morgen (wss) I Am Oakquote:
Dat wil niemand.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat hij zijn Tee showt
De contactgestoorde en bijna alcoholistische Q is een alterego, speciaal voor fok. Trouwens, Q date, las ik gisteren. Vertel eens meer Q!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat hij niet aan een wijf komt en alleen maar kan zuipen en FOK!ken
WAT???quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:32 schreef L-E het volgende:
[..]
De contactgestoorde en bijna alcoholistische Q is een alterego, speciaal voor fok. Trouwens, Q date, las ik gisteren. Vertel eens meer Q!
CL + Q = Bierchocoladequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:36 schreef Kluts het volgende:
Heeft ie eindelijk eens die date met CL gehad? Of hoelang draaien die gasten al om elkaar heen?
Volgens mij bestaat datquote:
CL is net weer naar Epe terug aan het rennen om Q te ontvluchtenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:36 schreef Kluts het volgende:
Heeft ie eindelijk eens die date met CL gehad? Of hoelang draaien die gasten al om elkaar heen?
Tenzij je die taart morgen uitdeelt aan collega's, ter teambuilding oid.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:46 schreef L-E het volgende:
Thuiswerken houdt hier blijkbaar in dat er een kwarktaart is gemaakt. Ik ga deze uren maar niet opschrijven.
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Declareer ik meteen de kosten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tenzij je die taart morgen uitdeelt aan collega's, ter teambuilding oid.
Joh.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. In 2005 ergens. Ver in de toekomst iig.
dat weet ik ook wel Iers eiquote:
Kluts snapt hetquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tenzij je die taart morgen uitdeelt aan collega's, ter teambuilding oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |