Ditquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
Kan mij t schelen ik game wanneer ik wil en niemand heeft daar een fuck over te zeggen en ja ik ben gelukkig
mooi standaard antwoord op een situatie die zich overal kan plaatsvindenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zijn weinig mannen die nog nooit gegamed hebben. En tegenwoordig ook steeds minder vrouwen. Dus is het per definitie slecht? Nee, absoluut niet. Kan het een obsessie worden en heeft het dan negatieve gevolgen? Ja.
Lolwhut. Speel dan ook geen sociale RPG's.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Als je niet uitkijkt ga je het boven je IRL contacten stellen en afbellen voor je werk/vrienden en zeggen dat je ziek bent omdat je de nieuwe raid niet wilt missen. Been there, done that.
Dat lijkt me ook niet nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef dinosteen het volgende:
Ligt er aan hoe vaak en welk spel je speelt.
Zelf speel ik ongeveer 2-3x per week en in totaal niet meer dan 5 uur per week.
Geen problemen aan ondervonden.
Obsessies genoeg, maar een MMORPG heeft me gewoon nooit getrokken...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Als je gevoelig bent voor obsessies, begin dan gewoon NOOIT aan een mmorpg.
Maar dat is een probleem bij alles.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef Pwnicorn het volgende:
Er is gewoon balans nodig, en genoeg mensen die kunnen die balans niet vinden.
Mij ook niet tot ik er uit nieuwsgierigheid eentje ging spelen waar ik meteen een paar 'vrienden' maaktequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Obsessies genoeg, maar een MMORPG heeft me gewoon nooit getrokken...
Precies!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar dat is een probleem bij alles.
Werk, alcohol, drugs, vrije tijd, sporten enz...
Teveel is nooit goed.
Ja dat is met de meeste dingen die je 7 uur per dag doet denk ik zo.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet nee.
Maar met zo'n 7 uur per dag heeft dat wel echt veel invloed op je dagelijks leven.
Mijn hele leven zijn er wel dingen geweest die me 7 uur per dag kosten, ik ben nogal gevoelig voor dat soort dingen, ik heb gewoon tijdrovende hobby's nodig bij gebrek aan sociale vaardigheden etcquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Ja dat is met de meeste dingen die je 7 uur per dag doet denk ik zo.
Misschien voor mensen die snel verslaafd raken volg gewoon de handleiding daar staat dat je 10-15 minuten rust moet nemen na het spelen.
mij eerst ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier ook niet. Ik speel graag games (voornamelijk RPGs en adventures) maar doordeweeks eigenlijk nooit. Puur in het weekend. Dan kan ik soms een dag achter een game zitten maar doordeweeks vind ik het zonde van mijn weinige vrije tijd..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ik 3 jaar jammer genoegquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mij eerst ook niet
Tot WOW
daarna 1.5 jaar van de wereld geweest, en op eens vond ik het geen reet aan meer
ik heb het nooit tot lvl 80 geschoptquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n heimwee af en toe naar dat raiden enzo he
Of ingame evenementen met de hele kinship
Maar ook wel weer erg blij dat ik gestopt ben hoor.
Dat is wel kut dan. Ik ben blij dat ik er zo vroeg mee gestopt benquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:42 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
ik 3 jaar jammer genoeg, wel de een van de mooiste tijden gehad van mijn leven
.
Ik wil OF opgaan in een spelwereld OF tactisch uitgedaagd worden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:42 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Hier ook niet. Ik speel graag games (voornamelijk RPGs en adventures) maar doordeweeks eigenlijk nooit. Puur in het weekend. Dan kan ik soms een dag achter een game zitten maar doordeweeks vind ik het zonde van mijn weinige vrije tijd..
Ik zat niet in WoW, ik deed LotRO. Met 4 endgame charactersquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb het nooit tot lvl 80 geschopthad wel een erg succesvolle guild opgericht!
The Elite Horde Crew
zoek maar op de armory, bestaat nog steeds, 500+ members
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |