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_112601482
Kom, we maken er een spelletje van!

https://zoek.officielebek(...)ementaire_documenten

Daar kan je kamervragen bekijken... Je moet iets vinden waar ze geen kamervragen over gesteld hebben....

Tot dusver heb ik seks en patat gehad. Zijn beide vragen over te vinden.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles vrijdag 8 juni 2012 @ 09:29:20 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_112601558
barebacking komt ook al voor..
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_112601583
quote:
U heeft gezocht op:teabagging
Aantal gevonden publicaties: 0
;(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:32:03 #5
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_112601626
U heeft gezocht op:
Zoektermen:
anus
Publicatie(s):
Kamervragen met antwoord (Aanhangsels), Kamervragen zonder antwoord
Organisatie(s):
Eerste Kamer, Tweede Kamer, Verenigde Vergadering

Aantal gevonden publicaties: 2

Sorteren:
relevantie
datum
datum
publicatie

Vragen van het lid Ormel (CDA) aan de ministers van Justitie en van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit over ernstige dierenmishandeling in Tilburg. (Ingezonden 18 december 2003) (17 kB)
13-02-2004 | Kamervragen (Aanhangsel) 2003-2004, 778 | Tweede Kamer
Vragen van het lid De Wit (SP) aan de minister van Justitie over niet-criminele jongeren in jeugdgevangenissen. (Ingezonden 11 maart 2003) (15 kB)
03-04-2003 | Kamervragen (Aanhangsel) 2002-2003, 1023 | Tweede Kamer
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  Redactie Frontpage vrijdag 8 juni 2012 @ 09:34:14 #6
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_112601668
Ik zou Bleker het volgende stellen: Geachte menear, wearom zijnt den koeijen bruijn of zwart, in plaets van blaauw of groen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 8 juni 2012 @ 09:35:02 #7
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_112601692
U heeft gezocht op:

Zoektermen:pielemuis

Publicatie(s):Agenda's, Handelingen, Kamerstukken, Kamervragen met antwoord (Aanhangsels), Kamervragen zonder antwoord, Niet-dossierstukken, BijlagenOrganisatie(s):Eerste Kamer, Tweede Kamer, Verenigde Vergadering

Aantal gevonden publicaties: 0
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')