Het rijmt nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef Copycat het volgende:
Mijn leenhonden zijn inderdaad altijd erg blij als ik ze kom oppikken voor een boswandeling.
My loan dogs are indeed always very happy when I come to pick them up for a walk in the woods.
De een is een kleine mops, de ander een grote Bordeauxdog.
One is a little pug, the other a big Dogue de Bordeaux.
Misschien maak ik ze nog blijer met een gedicht!
Maybe a poem will make them even happier!
Dat lijkt mij een zinnig adviesquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Maar goed, misschien moet Mirakel eens met een bootje zelf het water op gaan en dat fenomeen filmen. Misschien dat hij dan wel mensen kan overtuigen.
Fucking geniaal!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:02 schreef .SP. het volgende:
Er was eens een malloot,
Er wollte gerne varen im ein boot
But he was stopped by a desperado
In de vorm van een tornado
Complotten op vliegrampgebied?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:15 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat mag een normaal ontwikkeld mens het ene oor in, en het andere met Bijlmerrampen op hoofdsteden waar ook ter wereld uit kunnen gaan?!
Wat is dat toch weer een rare retorische vraag! Zeg nou gewoon wat je bedoelt, man.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:15 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat mag een normaal ontwikkeld mens het ene oor in, en het andere met Bijlmerrampen op hoofdsteden waar ook ter wereld uit kunnen gaan?!
Ik kan overigens getuigen mbt het zeer slechte weer die middag. Ik reed nl. op hetzelfde moment ongeveer in de buurt per trein van Amsterdam naar Roosendaal. Het was aardedonker.quote:During the weather briefing (44 minutes before take-off) the crew was warned for an area with thunderstorms with 3/8 cumulonimbus at 1200 feet, wind 210°/15-25 knots and 5km visibility. At 17:04 the F-28 took off from Rotterdam for a flight to Hamburg via Eindhoven. At 17:09 the crew noted heavy rainfall in thunderstorms on the weather avoidance radar and received clearance to avoid this area. At 17:12 the aircraft entered a tornado, which resulted in loads increasing to +6.8 G and -3,2 G. The right wing separated and the aircraft crashed out of control out of 3000 feet.
Schadevergoeding van de staat, da's een leuke? Welke schade heb je opgelopen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:14 schreef tornadomirakel het volgende:
Er wordt ook niet beweerd, dat mijn "tornadovliegrampentherapie" niet heeft geholpen, maar mogen de essentiële onderdelen van zo'n therapie ons ontwikkelde mensen, wel het ene oor in en het andere met wereldwijd alle Bijlmerrampen op hoofdsteden van dien uit blijven gaan met het ontkennen ervan, totdat het toch nog tot zo'n 9/11 tragedie kan verworden, waar ook in dat gedicht van mij in het AD van 15 januari 1988 op pagina 2 voor was gewaarschuwd, en hoort de Staat mij daar geen schadeloosstelling voor te betalen?! De pandemie is al een stuk minder, maar er beataan nog steeds "vliegrampenflipperkastverschijnselen", en daar moeten we echt vanaf zien te komen, want je weet nooit waar het op uit kan flipperen!
Zelf was ik in Den Haag op dat tijdstip van de "tornadovliegramp" aan het winkelen in die overdekte koninklijke winkelbuurt, en het weer zag er daar ook vrij onheilspellend uit!
Werd jij persoonlijk zo genoemd of voelde je tere hartje zich overhaast aangesproken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
Och, als ik een hond wordt genoemd dan mag een klein gedichtje wel dunkt me.
Je snapt me punt dus niet zo miepen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Werd jij persoonlijk zo genoemd of voelde je tere hartje zich overhaast aangesproken?
Grapjas, dus elk vliegtuigongeluk is eigenlijk te voorkomen mits men naar jou luistert/geluisterd had?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Het schaden van mijn naam als "trasnportpandemiebestrijder", waarbij ze deze pandemie ook nog met Bijlmerrampen op hoofdsteden konden helpen escaleren, en de 9/11 tragedie veroorzaakten, waarvoor ik poogde te waarschuwen, zij het niet zo precies uiteraard!
Inplaats van te publiceren wat er gebeurd is, zoals de wet dat ons ook voorschrijft, konden ze het alleen maar lasterlijk als achterlijke "tornado-edit" van al te ultieme proefkonijnen als een waanidee af blijven doen, en mij zo onnoemelijke materiële en emotionele schade berokkenen!
ik ben volgens het mirakel een geestelijk tornadogehandicapte en dan ga jij miepen over het woord malloot? pfffffff, laat je politieke correctheid niet een kant op wijzen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt dus noem anderen geen malloot. Direct of indirect. Heb een beetje fatsoen.
Doe je jezelf al die schade niet aan met je Don Quichote-gevecht tegen onzichtbare molens?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Het schaden van mijn naam als "trasnportpandemiebestrijder", waarbij ze deze pandemie ook nog met Bijlmerrampen op hoofdsteden konden helpen escaleren, en de 9/11 tragedie veroorzaakten, waarvoor ik poogde te waarschuwen, zij het niet zo precies uiteraard!
Inplaats van te publiceren wat er gebeurd is, zoals de wet dat ons ook voorschrijft, konden ze het alleen maar lasterlijk als achterlijke "tornado-edit" van al te ultieme proefkonijnen als een waanidee af blijven doen, en mij zo onnoemelijke materiële en emotionele schade berokkenen!
Wat zit jij dan te doen? Miepen over iets als geestelijk tornadogehandicapte en dan noem jij iemand een malloot? pffffff laat je persoonlijke kritiek niet een kant op wijzen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:23 schreef .SP. het volgende:
[..]
ik ben volgens het mirakel een geestelijk tornadogehandicapte en dan ga jij miepen over het woord malloot? pfffffff, laat je politieke correctheid niet een kant op wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |