Be strong !! Afsluiten !! vlg maand maastrichtquote:
ja, ik resist!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom bier smaakt iig goed
[..]
Be strong !! Afsluiten !! vlg maand maastricht![]()
armen knul van 18quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spend ALL the money die je hebt bespaard door niet te doneren
Zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
armen knul van 18
Ik doe de deur open: Jij komt donateurs werven zeker? Ik zal je je tijd besparen, want ik doe het toch niet
Joch: euh. waarom dan niet
Ik: ik wil geen vast donateurschap
Joch: euh okee, prettige avond dan nog...
en dan voordat ze iets kunnen zeggen ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd.
"Je mag je riedeltje doen, maar het antwoord blijft nee, dus als je je commissie wil halen kan je beter verder gaan naar de volgende"
Werkt meestal goed
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan voordat ze iets kunnen zeggen ook![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik krijg hier nooit wervers voor goede doelen aan de deur, alleen verkopers.
Wervers kom ik op straat tegen. En als ik in een goede bui ben mogen ze hun riedeltje nog doen ook, want ze blijven het proberen. En dan zeg ik nog wel eens
"zal ik het antwoord geven waar jij helemaal niks mee kan?"
"nou?"
"ik ben al lid"
"Dat geloof ik niet"
"Is ook niet waar, maar jij kan er helemaal niks tegenin brengen"
Meestal krijgen ze dan wel door dat ik ze geen geld ga opleveren
Het werkt welquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Wervers kom ik op straat tegen. En als ik in een goede bui ben mogen ze hun riedeltje nog doen ook, want ze blijven het proberen. En dan zeg ik nog wel eens
"nou?"
"ik ben al lid"
"Dat geloof ik niet"
Oh dat zou wel iets voor mij zijn om te zeggen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze vroegen mij laatst of ik kinderen had en of ik om kinderen gaf. Ik had eigenlijk moeten zeggen dat ik een bloedhekel aan kinderen heb.
Het was toen te warm om het meteen te bedenken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh dat zou wel iets voor mij zijn om te zeggen.
Hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was toen te warm om het meteen te bedenken.
FOTO FOTO FOTO FOTO FOTOquote:
Yes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO![]()
![]()
![]()
Bij jou is het ook nog met selektvracht gestuurd; of niet?
quote:
Crap ik wil er 3quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
http://alizarineclaws.blo(...)many-quick-look.html
Ik wil de 2 vamps en de rodequote:Op donderdag 7 juni 2012 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
http://alizarineclaws.blo(...)many-quick-look.html
Dies zo moooooiquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
ben trouwens wel erg blij met Gouda Gouda 2 shoes uit ruiltopic... verry flattering
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:27 schreef Debsterr het volgende:
Hehehehe nu al reactie van Bundle Monster![]()
![]()
. Loqi is blij denk ik
.
![]()
. Loqi is blij denk ik
.
Goed voor den rekening.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
no need there, behalve misschien die oranjig rode
![]()
. Loqi is blij denk ik
.
ze staan in rotterdam altijd aan het einde van de koopgoot... met hun 'red aids' jasjes..quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
"nou?"
"ik ben al lid"
"Dat geloof ik niet"
En jij?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Cif is niet geheel enthousiast![]()
![]()
En whaoooo debs gaaffffEn snel antwoord ook
Nouja.. het is eetbaarquote:
Oeh die van de haarclipdingesen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Thailand en Israel zijn de ebay-winnaars van mijn faal-reeks. Vorige week besteld, deze week binnen
quote:
Leuk, maar ik heb natuurlijk geen idee meer over welk object het gingquote:Deze aanbieding is door eBay verwijderd. Als je het object al hebt betaald, kun je het beste na de verwachte leveringsdatum nog 10 dagen wachten om te kijken of het object aankomt. Als je niet hebt betaald, ben je niet langer verplicht om dit object te betalen. Als je een probleem met de aankoop hebt, kun je het probleem oplossen door een claim in te dienen via Transactieproblemen oplossen.
die help me schoenen voor BBquote:
Ik vind best veel dingen daarvan tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor SQ en Lin, de besten tacky bruiloft-inspiratie
http://www.beautylab.nl/2012/06/wedding-inspiration/
Yes. Waarom?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Debs Layla lakjes zijn toch italiaans?
Omdat ik waarschijnlijk in september naar Italie gaquote:
Oh haiquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Omdat ik waarschijnlijk in september naar Italie ga
Buy EVERYTHING!!!!!!quote:
ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind best veel dingen daarvan tof.
quote:
Wij gaan dan naar Sicilië dus hoop dat ze daar dan meer hebben en anders even een omwegquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in Siena en florence daar geen aparte lakjes kon vinden![]()
Baalde wel...
Jaaaa ik zag het.... maar echt heel fout en slecktquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O Priem, vanavond nog een fouten film voor je op rtl5
Daar hou jij toch wel een beetje vanquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa ik zag het.... maar echt heel fout en sleckt![]()
Nouuuu... ik vind een garpigen comedie wel tof; maar dan moet ie ook gewoon leuk zijn. Dit gaat me iets te furquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Daar hou jij toch wel een beetje van
Hij was wel heul fout in de reclamequote:Op donderdag 7 juni 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouuuu... ik vind een garpigen comedie wel tof; maar dan moet ie ook gewoon leuk zijn. Dit gaat me iets te fur
Ja dromquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij was wel heul fout in de reclame
Hou ik niet zo van van die filmsquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja drom
Maar leathal weapon staat nu op... alhoewel ik die ook al tig keren heb gezien...
D'awwwwwquote:
Wil je wat van de kinderen waar ik op let lenen? Is heul niet saaiquote:
Ook, als ze slapen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wil je wat van de kinderen waar ik op let lenen? Is heul niet saai
Mijn poetel heeft dat ook geprobeerd... Toen was m'n pousse bijna platquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn poetel heeft dat ook geprobeerd... Toen was m'n pousse bijna plat
twitter:DollishCake twitterde op donderdag 07-06-2012 om 20:35:25zit een beetje in een dilema. wat doe ik morgen kwa make up. felle ogen met rustige lippen of anders om. gesprek voor schoonheidspeciallist reageer retweet
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef BGTes het volgende:
twitter:DollishCake twitterde op donderdag 07-06-2012 om 20:35:25zit een beetje in een dilema. wat doe ik morgen kwa make up. felle ogen met rustige lippen of anders om. gesprek voor schoonheidspeciallist reageer retweet
Ik wilde reageren: "Wellicht kun je beter zorgen dat je de functie goed kunt schrijven". Maar nee. Geen zin in gezeikquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef BGTes het volgende:
god why?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef BGTes het volgende:
Oehhhh rellenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde reageren: "Wellicht kun je beter zorgen dat je de functie goed kunt schrijven". Maar nee. Geen zin in gezeik.
Done!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde reageren: "Wellicht kun je beter zorgen dat je de functie goed kunt schrijven". Maar nee. Geen zin in gezeik.
quote:
Ik dacht dat je de macdonalds bedoelde dus ik snapte er niets vanquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:06 schreef megamandy het volgende:
Ben vandaag naar de mac gegaan na het werk en nu heb ik volgens mij wel de goede kleur
En ze hebben me een blush aangesmeerdmaar die is wel echt super prettywetty
![]()
En ik me afvragen.. hoezo kleur... bij de mcdonalds.....................quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:06 schreef megamandy het volgende:
Ben vandaag naar de mac gegaan na het werk en nu heb ik volgens mij wel de goede kleur
En ze hebben me een blush aangesmeerdmaar die is wel echt super prettywetty
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de macdonalds bedoelde dus ik snapte er niets van
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de macdonalds bedoelde dus ik snapte er niets van
Same here!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik me afvragen.. hoezo kleur... bij de mcdonalds.....................
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik me afvragen.. hoezo kleur... bij de mcdonalds.....................
Antwoord is teleurstellendquote:
Ja daar gaat onze relquote:
heeft masjaaaa niet zoeen post over spaghetti of zoquote:
Dunno ik volg dr nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heeft masjaaaa niet zoeen post over spaghetti of zo
Ik kan niet schrijven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahhah ahahahha lichte vorm.... dus..... whut?
Ik vind dat altijd zo'nexcuus... Ik ken best wel wat mensen met dyslexie; maar die doen echt hun best...
Zij probeert het niet eens en zoekt een excuus. Lekker makkelijk dus.
Iemand sla dat kind
ja ik heb dislexie dus ik mag slegt schrijve daar heb ik redene voorquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahhah ahahahha lichte vorm.... dus..... whut?
Ik vind dat altijd zo'nexcuus... Ik ken best wel wat mensen met dyslexie; maar die doen echt hun best...
Zij probeert het niet eens en zoekt een excuus. Lekker makkelijk dus.
Iemand sla dat kind
Wat is dat? een woordenboek? alle boeken hebben toch woorden?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ze reageert niet op mijof zou ze het woordenboek erbij hebben gepakt?
WAAR SPREKEN WE AFquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat is dat? een woordenboek? alle boeken hebben toch woorden?
Heb je het nieuws gemist jonge, I'm taken!quote:
MEER GA IK NIET ZEGGEN WANT DAT IS PRIVE EINZtwitter:maschaa twitterde op woensdag 06-06-2012 om 09:22:43Zo aangifte doen. Beetje eng, maar dat is de hele situatie. Dat je het maar weet. Meer wil ik er niet over kwijt. reageer retweet
Dat was een leugen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gemist jonge, I'm taken!![]()
Maar we gaan het wel op twitter zetten want dat is logisch als je er verder niks over wilt zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze vond ik ook leukMEER GA IK NIET ZEGGEN WANT DAT IS PRIVE EINZtwitter:maschaa twitterde op woensdag 06-06-2012 om 09:22:43Zo aangifte doen. Beetje eng, maar dat is de hele situatie. Dat je het maar weet. Meer wil ik er niet over kwijt. reageer retweet
ZEG DAN NIETSquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze vond ik ook leukMEER GA IK NIET ZEGGEN WANT DAT IS PRIVE EINZtwitter:maschaa twitterde op woensdag 06-06-2012 om 09:22:43Zo aangifte doen. Beetje eng, maar dat is de hele situatie. Dat je het maar weet. Meer wil ik er niet over kwijt. reageer retweet
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
In de schuur zitten spinnenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was een leugen.
Je bent vrij en gezellig dus make room voor een extra fiets in de schuur!
twitter:Koekah twitterde op woensdag 06-06-2012 om 09:27:08@maschaa sterkte! Weet dat je een hele groep fans en bewonderaars hebt die je steunen! reageer retweet
dusch.quote:
En die een poppetje van je haar hebben gemaakt en je aanbieden op hun masjasja altaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:Koekah twitterde op woensdag 06-06-2012 om 09:27:08@maschaa sterkte! Weet dat je een hele groep fans en bewonderaars hebt die je steunen! reageer retweet
Zal ik hem er dan even opzettenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
ARgh ik wou replyen op klau met: wel lame om je dyslexie als excuus te gebruiken om niet op je spelling te moeten letten.
Maar ik heb dezen nick ook op twitter; dus ben gewoon super makkelijk te 'traceren'.
Toch maar niet dus
Ik lollerdequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En die een poppetje van je haar hebben gemaakt en je aanbieden op hun masjasja altaar
een stalker op haar site...quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij gaat dat over een stalker op haar site
Maar in hoeverre is het een stalker.. als ze al die info zelf op het internet zet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij gaat dat over een stalker op haar site
Ik doe een wilde gok:quote:
Nah, het ging geloof ik wel verder, mmiet alleen bedreigingen naar haar toe maar ook naar haar vriend enzo. Ik weet er niet het fijne van want het was elke keer weg voordat ik het kon zien, maar het was wel een engerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar in hoeverre is het een stalker.. als ze al die info zelf op het internet zet?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, het ging geloof ik wel verder, mmiet alleen bedreigingen naar haar toe maar ook naar haar vriend enzo. Ik weet er niet het fijne van want het was elke keer weg voordat ik het kon zien, maar het was wel een engerd
Zo'n M&M's dingquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar toch, het is fucking internet.
En Fiets maakt echt goed gebruik van zijn Twitter. Hiervoor een bericht aan NS waarom FOK geblokkeerd was en daarvoor een matigen poging tot rel met Masja
quote:Ilana says:
07/06/2012 at 19:15
Ten eerste heten putjes in je bovenbenen/billen GEEN cellulitis, maar panniculose.
En ten tweede komt het niet door vocht, maar door verklevingen in je vetweefsel.
Het is handig om je bronnen te controleren voordat je zomaar wat overtypt.
Hoe had dat nou duidelijker verwoord kunnen worden?quote:Anna says:
07/06/2012 at 19:32
Ik geloof dat je dat best op een andere manier had mogen en kunnen verwoorden. Je hebt tenminste wel de tijd genomen dit artikel van Mascha te lezen dus je bent blijkbaar wel geīnteresseerd in haar blog. Probeer het de volgende keer misschien wat anders te verwoorden, dan komt het niet zo bot over en daar doe je Mascha denk ik een heel groot plezier mee. :-)
Goed artikel Mascha! Keep the good work up!
Keep the good work up?!?!?!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Hoe had dat nou duidelijker verwoord kunnen worden?
Grammar naziquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Keep the good work up?!?!?!
VERSCHIL TUSSEN PREPOSITIONAL EN PHRASAL MENSEN!![]()
![]()
Houd het goede werk hoog?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Keep the good work up?!?!?!
VERSCHIL TUSSEN PREPOSITIONAL EN PHRASAL MENSEN!![]()
![]()
dit vraagt om een reactiequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Hoe had dat nou duidelijker verwoord kunnen worden?
Doe je dingquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dit vraagt om een reactie
OMG BRILJANT !!! Nu moet ik em voor de hondquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een brullieaantrekken bij de hont
Wat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft haar hele "masja.nl deze site gaat over mij en ik hou van Nommie"site ook zo goed als gewist trouwens
Vette ooglook !quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:35 schreef BGTes het volgende:
lisanneblogt.wordpress.com/2012/06/04/its-darks-very-darks/#more-1145
Ik schrok![]()
Klopt, daar viel niet op te bashenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Iets wat me wel opviel: Bij vorige BG party had masjajsja wél een goeie jurk aan voor haar lijf
(om toch even niet alleen maar negatief te posten)
Ja het is eigenlijk heel lulligquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vette ooglook !
En that's it. Meer zeg ik even niet
Je hebt toch al een Ka?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Auto geregeld voor verkansie.
Een Ka.
"Soms weet ik niet helemaal wat ik moet schrijven. Dit is zo'n moment.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon haar volledige naam met .nl erachter![]()
Is een heul professionele pagina geworden nu
Ja, maar die kan niet mee het vliegtuig in.quote:
Niks is onmogelijk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar die kan niet mee het vliegtuig in.
ik moest huilen. Zo mooi. Die diepgaande antwoorden van haar vriend. Mooi. Stil. Prachtig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fiets, heb je het artikel over wat mannen mooi vinden al gezien?
Daar een auto huren is goeikoperderder.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://www.beautygloss.nl(...)ge-2/#comment-479151
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is kutquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En het sneue is dat ik er niet eens in mag rijden, want daar moet je minimaal 2 jaar je rijbewijs voor hebben.
Zijn dat niet te lange zinnen voor het gemiddelde publiek daar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dan zeg je "jonge ik heb ook een Ka!"quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En het sneue is dat ik er niet eens in mag rijden, want daar moet je minimaal 2 jaar je rijbewijs voor hebben.
Och. Gaat er een mee die d'r rijbewijs 5 jaar heeft, dus die mag rijden. En we gaan niet ver.quote:
Goeien!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dan zeg je "jonge ik heb ook een Ka!"
En dan hoor je bij de club en dan mag je ook
Dat hoort ze iig wel te zijn. Het is haar werk. Dus dan moet ze ook moeite doen om dingen op te zoeken. Goeien comment fiets.. *kontlikkerij*quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fiets noemde Masja een profesional
ik verwacht ook geen (inhoudelijke) reactie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn dat niet te lange zinnen voor het gemiddelde publiek daar?
Hey, ze krijgt geld voor poep. Dat is mij nog niet gelukt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fiets noemde Masja een profesional
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat hoort ze iig wel te zijn. Het is haar werk. Dus dan moet ze ook moeite doen om dingen op te zoeken. Goeien comment fiets.. *kontlikkerij*![]()
Ja pciesquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gelukkig komt het heel vaak voor dat mensen 90 worden
Oeh niiicequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een oude goede broek gevonden en ik pas hem weer
Tegen wie heb je het, brotha from anotha motha?:Dquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HOELAAT EN WAAR SPREKEN WE NOU AF
Ik schrik me elke keer weer de touwtyfus als ze haar hele gezicht erop zet. Zo van off pretty..whoah..mooi..AAARGHWTFquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:35 schreef BGTes het volgende:
lisanneblogt.wordpress.com/2012/06/04/its-darks-very-darks/#more-1145
Ik schrok![]()
30 JUNI, ERGENS IN DE MIDDAG!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HOELAAT EN WAAR SPREKEN WE NOU AF
Gister zei de moeder van m'n beste vriendin dat ik er ook goed uitzag.quote:
wat voor vestje?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gister zei de moeder van m'n beste vriendin dat ik er ook goed uitzag.
I'm too sexy for my shirt
Ik zit ook serieus alleen met ondergoed en tshirt hier, ben oude kleding aan het passen
Iemand nog interesse in een Adidas vestje maat 42?
tegen jou, zusjequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het, brotha from anotha motha?:D
EN WAAR DANquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
30 JUNI, ERGENS IN DE MIDDAG!
Zwart, simpel, witte strepen aan de zijkant tot halverwege den mouw, wit logo op de voorkant.quote:
EINDHOVEN JONGEquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tegen jou, zusje
[..]
EN WAAR DAN
30 juni soberso, maar als je me zo ontzettend loik vind mag je me altijd opzoeken hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tegen jou, zusje
[..]
EN WAAR DAN
met of zonder hoodie?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zwart, simpel, witte strepen aan de zijkant tot halverwege den mouw, wit logo op de voorkant.
In label staat XL, heb em 4 jaar, maar nauwelijks gedragen.
in dat geval nietquote:
NIET? Maar Assen is zo leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
30 juni soberso, maar als je me zo ontzettend loik vind mag je me altijd opzoeken hoor
of ik kom naar roffa, ook een mogelijkheid. naar het noorden ga ik niet
quote:
Ooo prachtigquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen mijn opa 90 werd, had hij ons gevraagd om een feest te organiseren, dat leek hem zo leuk.
Mijn ooms zijn sociaal nog debieler dan ik, dus wij hebben alles georganiseerd vanuit Nederland. Locatie, uitnodigingen, eten.
Opa was ondertussen wel lichtelijk spastisch of het allemaal wel goed zou gaan, je kent oude mensen, die maken zich zorgen.
Vond mijn oom dat we het af moesten blazen omdat hij zich zo druk maakte.Thafuq, gewoon even geruststellen, wij regelden alles. En al maakt hij zich zo druk dat hij het niet overleefd, hij is 90, dat moment komt toch vanzelf
.
(hij vond het feest prachtig, heeft enorm genoten en is uiteindelijk 95 geworden)
wat leuk Priemquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo prachtig![]()
En wat een leeftijd ook
![]()
Maar wroooom zou je zoiets afblazen.. seriously !! je maakt dit echt zo weinig mee..........![]()
Nou opa wou geen feest; maar hij wou gaan uiteten met de familie (mijn moeder is alleen dus is al klein dus) en hij wou ook dat de ouders mee gingen van de schoonfamilie: Dus van mijn man; daar ook zijn ouders van en van mijn schoonzussen dus ook de ouders.
Uiteindelijk kwamen we aan 18 mensen en om daar een leuk restaurant voor te vinden is toch ook niet alles. Voor hem is het belangrijk dat ie even met iedereen kan gaan praten. Mja in restaurant is dat al niet handig en hij wil eik ook niet ver rijden.
Dus ! Uiteindelijk hebben mijn ouders gekeken voor een privé kokEcht een heeeeeeeeele goeie hebben we uitgezocht; personeel en alles brengt ie mee en nu is het dus bij opa thuis. Hij is helemaal gelukkig ! Velen kunnen te voet (dus zuipen) en toch uitgebreid eten.. En iedereen kan lopen en staan waar ze willen + niemand heeft er werk aan (wat ook belangrijk was voor opa).
Dan zullen die 2 slingers; vást niet zo erg zijn
ja tenzij je me ophaaltquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NIET? Maar Assen is zo leuk.
deal! met de trein!quote:
okidoki, gooi ik hem wel op marktplaats of hier in v&aquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
okeujquote:
ga jij ook mee? met de chiwawafjes?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
schaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartje
welke route ga je rijden dan.
O wat gaaf!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo prachtig![]()
En wat een leeftijd ook
![]()
Maar wroooom zou je zoiets afblazen.. seriously !! je maakt dit echt zo weinig mee..........![]()
Nou opa wou geen feest; maar hij wou gaan uiteten met de familie (mijn moeder is alleen dus is al klein dus) en hij wou ook dat de ouders mee gingen van de schoonfamilie: Dus van mijn man; daar ook zijn ouders van en van mijn schoonzussen dus ook de ouders.
Uiteindelijk kwamen we aan 18 mensen en om daar een leuk restaurant voor te vinden is toch ook niet alles. Voor hem is het belangrijk dat ie even met iedereen kan gaan praten. Mja in restaurant is dat al niet handig en hij wil eik ook niet ver rijden.
Dus ! Uiteindelijk hebben mijn ouders gekeken voor een privé kokEcht een heeeeeeeeele goeie hebben we uitgezocht; personeel en alles brengt ie mee en nu is het dus bij opa thuis. Hij is helemaal gelukkig ! Velen kunnen te voet (dus zuipen) en toch uitgebreid eten.. En iedereen kan lopen en staan waar ze willen + niemand heeft er werk aan (wat ook belangrijk was voor opa).
Dan zullen die 2 slingers; vást niet zo erg zijn
Eerst langs Dico, dan langs jou (of andersom, geen idee wat handiger is) en dan whatever de tomtom saysquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
schaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartje
welke route ga je rijden dan.
Ooohhh toch keileuk manquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O wat gaaf!
Bestel meer slingers![]()
Mijn opa vond het ook prachtig. Was wel spannend feestje met al die fossielen. We waren zo bang dat er iemand daar dood zou gaan
. En dan een lopend buffet
. We hebben het eten dus maar even rondgebracht
.
Ik heb toen een uitnodiging gemaakt voor m'n opa, met een portret van hem toen hij met mijn oma trouwde en een recent portret. Hij vond dat echt schitterend.
Als kadootje heeft mijn vader een paar kleine fotootjes gepikt. Die heb ik met de scanner opgeblazen, geretoucheerd (waren beschadigd) en op a4-formaat af laten drukken. Dat vond hij echt schitterend. Waren foto's van het huwelijk met mijn oma, 55 jaar oud
het is sowieso handiger om eerst langs dico te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerst langs Dico, dan langs jou (of andersom, geen idee wat handiger is) en dan whatever de tomtom says
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Vind ik ook goed, dan moeten jullie naar elkaar toequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is sowieso handiger om eerst langs dico te gaan.Nog handiger is natuurlijk één stopadres.
yesh, 5 minuten max, vanaf de snelweg a13quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vind ik ook goed, dan moeten jullie naar elkaar toe.
Jij zit toch in Rotterdam?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oh wawwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuheuuuk
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wij wonen aan dezelfde snelwegquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
yesh, 5 minuten max, vanaf de snelweg a13
Ik moest lachen toen ik dit in beeld kreegquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:43 schreef Dwyn het volgende:
Okay, ik wil deze![]()
http://www.cafepress.com/downtongiftshop.617558850
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat leeeeeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat een tof hoofd had jouw ouwe opa nog op die leeftijd! Echt pretogen!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ALS DAT GEEN NEUKEN WORDTquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij wonen aan dezelfde snelweg
Je bent te johong.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ALS DAT GEEN NEUKEN WORDT
Moet haast wel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Do you ship to ...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik dit in beeld kreeg
[ afbeelding ]
![]()
(Fok garpje van een paar jaar geleden, voor de n00bs)
ojaquote:
Dat is vrijwel iedereen bij mijquote:
dan kun je neuqen in de file opgelost slotjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet haast wel!
Jammer dat er altijd file staat
God, zouden die topics nog ergens staan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Kan je tenminste je handen gebruiken.... Doen we de gordijntjes naar beneden in je oto.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet haast wel!
Jammer dat er altijd file staat
Ik weet je leeftijd niet eens!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is vrijwel iedereen bij mij
M'n geboortejaar staat in m'n profiel jonge!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet je leeftijd niet eens!
http://www.omroepwest.nl/nieuws/homo-ontmoetingsplaats-blijftquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
was zķ grappig toen, heb toen echt zitten janken van het lachen achter de pcquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
God, zouden die topics nog ergens staan?
Je bent maar 4 jaar ouder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
M'n geboortejaar staat in m'n profiel jonge!
I have a thing for older menquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent maar 4 jaar ouder.![]()
hoezo te oud.
Wat was het garpje?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Jij ja, ik niet.quote:
Teleurgesteld isquote:
zie de post van Nagel op het epische tijdstip 22.22 uurquote:
Geen samenvatting?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zie de post van Nagel op het epische tijdstip 22.22 uur
DAT WAS HEUL GEPLANNED JONGEN!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zie de post van Nagel op het epische tijdstip 22.22 uur
ik val ook niet op mannen!quote:
scoren doe ik wel op het voetbalveld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/nieuws/homo-ontmoetingsplaats-blijft
Scoren kun jij er zoberzo!
quote:Anthony: Welcome to Live Help! How can I assist you today?
Sven: hey
Sven: do you like Knäckebröd?
het kwam er op neer dat die "help robots" op sites gefucked werden en dan steeds vragen op het einde of ze ook shipten to the netherlands, of zoiets.quote:
ja precies!quote:
quote:Olga: do you like Knäckebröd?
Olga: do you guys sell Knäckebröd?
Olga: i need Knäckebröd
Olga: i WANT Knäckebröd
Olga: I NEED Knäckebröd
Olga: hey
Olga: asshole
Olga: i
Olga: need
Olga: Knäckebröd
Olga: HEY YOU
Olga: I NEED IT
Olga: IKEA
Olga: IKEA
Simon: We do not have Knäckebröd
Simon: I apologize but we currently do not stock the part you are looking for. I would suggest contacting your local dealer or parts store. Is there anything else I can help you with today?
Simon: IKEA
dit dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:33 schreef Dwyn het volgende:
Pff, heb een stukje gelezen, maar laat maar.
whehehehe, heerlijk flauw!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het waren geen bots, ze waren echt!
[..]![]()
quote:Dennis: i want to buy a pijp
Dennis: Volvo PCV Oil Trap
Dennis: do you want to sell it ?
Dennis: or are you too attached?
Bob: Yes
Dennis: why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |