Nooit gekocht? Why???quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Heb ze nooit gekocht dus geen idee, maar zal ook niet goedkoop zijn nee, en als je een hittepetit bent...jongens, dan vliegen ze erdoorheen, ringetje misschien nog wel goedkoper![]()
![]()
Ik ook niet hoorquote:
+1!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef loveli het volgende:
Dat heb ik met hormonen. Nooit gekocht. Of gebruikt.
Ik eet op gevoel, maar wel op een soort manier dat ik elke paar uur iets eet. Ik weet onderhand ook wel ongeveer hoeveel kcals iets is, maar zo denk ik niet (meer). Ik eet gewoon zoveel als ik wil/zin in heb van goed voedsel en probeer gewoon zo min mogelijk slecht voedsel te eten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:34 schreef Siral het volgende:
Eet jij eigenlijk op gevoel of tel je echt je kcals? Ik zou er zo graag vanaf willen he.. elke dag doe ik een nieuwe poging, maar ben ik toch weer aan het tellen. Sinds ik weer mijn pil ben gaan slikken is mijn eetstoornis echt weer de kop opgestoken... mijn ouders zeggen ook dat ik niet te hèbben ben.. Ik maak me ook constant weer druk om alles, praat als een randebiel de hele dag, voel me depri, eet veel/dan weer weinig...schuldgevoelens. Manisch als wat..Terwijl ik me maaaaaaanden zo goed heb gevoeld... 2 dagen geleden zat ik uitermate jankend bij mijn moeder omdat ik me schuldig voelde over wat ik extra had gegeten die avond......En het ging zo goed....
Gisteren bij de huisarts geweest, die wil me dus absoluut niet meer aan zulk soortig hormonen zien gezien mijn toestand en nu alles weer terug lijkt te komen. Heb nu de Nuvaring gekregen.. hopelijk word het weer snel zoals ik was een paar maanden terug..Want word kneiterdol van mezelf!
Heul niet, we willen die foto ook zien!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:24 schreef An24 het volgende:
Ik krijg net een whats apje binnen van Vaiz..... Met een foto van chloe al op schoot![]()
Okay, nu mogen jullie verder babbelen over anti conceptie
Hmhm, ik probeer het nu ook op gevoel te doen en tel èrnà mijn kcal. Dus da's al een verbetering. Eerst ging ik elke maaltijd uittellen voor ik het maakte en op at, nu doe ik het andersom, eerst eten, dan tellenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik eet op gevoel, maar wel op een soort manier dat ik elke paar uur iets eet. Ik weet onderhand ook wel ongeveer hoeveel kcals iets is, maar zo denk ik niet (meer). Ik eet gewoon zoveel als ik wil/zin in heb van goed voedsel en probeer gewoon zo min mogelijk slecht voedsel te eten.
Merk nu dat ik weer met KT ben begonnen dat ik meer honger heb, nu moet ik mn algehele intake wat gaan verhogen dus...
Maar ik heb nooit echt een eetstoornis gehad dus het is voor mij natuurlijk vele malen makkelijker he
Vergeet niet waar je vandaan komt he?! Je bent al heel ver gekomen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Hmhm, ik probeer het nu ook op gevoel te doen en tel èrnà mijn kcal. Dus da's al een verbetering. Met op de manier hoe ik nu eet heb ik om de 2 uur honger... soms irriteer ik me er wel aan maar probeer het nu maar gewoon te accepteren en te verdelen...En gewoon veel eiwitten te nemen zodat ik verzadigd word.
Mag hij zelf doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heul niet, we willen die foto ook zien!
True... word de laatste tijd wel weer een beetje depri ervan maar dat heeft denk ik echt te maken met die ellendige rot hormonen van de pil... want het begon echt super leefbaar te worden maar nu word ik er echt weer moe van elke dag....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vergeet niet waar je vandaan komt he?! Je bent al heel ver gekomen!
We wantz all the pussy!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
V11111111111z! FotooohooooWant kitten, dus relevant!
</hysterie> SorryBeetje hypers na werkgedoe, veel repetitief werk gedaan vandaag
![]()
Haha en dat uit de mond van een vrouwquote:
Veel succes en veel plezier bikkel85mc!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef the85mc het volgende:
Ga zo eens slapen, zit weer een weekendje trainen aan te komen en het gaat flink waaien. Dus dat wordt bikkelen voor gevorderden.. Slaap lekker slankies!
500 meter.quote:
Je weet hoe hard die topics gaanquote:
Misschien wat veel kaas inderdaad. Ik zal hier en daar even wat aanpassen! Heb wat aangepast.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:40 schreef Novem het volgende:
Morgen trouwens!
Weer mooi VB, misschien een beetje veel zuivel/kaas?
Ik heb geen lijst, moet nog boodschappen doen. Wel een O : 2 spelttoast met boter en kaas.
Zo een uurtje Urbanathlonnen buiten, het is wel poepweer.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 07:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik... Een beetje druk?
Sigme, heb over je gedroomd. Was aan het afwassen en tijdens afdrogen van een pan bedacht ik mij dat ik wel even naar je toe kon wandelen. Dus ben ik met pan en al naar je toe gegaan. Je had een groot nieuw huis en overal stonden gourmetstellen met vlees van eigen beesten. Kwamen er heel veel fokkers gourmetten. Toen werd ik door jou vriendelijk verzocht te vertrekken......
Dus
Perfect zo lijkt me!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:47 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Misschien wat veel kaas inderdaad. Ik zal hier en daar even wat aanpassen! Heb wat aangepast.
Succes met het Urbanathlonnen!
Dankje!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:58 schreef Novem het volgende:
[..]
Perfect zo lijkt me!
Pastrami is lekkur
^^ Ik heb het topic maar weer ontvolgd.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:28 schreef loveli het volgende:
Wel oppassen dat je de goede verf gebruikt
http://www.dailymail.co.u(...)n-missile-paint.html
Was je al niet fit voor je uit eten ging? Of was het een dönortentquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Jeetje wat een avond. Het eten was echt helemaal niet goed gevallen waardoor alles 3x werd versterkt. Eenmaal thuis 3 x boven de wc gehangen en toen was het ook in 1 klap klaar! Heb me wel weer echt schandelijk gedragen...nou ja.
Nee het was iets georganiseerd maar met veel vet vlees, saus en witbrood en daar kan ik niet goed tegen. Maar door de wijn dat genegeerd en dat was een beetje dom. Ik heb echt pas 1x voor die reden de wc moeten bezoeken na een avondje uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Was je al niet fit voor je uit eten ging? Of was het een dönortent
Niet voor je wedstrijd doen danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee het was iets georganiseerd maar met veel vet vlees, saus en witbrood en daar kan ik niet goed tegen. Maar door de wijn dat genegeerd en dat was een beetje dom. Ik heb echt pas 1x voor die reden de wc moeten bezoeken na een avondje uitvind het vrij genant....
Ach, ontbijtje zit er al weer in, nog even een thee en dan ga ik eens rustig een en ander schoonmakenWat ga jij doen met je onverwacht vrije dag?
Volgende week idd, en die zin moet nog komenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet voor je wedstrijd doen dan. Volgend weekend toch? Heb je er zin in?
Lekker zo'n weekendje toch? Ik zou vrienden over de vloer krijgen maar heb niets meer gehoord en stiekem vind ik dat ook wel primaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:35 schreef the85mc het volgende:
Huis opruimen eerst, want het is echt een tyfuszooi. En vanmiddag gaan we nog wel tactieken bespreken, dus de dag is ook zo voorbij. En daarna natuurlijk voetbal kijken!
Edit: en perr, misschien groei je er wel overheenik kon als kind niet tegen chocomel, pannekoeken en patat, te veel vet. Nu kan ik er wrl tegen, weet alleen niet of ik daar vrolijk van moet worden haha..
Misschien een keer stormbaan van het leger proberen? Lijkt me best mooi om eens te doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:47 schreef Novem het volgende:
Klinkt als een leuk avondje Perr![]()
Net terug van urbanathlonnen, pff rondrennen en over van alles springen en klimmen en zwaaien is nog best pittig
Fijn om te horen. Dat mauwen zal voorlopig blijven. Snel op zoek naar een vriendje voor haar, want ze is niet gewend om met zo weinig mensen en katten te zijn. Het mauwen gaat dan ook over.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:06 schreef V1z0R het volgende:
Hoi!
Kitten update dan maar:
Ze past goed op m'n schoot en maakt dankbaar gebruik van elke kans.
Nu dus weer
Ze spint een boel, echt een boelmaar loopt ook nog geregeld.rond te mauwen op zoek naar d'r familie...
Och, empty nest syndrome! Mis je ze niet heel erg?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Dat mauwen zal voorlopig blijven. Snel op zoek naar een vriendje voor haar, want ze is niet gewend om met zo weinig mensen en katten te zijn. Het mauwen gaat dan ook over.
En spinnen is ook een goed teken in dit geval![]()
Hier beginnen ze ook te merken dat de groep uit dunt. Vooral Draki mauwt de boel bij elkaar.
Bedankt voor le tip, ik ga mijn best doen! Heb sowieso Griekse yoghurt in huis en denk aan een broodje tonijnsalade voor lunchquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef the85mc het volgende:
Vandaag veel eiwitten eten, anders heb je morgen en overmorgen mega veel spierpijn.. Dus flink wat kwark, kip, tonijn oid naar binnen harken en je spierpijn wordt minder!
Heftig reageren waarop?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:16 schreef V1z0R het volgende:
Goed bezig Maria en Novem!
Ligt het aan mij of is zo heftig reageren niet echt gezond?
Dat ik een menselijke kliko ben is weer wat anders. Maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |