SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nick-GizMo op 07-06-2012 17:02:41 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
1:33, die zou ik echt alle hoeken van de kamer laten zien.
smooth in DMquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:50 schreef Kutstudent het volgende:
Ook die vrouwen laten zingen: "Het is niet moeilijk om te scoren" en "hij zit er weer in"
Heel smooth daar in Utrecht.
Zit je tampon vandaag niet goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:00 schreef Michhas het volgende:
Nick, haal die eerste twee foto's met chicks, die
Chinees en die laatste spoiler uit de OP eens wegTeveel en dom
quote:
Deze ook :quote:
Het was niet vervelend bedoeld hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit je tampon vandaag niet goed? Die wijven staan er al tig topics in? Die chinees mag er wel uit ja
En die spoiler staat er sowieso al fucking lang inAh jij hebt het over een andere spoiler
Misschien word het voor met mensen mobiel wel fucked up ja, pagina laden duurt hier ook goed langquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was niet vervelend bedoeld hoor
Prima zo, je bent een schatje
Dit is geen haat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandermar wordt wel hard gehaat hier
Je bent weer precies op tijd hequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoezo?quote:
Foto van die vandemar en 2 min later ben jij er ook weer, moet ik daar iets achter zoeken?quote:
Vaste poster van het FUT-topic, dusjaquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Foto van die vandemar en 2 min later ben jij er ook weer, moet ik daar iets achter zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |