Een geslaagd debuut dan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste lange tijdrit dacht ik.
misschien is het wel zijn sterkste punt danquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste lange tijdrit dacht ik.
Ik hoop op een getergde Cancellara en een mooi gevecht tussen Cancellara, Martin en Wiggins.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef Sautor het volgende:
Martin haalt gewoon een gemiddelde van 50+ in een tijdrit van 50+, dus echt heel hard falen, mwah. Ik denk dat die er op de OS wel gaat staan. Je kan je beter afvragen hoe het met Cancellara zit
Hoop dat wiggins tegenvalt in de tourquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop op een getergde Cancellara en een mooi gevecht tussen Cancellara, Martin en Wiggins.
Ik had het over de tijdrit tijdens de spelen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoop dat wiggins tegenvalt in de tour
Niks nieuws dus.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:31 schreef Leatherface het volgende:
Wiggins stelt zich toch wel nadrukkelijk kandidaat voor het podium in de Tour.
Ik ben benieuwd of hij niet te vroeg in vorm is.quote:
Hij is het hele seizoen al heel constant, kan me niet voorstellen dat uitgerekend op HET moment hij dan ineens in een vormdip zou zitten. Daar lijkt hij me te professioneel voor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij niet te vroeg in vorm is.
Wiggins & alcohol..quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is het hele seizoen al heel constant, kan me niet voorstellen dat uitgerekend op HET moment hij dan ineens in een vormdip zou zitten. Daar lijkt hij me te professioneel voor.
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 07-06-2012 om 16:32:17#Dauphine gekeken, probeer de komende tijd wat koersen te winnen, komende jaren rijden we met z'n allen op kop voor @w1lcokelderman!
#TOP reageer retweet
Waar? Je hoort het hele jaar niks anders als Evans vs Wiggins. En van die 2 is Wiggins de enige die zich al vanaf de eerste rittenkoersen keer op keer laat zien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou, er waren toch gerede twijfels over of Wiggins wel goed genoeg is.
Kloeg.quote:Wind rukt Andy Schleck van zijn fiets
Andy Schleck heeft weer een nieuwe klap moeten incasseren. Letterlijk deze keer. Schleck kwam in de tijdrit van het Critérium du Dauphiné ten val. "Op het eerste gezicht lijkt de schade mee te vallen", zegt ploegmanager Johan Bruyneel.
"Ik was goed vertrokken, maar een rukwind sleurde me van mijn fiets", legt de Luxemburger uit.
"Ik ben op een nieuwe fiets gekropen, maar ik was helemaal van mijn melk: fysiek en mentaal. Ik vond mijn aerodynamische houding niet meer."
Zes kilometer na zijn val reed Schleck nog een keer lek ook.
"De volgende dagen wordt het aanklampen. Op lange termijn maak ik me geen zorgen. Ik voel me beter en beter."
Bruyneel: "Hij zat met schrik op de fiets"
"Het is jammer, want hij was goed vertrokken", zegt RadioShack-manager Johan Bruyneel over de val van zijn kopman.
"We wilden een constant tempo rijden. Na die val was alle vertrouwen weg. Hij zat met angst op zijn fiets. Na 20-40 trappen hield hij telkens in voor de wind."
"Hij kloeg ook over zijn hand en zijn pols. Op het eerste gezicht lijkt de schade mee te vallen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |